Gå til innhold

Det vil ikke finnes nordmenn om 500 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vanskelig for å forstå at folk ikke ser ironien når jeg fremstilte Libanon og Gaza som et paradis på jord, men ironi og KG er tydeligvis en vanskelig kombinasjon ...

Anonymkode: bc070...004

Libanon og Gaza, hadde vi tenkt at det er paradis, da hadde vi reist dit. Vi vil til Norge og velferdsstaten 

Anonymkode: ae9bb...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nonish91 skrev (1 minutt siden):

Vi veit jo ikke noe som helst, hvem har vel skrevet Koranen eller hadith. Noen steder står det hu har 16 år og noen steder står det hu var 12 år. Men igjen ingen er mer griser enn dere ekle nordmenn på 50-60 åringer som leter etter 18-20 åringer. Voldtekt og drap er igjen mer populært hos dere. 

Jeg vet at det er mange stygge folk i Norge og i alle andre land. Det er mennesket. Vi har arvet en fallen naturen helt fra starten av. Og jo vi vet hvem det er som har satt sammen koranen og haditene. Vet jeg virkelig mer om det her enn deg?

Anonymkode: 76120...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha. Oljepenger hjelper de færreste land. Det er folka som har en betydning. Pengene konner til å forsvinne på et blunk om det bor feil folk og styrer dette landet.

Anonymkode: 76120...3fb

Du vet at barn av innvandrer topper statistikken over de som har høyest utdanning? Vi overkjører dere totalt

 

https://www.nrk.no/norge/barn-av-innvandrere-topper-statistikken-for-hoyere-utdanning-1.13576737

Anonymkode: ae9bb...67b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (5 minutter siden):

Vi veit jo ikke noe som helst, hvem har vel skrevet Koranen eller hadith. Noen steder står det hu har 16 år og noen steder står det hu var 12 år. Men igjen ingen er mer griser enn dere ekle nordmenn på 50-60 åringer som leter etter 18-20 åringer. Voldtekt og drap er igjen mer populært hos dere. 

Godt nok dokumentert til at Irans ekteskapsalder for jenter har vært etter loven (og enda er i praksis) 9år!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kommer nok i selskap hos deg snart, jeg har knullet på din datter et barn, det gjør deg bestefar til en muslim herremann

Anonymkode: ae9bb...67b

Tipper at du er jomfru slik du snakker. Ingen normale mennesker vil omgås folk som skriver som deg. Verken muslimer eller normdenn 😅

Anonymkode: 76120...3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vet at barn av innvandrer topper statistikken over de som har høyest utdanning? Vi overkjører dere totalt

https://www.nrk.no/norge/barn-av-innvandrere-topper-statistikken-for-hoyere-utdanning-1.13576737

Anonymkode: ae9bb...67b

Utdanning har ingen betydning. Moralen har det. 

Anonymkode: 76120...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utdanning har ingen betydning. Moralen har det. 

Anonymkode: 76120...3fb

Du kan sitte med din moral, mens jeg tar jobben din. 

Anonymkode: ae9bb...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det fantes ikke norske løver for få år siden, men det er sant, nå har det kommer så mange fra Afrika til Norge, at vi endelig kan begynne å bruke uttrykket «den norske løven»

Anonymkode: ae9bb...67b

Den var elendig 🤣 Tror du at folk fra afrika er løver? Tips til deg, det fantes løver i Europa før.

Anonymkode: 76120...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (6 timer siden):

Du har ikke fått med deg at muslimene føder trippelt så mange barn som  nordmenn og andre vestlige? 😉 

Nei, tallene for ikke-vestlige er på omtrent samme nivå som nordmenn. Så forklar gjerne hvordan disse 2% skal overkjøre resten av oss og innføre kalifat.

Anonymkode: bccaa...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste 500 åra har eg blitt til, i en eneste stor smeltedigel av svensker, irer, tyskere, dansker, kvener, samer, finner, engelskmenn og belgiere, skotter, keltere, jammen har en hatt og hatt innslipp frå balkan, franskmenn, OG Bergensere. 

Og likevell vil eg nok gå for å vere ein nordmann. 

 

Anonymkode: 34d58...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 19.54):

Jeg leste at det ikke vil finnes etniske nordmenn om 500 år på grunn av lave fødselsrate.  

Da er det bare å gi faen i å beskytte norsk språk og kultur.  Vil uansett forsvinne

Anonymkode: 75be9...a6f

Vi har et så fattig språk uansett, hva skal vi med det? 

Anonymkode: b80a2...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Den var elendig 🤣 Tror du at folk fra afrika er løver? Tips til deg, det fantes løver i Europa før.

Anonymkode: 76120...3fb

Det har da ALDRI vært løver i Norge. Og nei, Dyreparken i Kristiansand teller ikke. 

Anonymkode: ae9bb...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (45 minutter siden):

Innlegget ditt utstråler arroganse og kunnskapsløshet i særklasse, er nok best  du diskuterer videre med noen annen.

Å huffda jeg er kunnskapsløs fordi jeg klarer å skille fakta fra fiksjon. Ja det er nok best for meg å holde meg i den virkelige verden og ikke hos tungt religiøse.

Anonymkode: dbdf1...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er litt for optimistisk. Selv måten folk velger venner og dem de ønsker å bruker tid på et litt mørk. Folk ønsker sjeldnere å bli venner med mennesker med dårlig helse (ser dårlig ut). De med dårlig selvfølelse. Folk vil heller bli venn med en som er sterk enn en som er snill. Å være snill er en liten del av årsaken til at folk vil være i lag med deg og bli kjæreste med deg. Jeg vil velge å påstå at mennesker generelt har en mørk natur. Jeg har ingen tro på mennesket. Derfor tror jeg også at det multikulturelle samfunnet ikke kan fungere.

 

Anonymkode: 76120...3fb

Vi er motpunkter du og jeg da, selv om jeg også mener at å være snill kun er en del av slikt. Jeg tror de fleste mennesker er og ønsker å være gode. At vi har potensiale for mørke natur også, men kan velge det bort, og at de fleste gjør det, men som sosiale vesener trenger vi alltid et "vi" for å definere oss til en gruppe, og et "dem" for å definere gruppen. Det er dette som ligget bak rasisme og fremmedfrykt. Hvem "vi" er og "dem" er har variert opp gjennom historien. Dette er ikke fastlåst, men varierer etter situasjonen vi lever i. 

For å få et "vi" som omhandlet mennesker som helhet, vår gruppe, måtte vi ha et "dem" som var noe annet enn mennesker. 

Vi et helst snille mot vårt "vi", men kan være grusomme mot "dem". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi for en tråd dette ble. Alle moderatorer har visst tatt helg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan skal muslimene med sine 2% av befolkningen innføre kalifat?

Det er ikke 2% og muslimer får mange flere barn enn det nordmenn gjør.

Anonymkode: cd257...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke 2% og muslimer får mange flere barn enn det nordmenn gjør.

Anonymkode: cd257...5a7

Nei, de gjør ikke det. Fødselstallene for ikke-vestlige er omtrent på nivå med nordmenns. Venter fortsatt på at en eneste av nasjonalistene kan dokumentere hvordan 2% muslimer skal ta over landet , slik dere hevder.

Anonymkode: bccaa...2e1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Mindre enn 150år , tenker jeg vi sier.

Anonymkode: 59105...6b3

Tull og tøys

Anonymkode: 72819...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterravn skrev (4 timer siden):

Godt nok dokumentert til at Irans ekteskapsalder for jenter har vært etter loven (og enda er i praksis) 9år!! 

F ta Iran. Er det et land jeg hater så er det Iran!!!  I Iran kan du også gifte deg for en måned bare for å ha samleie så kan du skille deg, men det er heller ikke lov i Islam. Folk tolker Islam på sin måte og lager sine regler. Også finnes det forskjellige muslimer og regler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Trolltunge said:

Slik verdenssitusjonen er nå er det vel egentlig større fare for ytterligere krig og kollaps flere steder. Beste grobunn for religion dessverre. Kriser fører fort til at folk samler seg rundt religion, og de som ønsker makt bruker religion for å få det. Hvilket igjen virker forsterkende på det religiøse, når de oppnår makt gjennom å bruke religion som middel til å få makt, og derfor fortsetter med det. (Smart, de så aldri så mye ikke finnes religiøse selv. De som trer frem og tar makt i konflikter, krig og kollaps er ofte psykopater og narsissister. Ikke akkurat fromme mennesker, men mennesker som strategisk bruker religion for det det er verdt.)

La verden leve i fred og fordragelighet, og utrydd fattigdom, krig og elendighet, med bred utdanning og opplysninger, så går religioner derimot "over av seg selv ". Folk glemmer og trenger ikke noe gud når de har det veldig bra. 

Hva er din prognose for verden? Får religion em oppsving av store kriser, eller går under på at folk ikke vil ha behov for Gud lenger? 

Verden har aldri vært mer velstående men likevel har islam blitt større .

Det var også mer kriger og konflikter før tro det eller ei.

Anonymkode: 7d7ee...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...