AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #81 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager, nå er jeg røff, men gå i parterapi ellers er dere ikke sammen om fem-seks år. Anonymkode: 15cd0...5e9 Kanskje ikke Vi har vært sammen 17 år Anonymkode: 08e1e...2de
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #82 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hater sex Jeg er gift med en fantastisk mann og vi har 2 små barn. Jeg har null lyst på sex. Blir uvell av å tenke på det Anonymkode: 08e1e...2de Er det noe du alltid har gjort eller er det kun sammen med mannen din nå? Anonymkode: 8c2ec...48e
Isambard Skrevet 3. april 2024 #83 Skrevet 3. april 2024 Hvis det var en rent praktisk grunn til at de bare kunne ha sex én gang i måneden så synes jeg det ville vært dårlig grunn til å bryte opp en familie. Saken er bare at sex ikke bare er sex. Hun er sikkert lei av å bli avvist og vite at mannen ikke har lyst på henne selv om hun har lyst på ham. Det er ydmykende å tigge og be om noe det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #84 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det noe du alltid har gjort eller er det kun sammen med mannen din nå? Anonymkode: 8c2ec...48e Har aldri hatt noen glede av det. Har aldri gitt meg nytelse. Anonymkode: 08e1e...2de 1
Isambard Skrevet 3. april 2024 #85 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei. Det trenger du ikke. Du kan onanere. Anonymkode: 03c8a...e52 Du trenger ikke venner. Du kan snakke med deg selv. For meg er det du sier akkurat like absurd. For deg er kanskje en orgasme bare en orgasme. Da er utsagnet ditt logisk. Det forklarer hvorfor folk er så uenige i tråder som denne. Det forklarer også hvorfor noen forhold ikke er liv laga. 2 2
TomSawyer Skrevet 3. april 2024 #86 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg hater sex Jeg er gift med en fantastisk mann og vi har 2 små barn. Jeg har null lyst på sex. Blir uvell av å tenke på det Anonymkode: 08e1e...2de Hva synes mannen om tingenes tilstand da?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #87 Skrevet 3. april 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere rundt dette? Anonymkode: 2e91a...24b at du kanskje bare vet litt av historien. Ikke hele. Anonymkode: 5f9d9...619
Ebbeliten Skrevet 3. april 2024 #88 Skrevet 3. april 2024 Manglende sex er jo et tydelig tegn på manglende nærhet. Jeg hadde ikke levd lenge i et forhold med en jeg ikke følte meg nær.
Isambard Skrevet 3. april 2024 #89 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg hater sex Jeg er gift med en fantastisk mann og vi har 2 små barn. Jeg har null lyst på sex. Blir uvell av å tenke på det Anonymkode: 08e1e...2de Dere har et problem. Det er ekstra viktig å vise at du er glad i ham på andre måter og ikke avvise all nærhet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #90 Skrevet 3. april 2024 Trolltunge skrev (8 timer siden): Jeg tenker det er legitim grunn å forlate når man er ulykkelig og frustrert, og det ikke har latt seg fikse, uansett årsak. Man har bare ett liv. Lett for folk som ikke synes sex er så viktig og vesentlig å si at dette ikke er god nok årsak. Bare sex liksom. Mens det å ikke lenger ha noe å prate om skulle være bedre? Det er bare prat liksom. Eller oppleve utroskap. Det var jo bare sex liksom. Er folk ulykkelig i sitt forhold har folk rett til å gå. Jeg er for å prøve skikkelig på å fikse ting først, men jeg vekter ikke frustrasjon/sorg over noe bedre eller verre som årsak til å gi opp et forhold. Det stiller jeg meg ikke til dommer over, eller rangerer som gyldig/ugyldig årsak. Ja alle har selvsagt rett til å gå når de føler seg litt ulykkelig i parforholdet, men synes barna uansett kommer først (så fremt det ikke er vold og alvorlige utfordringer etc i bildet) men problemet er det at det alltids vil være noe som ikke er optimalt eller perfekt i et langvarig forhold og i familieliv med barn. Eks jeg synes vi snakker for lite, hen ser meg ikke, hen gir meg ikke nok sex kun 1 x i mnd, er ikke forelsket lenger osv. Hvis ts skaffer seg en annen mann og får mer sex, vil det alltids, etter en tid dukke opp andre problemer som ikke er optimale for henne, nærmest garantert. Folk må slutte å tro det er så mye grønnere på den andre siden.. Jobb heller godt med forholdet og hold litt ut. (til barna er myndig) Tenker på barna som blir skadelidende oppi alt dette.. Har du ikke barn, gjør hva akkurat du vil. Anonymkode: e0599...d97 1
Ebbeliten Skrevet 3. april 2024 #91 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja alle har selvsagt rett til å gå når de føler seg litt ulykkelig i parforholdet, men synes barna uansett kommer først (så fremt det ikke er vold og alvorlige utfordringer etc i bildet) men problemet er det at det alltids vil være noe som ikke er optimalt eller perfekt i et langvarig forhold og i familieliv med barn. Eks jeg synes vi snakker for lite, hen ser meg ikke, hen gir meg ikke nok sex kun 1 x i mnd, er ikke forelsket lenger osv. Hvis ts skaffer seg en annen mann og får mer sex, vil det alltids, etter en tid dukke opp andre problemer som ikke er optimale for henne, nærmest garantert. Folk må slutte å tro det er så mye grønnere på den andre siden.. Jobb heller godt med forholdet og hold litt ut. (til barna er myndig) Tenker på barna som blir skadelidende oppi alt dette.. Har du ikke barn, gjør hva akkurat du vil. Anonymkode: e0599...d97 Elendig dusteråd. Ingen unger takker deg for å ha kastet bort tid og liv på en partner du ikke elsker eller har det godt med. Ungene dine er ikke grunn til å ofre eget liv. Man kan og bør gå når man ikke lenger vil jobbe for samlivet/ekteskapet. Man bør gå når man føler seg ferdig. 1 1
Trolltunge Skrevet 3. april 2024 #92 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja alle har selvsagt rett til å gå når de føler seg litt ulykkelig i parforholdet, men synes barna uansett kommer først (så fremt det ikke er vold og alvorlige utfordringer etc i bildet) men problemet er det at det alltids vil være noe som ikke er optimalt eller perfekt i et langvarig forhold og i familieliv med barn. Eks jeg synes vi snakker for lite, hen ser meg ikke, hen gir meg ikke nok sex kun 1 x i mnd, er ikke forelsket lenger osv. Hvis ts skaffer seg en annen mann og får mer sex, vil det alltids, etter en tid dukke opp andre problemer som ikke er optimale for henne, nærmest garantert. Folk må slutte å tro det er så mye grønnere på den andre siden.. Jobb heller godt med forholdet og hold litt ut. (til barna er myndig) Tenker på barna som blir skadelidende oppi alt dette.. Har du ikke barn, gjør hva akkurat du vil. Anonymkode: e0599...d97 Som jeg skrev er jeg for at folk virkelig gjør sitt beste angående å ordne opp først, men når det ikke lykkes tenker jeg også at barn ofte har der bedre med glade foreldre enn triste foreldre som krangler. Jeg står iallefall ikke som dommer over hva folk synes det ble for vanskelig å leve med. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #93 Skrevet 3. april 2024 1 minutt siden, Ebbeliten said: Elendig dusteråd. Ingen unger takker deg for å ha kastet bort tid og liv på en partner du ikke elsker eller har det godt med. Ungene dine er ikke grunn til å ofre eget liv. Jo. Jeg takker mine foreldre for at de har holdt sammen på tross av at de ikke alltid hadde det så bra som par. Antar at sexlivet var temmelig dødt i lange perioder også. Nå tror jeg de har det fint og de er uansett for gamle og religiøse til å gidde å skille seg. Men jeg priser meg lykkelig over at det aldri var aktuelt for dem å bryte opp familien og hjemmet. Det ville vært en ekstrem belastning for oss barna. Det er et eksempel jeg har tenkt å følge. Jeg ofrer ikke ungenes mentale helse for sex. Anonymkode: 7b7e2...a1e 1 2
Ebbeliten Skrevet 3. april 2024 #94 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo. Jeg takker mine foreldre for at de har holdt sammen på tross av at de ikke alltid hadde det så bra som par. Antar at sexlivet var temmelig dødt i lange perioder også. Nå tror jeg de har det fint og de er uansett for gamle og religiøse til å gidde å skille seg. Men jeg priser meg lykkelig over at det aldri var aktuelt for dem å bryte opp familien og hjemmet. Det ville vært en ekstrem belastning for oss barna. Det er et eksempel jeg har tenkt å følge. Jeg ofrer ikke ungenes mentale helse for sex. Anonymkode: 7b7e2...a1e Jeg fikk kompleks ptsd fordi mine foreldre holdt sammen. Jeg er evig takknemlig for at mamma brøt ut av ekteskapet for sin egen del til slutt. For meg var skaden skjedd. Men hun fikk i det minste sjansen til et godt samliv med en ny mann. Jeg droppet barnefar til min første sønn da barnet var 3 år. Nå har jeg hatt nydelig sex med ektemannen min i snart 20 år, i tillegg til et trygt og kjærlighetsfylt samliv forøvrig, og jeg tror sønnen min setter stor pris på den fine stefaren sin. 💋 Ungene klarer seg, så lenge de har kjærlighet og omsor fra foreldre som er sensitive og oppmerksomme. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #95 Skrevet 3. april 2024 Ebbeliten skrev (26 minutter siden): Jeg fikk kompleks ptsd fordi mine foreldre holdt sammen. Jeg er evig takknemlig for at mamma brøt ut av ekteskapet for sin egen del til slutt. For meg var skaden skjedd. Men hun fikk i det minste sjansen til et godt samliv med en ny mann. Jeg droppet barnefar til min første sønn da barnet var 3 år. Nå har jeg hatt nydelig sex med ektemannen min i snart 20 år, i tillegg til et trygt og kjærlighetsfylt samliv forøvrig, og jeg tror sønnen min setter stor pris på den fine stefaren sin. 💋 Ungene klarer seg, så lenge de har kjærlighet og omsor fra foreldre som er sensitive og oppmerksomme. Du fikk ikke kompleks PTSD fordi moren og faren din ikke pulte. Man må skille snørr og bart. At man ikke har sex/ikke har så mye sex en skulle ønske er et absurd grunnlag å oppløse en familie over. Det er mange par som lever harmoniske og gode liv uten sex/med lite sex. Problemet begynner når en eller begge partene i det forholdet ikke kan leve uten sex/med lite sex. Av en eller annen grunn, så er det mange som blir miserable av lite/ingen sex i den grad at man oppløser familien. Skjønn det den som kan. Da har man et skadet/usunt forhold til sex. Anonymkode: 77fb5...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #96 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har man et skadet/usunt forhold til sex. Anonymkode: 77fb5...d7a Det virker som om du har et skadet/usunt forhold til sex. Har du vurdert å oppsøke hjelp for å ta tak i utfordringene dine? Anonymkode: ba2c0...dc1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #97 Skrevet 4. april 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Du fikk ikke kompleks PTSD fordi moren og faren din ikke pulte. Man må skille snørr og bart. At man ikke har sex/ikke har så mye sex en skulle ønske er et absurd grunnlag å oppløse en familie over. Det er mange par som lever harmoniske og gode liv uten sex/med lite sex. Problemet begynner når en eller begge partene i det forholdet ikke kan leve uten sex/med lite sex. Av en eller annen grunn, så er det mange som blir miserable av lite/ingen sex i den grad at man oppløser familien. Skjønn det den som kan. Da har man et skadet/usunt forhold til sex. Anonymkode: 77fb5...d7a Men hva med de som bryter ut pga uenigheter om økonomiske prioriteringer? Den ene vil spare og ha en sikker alderdom, den andre vil bruke hele lønna på fest og morro så fort pengene er på konto. Har man da et skadet/usunt forhold til penger? Eller de som bryter ut fordi de er aldri blir enige om hvem som skal gjøre hva og konstant diskuterer rundt arbeidsfordeling i hjemmet. Har man da et usunt/skadet forhold til husarbeid? Eller de som går dager uten å gi hverandre en klem eller ha en hyggelig samtale med hverandre. Har man et skadet/usunt forhold til vennskaplighet? Hva gir deg rett til å sette opp en slags prioritert liste over hva som er feil og riktige grunner for andre til å gå ut av et forhold? Hva gjør at du har fasiten liksom? Anonymkode: 0ce82...7d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #98 Skrevet 4. april 2024 Når sexen uteblir, uteblir også mange andre ting, ergo: dødt forhold. Skjønner godt hun skiller seg. Kanskje du TS er fornøyd med bofelleskap «for barnas skyld»? Anonymkode: 16bbf...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #99 Skrevet 4. april 2024 Håper "venninna" di er på KG, så hun blir kjent med hvordan du egentlig er Anonymkode: 39a66...883
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #100 Skrevet 5. april 2024 On 4/3/2024 at 10:28 PM, TomSawyer said: Det er absolutt ikke en filleting. Sexnekt fra den ene parten kan ødelegge et menneske. Mye bedre å skilles enn å lære ungene at forhold skal være kalde og kun arbeid. Meg du svarte. Det er forsåvidt ikke sexnekt inne i bilde. Og vi har nok mer sex enn mange andre par. Men likevel ikke i nærheten av det jeg skulle ønske. Anonymkode: 0ce82...7d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå