Gå til innhold

Kong Harald er innlagt på ferieøy i Malaysia


Arne_Toholt

Anbefalte innlegg

Tror jeg hørte flyet over her for ikke så lenge siden. Da lander han vel på Gardermoen om ikke så lenge. God bedring til Kongen ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rosa Dartle said:

Tror jeg hørte flyet over her for ikke så lenge siden. Da lander han vel på Gardermoen om ikke så lenge. God bedring til Kongen ❤️

han lander om 28 minuter ifølge FR24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (Akkurat nå):

han lander om 28 minuter ifølge FR24

Da var det nok bare jeg som var mer obs på fly enn vanlig, pleier liksom ikke å høre dem sånn på kvelden 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem og god bedring Kong Harald ❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver Dagbladet at Ingrid A skal være reist hjem. Da ble jeg litt bekymret. 

.. Helt til jeg faktisk åpnet artikkelen. 

Endret av FreezeandFawn
Lot meg lure av tabloide overskrifter 🙋‍♀️🤦‍♀️
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, floken said:

Fantastisk vakkert og rørende...
Denne symbolske handlingen, hvordan flyet med Kongen og Kongen gjør sin hilsen på vei inn over Sverige...
Hjerterytmen...
Lenge leve Kongen !!!! ❤️

image.thumb.png.9d9b2242c3b54e0c9e8db9945867d55a.png

det var det det var ! Helt utrolig :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

over 58 000 følger flyet akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der landet flyet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har akkurat landet.  Og over 98 000 mennesker følger med !

Endret av NatNat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (3 timer siden):

jeg vet ikke hvor bra det er for Håkon. Han har en kone med store helseproblemer. At Harald abdiserte når ville medføre en veldig stor arbeidsbyrde Husk at Marta også har sluttet å representere kongehuset.  Håkon og M.M har måtte dele de oppdragene hun hadde mellom seg. 

Men arbeidsjernet Astrid er der fremdeles❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende ytringer, avsporing, brudd på underforumets retningslinjer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (33 minutter siden):

Nå skriver Dagbladet at Ingrid A skal være reist hjem. Da ble jeg litt bekymret. 

.. Helt til jeg faktisk åpnet artikkelen. 

En Dagbladet-overskrift sier alltid!!! noe annet enn det artikkelen faktisk inneholder. Trodde det var barnelærdom😂

 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (4 minutter siden):

En Dagbladet-overskrift sier alltid!!! noe annet enn det artikkelen faktisk inneholder. Trodde det var barnelærdom😂

 

Haha, jeg glemte det i mangelen av sjokk og måping 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor_Meg skrev (20 timer siden):

Nå skal jeg ikke påstå at jeg husker hvor lenge det varte, men Kong Harald var kronprinsregent en god stund før Kong Olav døde. 

Jeg lurer på om det ikke var bortimot to år, og jeg regner med at det samme vil skje her om ikke så lenge, at kronprins Haakon går inn som regent, men at Kongen er konge så lenge han lever.

(Endret: jeg sjekket nå, og det var ikke fullt ett år han satt som kronprinsregent)

Hvis Håkon skulle bli sykemeldt.. Hvem tar jobben da? Håper ikke situasjonen blir så prekær at Martha og Durek må stille opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (4 minutter siden):

Hvis Håkon skulle bli sykemeldt.. Hvem tar jobben da? Håper ikke situasjonen blir så prekær at Martha og Durek må stille opp. 

Da er det Prinsesse Ingrid, som myndig og tronarving, som blir regent.  Hvis hun ikke er disponibel er det Prins Sverre Magnus som må steppe inn, før prinsesse Märtha .

Endret av Lillemor_Meg
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny operasjon og pacemaker ja... Har noen faktisk sett fyren i det siste? Jeg begynner å lure snart. Driver de å kjører en Weekend at Bernie's?

Håper på det beste 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pipaluk skrev (2 timer siden):

Hvis Håkon skulle bli sykemeldt.. Hvem tar jobben da? Håper ikke situasjonen blir så prekær at Martha og Durek må stille opp. 

Tror ikke han blir sykemeldt, har han noen gang vært det? I motsetning til sin kone. Han er frisk og rask 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (27 minutter siden):

Ny operasjon og pacemaker ja... Har noen faktisk sett fyren i det siste? Jeg begynner å lure snart. Driver de å kjører en Weekend at Bernie's?

Håper på det beste 😊

Jeg tror seriøst at dette er det morsomste jeg har lest på lenge. Jeg regelrett elsker humoren din😂😂😂

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (28 minutter siden):

Ny operasjon og pacemaker ja... Har noen faktisk sett fyren i det siste? Jeg begynner å lure snart. Driver de å kjører en Weekend at Bernie's?

Håper på det beste 😊

Dette er upassende, men 😂

Vi får satse på at det ikke er så ille😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 minutter siden):

Tror ikke han blir sykemeldt, har han noen gang vært det? I motsetning til sin kone. Han er frisk og rask 😊

Tror han hadde et inngrep i forbindelse med noe brusk i øregangen? Husker ikke om det ble sykmelding ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...