Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

:ler: Må vel si med enig med niesen, det krever litt fantasi å skjønne et ultralyd-bilde...

Du får stelle pent med deg selv i dag og kose deg med OL, selv uten kombinert-gutta :sur: Den norske OL-troppen er visst en syk gjeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempekoselig med ul-bilde da.

Hvor langt er du på vei?

Jeg hadde ul på mandag, 8 uker på vei og da var fosteret 15 mm.

Kan jeg spørre hvorfor du får så mange ul?

Litt misunnelig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig med ul-bilde da.

Hvor langt er du på vei?

Jeg hadde ul på mandag, 8 uker på vei og da var fosteret 15 mm.

Kan jeg spørre hvorfor du får så mange ul?

Litt misunnelig....  :sjenert:

Jeg er ca 7 uker på vei.

Jeg skal totalt ha 6 UL. Tre av de er sent i svangerskapet (etter den ordinære) og er i forbindelse med at jeg skal delta i Stork-prosjektet. En av de er den ordinære. Den neste jeg skal ha er en jeg har fått henvisning til ettersom jeg hadde MA i forrige svangerskap, den jeg hadde på mandag tok vi privat fordi jeg synes det ble så lenge å vente på den jeg fikk henvisning til.

Blir litt gal i hodet av å vite at jeg bar rundt på et dødt foster i fire uker i den tro at jeg var gravid forrige gang, så det blir godt med ekstra oppfølging denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret:

Da er det bare å innse det kvalmen har defintivt meldt sin ankomst...

Jeg som ikke trodde jeg skulle bli kvalm. Var ikke kvalm i det hele tatt forrige gang, men kanksje det bare er et bra tegn at jeg blir det denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupps, jeg velger å ta kvalmen som et godt tegn. Ofrer det gjerne for den lille bønna i magen. Skal sende mannen ut for å handle ingefær når han kommer hjem så får vi se om det hjelper.

Nå er planen å drikke masse vann og spise mer Marie-kjeks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har sluppet taket og jeg har satt bolledeig.

Skal prøve å få vaska badet og hvis kroppen fortsetter å være på lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med kvalme, godt du er bedre nå!

Jeg er også hjemme fra jobb i dag, orka bare ikke å stå opp. Fatter ikke hvorfor jeg skal være så trett og slapp hele tiden, ringte legesetneret og det er fortsatt ingenting galt med blodprøvene mine (tok nye forrige uke). De skulle skrive ut videre 50% sykmelding til meg, vet ikke for hvor lenge, men jeg kunne hente den i morgen.

Boller! Jeg vil og ha boller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boller! Jeg vil og ha boller!

Kjipt at vi skal være så slitne.

Bollene er klare om en times tid, da er det bare å forsyne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så godt ut med boller! Og enda bedre er det jo at kvalmen har sluppet taket litt! ;)

Håper ikke du blir veldig plaget med det ila svangerskapet, selv om jeg forstår at du nesten er glad for å ha skikkelige symptomer denne gangen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollelukten ligger i lufta og mannen er storfonøyd.

Kvalmen komme snikende igjen så jeg er glad jeg rakk to boller!

Skal slappe av i armkroken sammen med mannen og ta livet med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Tusen takk for kjempegod bolle! *gomle* Bare hyggelig å hjelpe til med å spise opp når du ble kvalm likevel. :sjarmor:

Nei, uff, altså, UNNSKYLD! Jeg håper du føler deg vel igjen snart. Armkrok hørtes ikke så verst ut. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmmmm,boller er godt! Armkrok også! Bra dere koser dere!

Håper ikke kvalmen blir alt for plagsom,men det er jo fint med litt symptomer...! Bittlitt i allefall!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kost oss med lasagne vi, så jeg klarte meg uten boller. Fortalte mannen at jeg ville ha boller, og han sa at det er jo fastelavn neste helg (+ at jeg nesten har bursdag da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...