Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og takk for mange koselige hilsener i løpet av helga jenter!

Har hatt en bra helg! Hadde lillesøster og venninne på overnattingsbesøk fra fredag til lørdag. På fredag var vi på kino og McDonalds og på lørdag var vi på Den Lille Kokosbolle fabrikken. Veldig koselig! Fortalte lillesøster nyhetene på lørdag og hun ble ekstatisk! Begge jentene tegnet masse tegninger av barnevogner og skrev lister med jentenavn vi kunne bruke! :ler:

Lillesøster fikk fortelle det til pappa når han kom for å hente de. Vet ikke helt hvordan han tok det. Tror han synes han er litt ung (52) for å bli bestefar, men at han synes det er koselig hvis han bare får vent seg til tanken.

Mamma har ihverfall vendt seg til tanken! Hun er i Budapest med kjæresten i helga og hun hadde kjøpt Gravi-topp til meg og gave til Klumpen som hun så fint har døpt Babysariusen. Blir spennende å se hva hun har kjøpt!

I går hadde vi besøk av svigers. Spiste pizza og koste oss. Har vel kanksje ikke fortalt om frosken her inne? Når vi var i Italia i september fant jeg en søt froskebamse med spilledåse i som jeg hadde litt lyst å kjøpe til et fremtidig barn, men synes det var litt drøyt. Når jeg testet positivt i oktober var jeg fast bestemt på å kjøpe den lille frosken når vi skulle tilbake i januar. Så gikk det jo som det gikk med forrige svangerskap og frosken ble glemt frem til vi stod inne i samme butikk i januar, da måtte jeg bare kjøpe den. I ettertid ser vi at Babysariusen nok ble unnfanget i samme by som frosken er kjøpt. ;) Etter at vi kom hjem og jeg skulle ta den frem greide jeg å dra så ivrig i snoren at den ble hengende og ikke ville spille. :tristbla: Men vi sendte frosken for litt kirurgi hos svigers hvor svigerfar foretok litt romsteringer i magepartiet med kirurgisk nøyaktighet og svigermor lappet frosken fint sammen igjen. Nå er frosken trygt hjemme og spiller som bare det! :sjarmor:

gallery_9407_130_16786.gif

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt frosk altså...og herlig historie da! :hjerte:

Tror nok helt sikkert at Klumpen kommer til å like den!!! Mødre altså...de finner nå noen snodige navn til disse små. Mammaen min kaller lillegutt for Fjonken! :ler:

Klumpen og Fjonken - artig! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj, nå har jeg hatt litt brun utflod. Ikke mye, men nok til at jeg blir litt stressa. Glad det er UL time påmandag, selv om det nå synes veeeeldig lenge å vente.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir litt betenkt. Godt du har UL om en liten uke da. Ikke så lenge det ikke er mye og frikt blod så er det vel som regel ikke noe farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du blir litt betenkt. Godt du har UL om en liten uke da. Ikke så lenge det ikke er mye og frikt blod så er det vel som regel ikke noe farlig?

Nei, de sier jo så. Men det var sånn bekymringene mine begynte forrige gang og da gikk det jo ikke så bra. :tristbla:

:klem:

Prøv å ikke bekymre deg, for det blir ikke bedre av det. MEn jeg vet det er lettere sagt enn gjort....

Skal prøve å ikke bekymre meg så mye, er jo ingenting jeg får gjort uansett. Får bare vente og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine2: For en søt historie!! Er så bra man har sånne fiksere rundt seg!!

Håper ikke den utfloden har noe å si...og at uken går kanonfort!!!

Du har UL på mandag og jeg på tirsdag!! Som vi kan glede oss!!!

Håper du får en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Skjønner at du blir bekymret, men jeg har en følelse av at denne Babysariusen har bestemt seg for å bli med løpet ut :Nikke:

:klem: tilbake vennen! Håper du har rett! Det har ihvertfall ikke kommet mer misfarget utflod og det er jo et godt tegn! :) Kan være det bare er fordi det ble litt :humpe: på søndag! For første gang på veldig leeeeenge.

Har blitt potte tett i nesa og har sår hals så nå ligger jeg rett ut og prøver å unngå en feber som jeg synes jeg kan kjenne lure i buskene. Er nesten ikke mat i huset og jeg har ikke ork til å gå i butikken så gleder meg til mannen er hjemme og kan dulle litt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...