Gå til innhold

Det vil ikke finnes nordmenn om 500 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste at det ikke vil finnes etniske nordmenn om 500 år på grunn av lave fødselsrate.  

Da er det bare å gi faen i å beskytte norsk språk og kultur.  Vil uansett forsvinne

Anonymkode: 75be9...a6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg forstå det slik at Mållaget har mistet et betalende medlem i kveld?

 

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre enn 150år , tenker jeg vi sier.

Anonymkode: 59105...6b3

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøn!

*250%

Anonymkode: 59105...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 100 prosent norsk. Har mye norsk i blodet, men det gjelder jo mange av oss at det er flere destinasjoner som har fått bli med på vår genetiske reise. Å har det noe å si at det blir blanding? Det er jo det som er hele poenget med mennekser, at vi formerer oss videre. Vet vi sikkert er en territoriell gjeng med tanke på hus, eiendom, landegrenser og krig. Men! Vi er også tiltrukket av hverandre og ønsker å formere oss. Vet du taler imot det, men foruten bruken av prevensjon osv som gjør at det ikke nødvendigvis blir graviditet er det bare naturens gang med blanding av DNA og kulturer. Dette landet er ikke som det var før, å det vil ikke være som nå i fremtiden. Det er bare sånn det er. 

Anonymkode: 7cadd...dac

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt sikkert rett, det tok jo mye kortere tid før det norske språket ble borte i Danmark. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Norge vil være et kalifat.

Anonymkode: 92175...d26

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for norsk språk og kultur er en statisk enhet som ikke har endret seg noe de siste 500 årene mener du? 

  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og Norge vil være et kalifat.

Anonymkode: 92175...d26

Ingen grunn til å svartmale situasjonen.

Både Libanon og Gaza er områder med høy levestandard der menneskerettigheter står i fokus, og om Norge i framtiden tar lærdom av dette, har man mye å se frem til.

Beirut i 1960-årene:

890965e1efc0f6365d217eb7e5e1e06f.jpg

Anonymkode: bc070...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So heller 100 år dessverre .. Vi har gitt bort landet vårt. 

Anonymkode: c0a67...828

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen grunn til å svartmale situasjonen.

Både Libanon og Gaza er områder med høy levestandard der menneskerettigheter står i fokus, og om Norge i framtiden tar lærdom av dette, har man mye å se frem til.

Beirut i 1960-årene:

890965e1efc0f6365d217eb7e5e1e06f.jpg

Anonymkode: bc070...004

Midtøsten er et høl pga vestlig og israelsk destabilisering.

Anonymkode: 9430d...bbd

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og Norge vil være et kalifat.

Anonymkode: 92175...d26

Enig. Jeg er sterk motstander av islamisering. En altfor stor motsetning til vestlige verdier og levesett. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"etniske nordmenn" som nasjonalistene er så opptatt av er allerede en blanding av en rekke europeiske folkegrupper. Å prøve å beskytte noe som ikke eksisterer er meningsløst.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og Norge vil være et kalifat.

Anonymkode: 92175...d26

Hvordan skal muslimene med sine 2% av befolkningen innføre kalifat? Bare tøv. De fleste innvandrerne som flytter hit er forøvrig europeere og andre vestlige.

Anonymkode: bccaa...2e1

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er ikke 100 prosent norsk. Har mye norsk i blodet, men det gjelder jo mange av oss at det er flere destinasjoner som har fått bli med på vår genetiske reise. Å har det noe å si at det blir blanding? Det er jo det som er hele poenget med mennekser, at vi formerer oss videre. Vet vi sikkert er en territoriell gjeng med tanke på hus, eiendom, landegrenser og krig. Men! Vi er også tiltrukket av hverandre og ønsker å formere oss. Vet du taler imot det, men foruten bruken av prevensjon osv som gjør at det ikke nødvendigvis blir graviditet er det bare naturens gang med blanding av DNA og kulturer. Dette landet er ikke som det var før, å det vil ikke være som nå i fremtiden. Det er bare sånn det er. 

Anonymkode: 7cadd...dac

Det er et valg nordmenn tar når de stemmer. Ingen ting som skjer er en nødvendighet, vi kan også starte en revolusjon.  

Et annet moment er at nordmenn og skandinaviere er tilpasset miljøet de bor. Blå øyne ser bedre i mørket. Delen av hjernen som fortolker synet er større hos skandinaviere, noe som kan være godt for den psykiske helsen om vinteren. Lys hud gir mer d vitamin og andre positive helseeffekter av sollyset. Det er sikkert mye annet. Ved å blande oss gir vi bort disse fordelene her vi bor. Vi blir tilpasset landeområder langt borte eller ingen steder, spørst på utfallet.

Anonymkode: 76120...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

"etniske nordmenn" som nasjonalistene er så opptatt av er allerede en blanding av en rekke europeiske folkegrupper. Å prøve å beskytte noe som ikke eksisterer er meningsløst.

Hvordan skal muslimene med sine 2% av befolkningen innføre kalifat? Bare tøv. De fleste innvandrerne som flytter hit er forøvrig europeere og andre vestlige.

Anonymkode: bccaa...2e1

Det her er bare tull. Det er klare fysiske forskjeller mellom folkegruppene i Europa. Basert på hva som er en fordel i området de bor i.

Anonymkode: 76120...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

"etniske nordmenn" som nasjonalistene er så opptatt av er allerede en blanding av en rekke europeiske folkegrupper. Å prøve å beskytte noe som ikke eksisterer er meningsløst.

Hvordan skal muslimene med sine 2% av befolkningen innføre kalifat? Bare tøv. De fleste innvandrerne som flytter hit er forøvrig europeere og andre vestlige.

Anonymkode: bccaa...2e1

Du har ikke fått med deg at muslimene føder trippelt så mange barn som  nordmenn og andre vestlige? 😉 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg leste at det ikke vil finnes etniske nordmenn om 500 år på grunn av lave fødselsrate.  

Da er det bare å gi faen i å beskytte norsk språk og kultur.  Vil uansett forsvinne

Anonymkode: 75be9...a6f

Spiller veldig liten rolle for min del.

Det er ikke sikkert jorda er levelig og at det finnes mennesker uansett om 500 år.

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Spiller veldig liten rolle for min del.

Det er ikke sikkert jorda er levelig og at det finnes mennesker uansett om 500 år.

Du er definisjonen av en person som sier det han tror gir han selv fordeler, og som driter i alt annet. Det gode har ingen betydning. Det som betyr noe er deg og din egen vinning. 

Anonymkode: 76120...3fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

So heller 100 år dessverre .. Vi har gitt bort landet vårt. 

Anonymkode: c0a67...828

Nei, vi sto og så på da andre ga det vekk. Heldigvis er jeg daud om 50 år og slipper å bivåne mer av galskapen

Anonymkode: 9956b...e66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er et valg nordmenn tar når de stemmer. Ingen ting som skjer er en nødvendighet, vi kan også starte en revolusjon.  

Et annet moment er at nordmenn og skandinaviere er tilpasset miljøet de bor. Blå øyne ser bedre i mørket. Delen av hjernen som fortolker synet er større hos skandinaviere, noe som kan være godt for den psykiske helsen om vinteren. Lys hud gir mer d vitamin og andre positive helseeffekter av sollyset. Det er sikkert mye annet. Ved å blande oss gir vi bort disse fordelene her vi bor. Vi blir tilpasset landeområder langt borte eller ingen steder, spørst på utfallet.

Anonymkode: 76120...3fb

Forstår det, men sånn er kroppen. Vi får håpe at den heller tilpasser seg og nå er vi jo uansett så skånet av naturen med teknologi uansett. 

Hvorfor skal vi starte en revolusjon? Jeg er glad i Norge og norske folk, men det er fine gener over hele verden. Og for å være ærlig ville jeg heller ha hatt en hud som tåler solen bedre enn denne når jeg uansett mangler d vitamin, om jeg fikk velge. (Bruker den lyseste sminke tonen, og mange merker er ikke lyse nok en gang, så jeg burde jo teknisk sett ikke vært i denne posisjonen. Er i sola, men bruker solkrem, er det problemet?)

Vet ikke om mennesker med andre gener enn nordiske syns vinteren er tyngre enn det de som har gener som er mer tilpasset den gjør uansett? Har ikke hørt noen nevne noe. 

Anonymkode: 7cadd...dac

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...