Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Stork prosjektet er et forskningsprosjekt som søker svar på hvorfor andelen av barn som fødes med høy fødselsvekt er økende.

Synes uansett det er ålreit å bli med prosjekter som kan gi svar på ulike spørsmål, og med UL som gulrot var det ihvertfall ikke tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er strålende fornøyd med å ha fått plass på Riksen! Veldig glad jeg fikk ut fingern og tok kontakt med de.

Dagen i dag har vært slapp og deilig. Jeg og mannen gikk en liten tur i vårt nye nabolag og tuslet langs elva, så veldig idyllisk ut med alle som tuslet med barnevogn, gleder meg til det blir vår tur. Jeg ble fort kald så turen ble ikke lang, men det var deilig å være ute i litt dagslys til en forandring!

Ellers har dagen gått med til å se på OL og å surfe litt rundt på nettet. Mannen lagde nydelig Tandoori kylling (med litt hjelp fra Toro) sånå er jeg god, mett og fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere STORKER her! Så moro! Vi fikk også plass på Riksen, og jeg har allerede vært med på første oppmøte på Stork. Glukosebelasting var ikke det heeeelt store som kvalm, men det gikk fint! Og så har vi tre ekstra UL å se frem til! fiiin gulrot! Hadde samtale med den ene av legene som har prosjektet, hun var superhyggelig! Så bare gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stork virker veldig bra! :tommel:

Selv er jeg med i mor/barn undersøkelsen, som også tar for seg forskning innen fødselsvekt, sykdommer etc sett i lys av kosthold under sv.skap +++ Synes det er kjempekjekt å bidra, samtidig som man får litt ekstra oppfølging! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper søndagen din blir like bra som lørdagen. Først tenkte jeg at "i går" var fredag, men så kom jeg på at klokka har blitt litt mye... :overrasket: Det er ikke ofte jeg er oppe så lenge nå når jeg er gravid! Sove snart, kanskje? :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag ser ut til å bli veldig lik gårsdagen.

Så langt har den gått med til å sove litt og litt OL. Er vanvittig trøtt og skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom en hel arbeidsuke...

Når gutta er ferdig å gå på ski på TV skal jeg og mannen ut og gå tur i det nydelige været, så skal jeg prøve å få vaska badet og kanskje bake litt når vi kommer hjem... forutsatt at jeg ikke er så trøtt at det blir rett tilbake på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, høres slitsomt ut å være så trøtt! :Gjesp:

Det hadde ikke vært en idè med 50% sykemelding i denne perioden da?

Jeg ser nok an i morgen etter UL om jeg skal ringe legen og høre om en sykmelding. Synes bare det er vanskelig å være 50% sykmeldt uten åfortelle hvorfor... Og det hadde jo vært greit å informere de nærmeste før jeg forteller det på jobben. Blir litt spennende å se hva de sier om hvor langt jeg er på vei, så får vi ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at du er litt urolig men håper du klarer å glede deg også. Det kommer sikkert til å gå bra. :tommel:

Også får vi vel en liten rapporte her inne i morgen også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover rapport i morgen kveld!

Håper så inderlig at vi får se et hjerte som slår, men kjenner at alle forsvarsmekanismer kobler inn og tør ikke helt å tro at det kommer til å gå bra.

Er uansett glad for at vi i morgen kveld forhåpnetligvis vet mer, alt er bedre enn denne uvissheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...