Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #61 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva har han gjort mot deg?:) Anonymkode: d2967...a2f Hehe det tror jeg ikke vi skal komme innpå i denne tråden 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #62 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kan ikke ta slike hensyn. dere to gjestene må være beæret av invitasjon og oppføre dere Anonymkode: d2967...a2f Jo selvfølgelig både kan og bør man ta slike hensyn! At man skiller seg og får en ny samboer, men de velger å ignorere det, sier noe om at de overhodet ikke har respekt for TS. Anonymkode: eada1...a8c 8 6
Arkana Skrevet 26. februar 2024 #63 Skrevet 26. februar 2024 Snurrepippa skrev (3 minutter siden): Mmm de har aldri hatt en veldig nær relasjon. Og Brudgommen har møtt han bare en gang. Det er jo uansett ikke opp til deg å vurdere invitasjonene, det er ikke ditt bryllup. Det er ikke din sak hvorfor din eksmann er invitert. Det som derimot er forståelig er at du stusser over hvorfor din samboer ikke er invitert og det enkleste da er jo å snakke med din niese. 10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #64 Skrevet 26. februar 2024 Hva hvis grandonkelen til bruden har hatt en dårlig tone med søsteren til brudgommens nabo? Anonymkode: d2967...a2f 1 1
Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #65 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er en tante en viktig gjest ? 😂 uansett liksom.. Anonymkode: d2967...a2f Ja utfra forholdet vi har hatt, vil jeg si at jeg er det 3 2 1
Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #66 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva hvis grandonkelen til bruden har hatt en dårlig tone med søsteren til brudgommens nabo? Anonymkode: d2967...a2f Litt annerledes kanskje? 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #67 Skrevet 26. februar 2024 Snurrepippa skrev (Akkurat nå): Ja utfra forholdet vi har hatt, vil jeg si at jeg er det Hvordan det hvis bruden ikke har hatt noen som helst forhold til din ex? Anonymkode: d2967...a2f 1
Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #68 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan det hvis bruden ikke har hatt noen som helst forhold til din ex? Anonymkode: d2967...a2f Ikke noe som helst forhold har jeg ikke sagt. Men det er jeg som har vært mest tilstede og sammen med henne da. Det er kanskje en del av bildet av hvem eksmannen er som person og hvorfor vi ble skilt feks, uten at jeg skal gå mer innpå det 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #69 Skrevet 26. februar 2024 Vi giftet oss for et par år siden, og vi hadde tatt slike hensyn om det var et tema. På samme måte som vi tilrettela for besteforeldre som trengte det, tenke på mat på en måte som passet alle, inviterte partner til gjester - selv om vi ikke kjente dem så godt, osv. For oss var det viktig at alle hadde det bra, at vi tenkte og tilrettela for alle, noe annet hadde vært rart for vår del. Så jeg syns det er rart at denne niesen har valgt å invitere eksmannen til tanten. En hun ikke har et forhold til, og som hun vet at har et dårlig forhold til tanten sin. Og samtidig velge å ikke invitere tantes samboer. Rare beslutninger og utestengelse🤷♀️ Så igjen ts, hva med å snakke med henne? Anonymkode: 4a6e7...fdf 8 3 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #70 Skrevet 26. februar 2024 Jeg hadde ikke gått. Ikke fordi ny samboer ikke er bedt, men pga eksen. Det er helt tydelig at bruden ikke har et tett forhold med sin tidligere onkel, og da er det veldig spesielt å prioritere han fremfor tanten nye samboer. Hun kunne kanskje kommet unna med det dersom hun inviterte alle, men denne prioriteringen blir helt tullete. Anonymkode: a488c...e03 8
Nymerïa Skrevet 26. februar 2024 #71 Skrevet 26. februar 2024 Men du har vel kanskje ikke et spesielt nært forhold til henne du heller når du ikke får deg til å spørre henne om dette? Enten så har han betydd mer for henne enn du har forstått, eller så er dette en bagatell og hun beklager og passer på å plassere dere langt unna hverandre og inviterer samboeren din også. Men det kommer du aldri til å finne ut fordi dere ikke snakker med hverandre i denne familien. 20
Arkana Skrevet 26. februar 2024 #72 Skrevet 26. februar 2024 Nymerïa skrev (2 minutter siden): Men du har vel kanskje ikke et spesielt nært forhold til henne du heller når du ikke får deg til å spørre henne om dette? Enten så har han betydd mer for henne enn du har forstått, eller så er dette en bagatell og hun beklager og passer på å plassere dere langt unna hverandre og inviterer samboeren din også. Men det kommer du aldri til å finne ut fordi dere ikke snakker med hverandre i denne familien. Godt å se at det ikke bare var jeg som tenkte den tanken. 2
Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #73 Skrevet 26. februar 2024 Nymerïa skrev (2 minutter siden): Men du har vel kanskje ikke et spesielt nært forhold til henne du heller når du ikke får deg til å spørre henne om dette? Enten så har han betydd mer for henne enn du har forstått, eller så er dette en bagatell og hun beklager og passer på å plassere dere langt unna hverandre og inviterer samboeren din også. Men det kommer du aldri til å finne ut fordi dere ikke snakker med hverandre i denne familien. Hehe det var å dra det litt langt i konklusjoner, men ja skal snakke med henne. Invitasjoner er allerede sendt ut da, kom litt overraskende, er derfor jeg tar det opp her. Er det ikke blant annet slikt denne type forum er til for? 11 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #74 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så rart at din eksmann er bedt når han mangler «blodsbånd». Kommer han til å takke ja? Anonymkode: e3848...7b4 Det trenger ikke nødvendigvis å vere rart. Jeg har bedre og mer kontakt med hun som var gift med onkelen min, enn det jeg har med onkelen min. Kanskje niesen og han har god kontakt. Anonymkode: cf211...606 3 1
Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #75 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi giftet oss for et par år siden, og vi hadde tatt slike hensyn om det var et tema. På samme måte som vi tilrettela for besteforeldre som trengte det, tenke på mat på en måte som passet alle, inviterte partner til gjester - selv om vi ikke kjente dem så godt, osv. For oss var det viktig at alle hadde det bra, at vi tenkte og tilrettela for alle, noe annet hadde vært rart for vår del. Så jeg syns det er rart at denne niesen har valgt å invitere eksmannen til tanten. En hun ikke har et forhold til, og som hun vet at har et dårlig forhold til tanten sin. Og samtidig velge å ikke invitere tantes samboer. Rare beslutninger og utestengelse🤷♀️ Så igjen ts, hva med å snakke med henne? Anonymkode: 4a6e7...fdf Takk. Ja skal snakke med henne 5
Snurrepippa Skrevet 26. februar 2024 #76 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det trenger ikke nødvendigvis å vere rart. Jeg har bedre og mer kontakt med hun som var gift med onkelen min, enn det jeg har med onkelen min. Kanskje niesen og han har god kontakt. Anonymkode: cf211...606 Hehe nei, tipper de ikke har snakket sammen engang på flere år 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #77 Skrevet 26. februar 2024 Jeg tror jeg ville sjekket bordplasseringen. Er underholdningen at dere blir plassert sammen hadde jeg ikke dratt. Anonymkode: 30eef...136 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #78 Skrevet 26. februar 2024 Snurrepippa skrev (20 minutter siden): Mmm de har aldri hatt en veldig nær relasjon. Og Brudgommen har møtt han bare en gang. Mulig hun har følt seg nærere han enn hva du tror? Jeg har onkler som er fraskilt tanter, men de vil alltid være mine onkler, selv om vi ikke har hatt så veldig mye kontakt opp igjennom årene. Jeg har tross alt vokst opp milevis fra resten av familien. Jeg skjønner at du ikke vil møte han om han drev med fysisk eller psykisk vold, men om det var et dramatisk brudd, utroskap eller lignende, tenker jeg at du ikke bør dra inn niesen din i dette. Anonymkode: 758d8...556 3 1
Mezzosoprena Skrevet 26. februar 2024 #79 Skrevet 26. februar 2024 Snurrepippa skrev (2 minutter siden): Hehe det var å dra det litt langt i konklusjoner, men ja skal snakke med henne. Invitasjoner er allerede sendt ut da, kom litt overraskende, er derfor jeg tar det opp her. Er det ikke blant annet slikt denne type forum er til for? Joda, også svarer vi ut fra hvordan vi tolker det - diskusjon, kalles det. 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #80 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jo, han hadde jo faktisk det. Onkel er han som er gift med din tante. Hadde hun giftet seg på nytt hadde du fått en ny onkel. Og nei, det betyr ikke at man skal kutte kontakten, men niesen er voksen og burde vite å trå forsiktig rundt tanta som er skilt fra en mann som har vært slem. Det er veldig merkelig å invitere eksen men ikke den nye samboeren - man må jo anta at forholdet er seriøst når det er samboerskap? Skulle aldri invitert min eks-onkel, det er bare sært. Anonymkode: eada1...a8c Ja har mye bedre kontakt med eksen til onkelen min, enn det jeg har med onkelen min. Så hadde jeg giftet meg hadde hun vert en selvskreven gjest. Anonymkode: cf211...606 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå