Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

:grine2: Så gode nyheter!!! Herremin så bra altså!!

Huff,blir helt nervøs jeg altså! Men nå vet vi alle at lille babyen har det bra og kommer til å klore seg fast!!

Ha ei strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var gode nyheter MammaSarius. :kose:

Ville gjort som Murmelmy sier, du får sikkert en henvisning på UL hvis du ønsker det av fastlegen din. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til TeddyToria, Heidi76, Skytte, Peony, Murf, Markblomsten og Murmelmy!

Har svevet litt siden i går. Var så fantastisk godt å se liv hos den lille bønna! :hjerter:

Er i uggen form om dagen. Blir ikke kvitt forkjølelsen. Skikkelig tett, både i nese og hals så prøver å ta livet med roog drikke masse ingefær te.

I kveld skal vi på kino med et vennepar, blir deilig å komme seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

17 millimeter skal vi neimen ikke kimse av! Tenk, så liten har jo du også vært en gang! :hjerte: UTROLIG flott at alt så bra ut! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket masse med magen i går kveld før jeg gråt meg i søvn og ga klar beskjed om at verden på utsiden av magen absolutt er verdt å oppleve og om at h*n bare må klamre seg fast!

:grine2: Herlig!

Godt at alt er fint med lille Sarius og mamma og pappa!

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme fra kino og koselig pizzabesøk hos vennene vi var på kino hos. Fortalte de gode nyhetene og de var kjempeglade på våre vegne!

Matchpoint på kino. Synes den var overraskende bra. Drakk alt for mye brus og harnå luftsmerter i magen, da har jeg lært den leksa enda en gang!

Nå er det natti natt, må tross alt lade opp litt til femmila i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, har du noen oppskrifter på gode smoothies???

Takk snuppa!

Tja, jeg tager stort sett hva jeg haver.

Men sånn rundt regna så bruker jeg

1 banan

1 liten yoghurt (foretrekker blåbær, men alt går)

en god dæsj frosne bær (skogsbær, jordbær eller bjørnebær)

1 god skvett Cultura med bærsmak

1 god skvett juice

Blander det godt med stavmikser, yummy!

Men det går med det meste. Liker ikke så godt smaken av banan, bruker den mest for konsistensen. Det er bare å prøve seg fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Jeg har nesten aldri hjerte til å bruke opp jordbæra og blåbæra... Men så har vi jo hele fryser'n full, så smoothies er et verdig formål - absolutt! Og nå ble jeg litt frista! :sikle:

Håper du har hatt en kjempefin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere på Smoothies kjøret! Har helt dilla men det er vel ikke det verste man kan ha dilla på? Er tom for bær nå så må nok vente til mandag med neste runde.

I dag har vært en slapp dag. Pappasariusen er ikke helt i form så vi har bare slappa av i heimen. Spist nammenam pizza med avokado, mozarella, tomat og kylling. Og sett de tre første episodene av Sopranos på DVD, deilig!

I morgen skal vi til mamma og spise fastelavnsboller! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil og ha fastelavensboller!!! Selv om jeg skal prøve å passe vekten bittelitt... Har ikke lyst til å runde 80 kg selv om jeg mest sannsynlig kommer til å gjøre det.

Lagde smoothies i går og det ble nam nam! Vi hadde fest i går kveld og mor hadde laget pizzaboller til gjestene (nattmat) og mannen lagde strawberry dackery (?) til alle jentene +++. Jeg fikk aller først - uten alkohol vel og merke :)

I dag er været så flott! Mor skal ta bilen og kjøre til et solstudio. Og kanskje blir det en tur i skogen med voffeliten.

Ha en fin dag snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Nydelig vær ute. Skulle så gjerne hatt litt mer energi, men blir nok en liten tur i det fine været i dag uansett. Skal se ferdig femmila, dusje og så gå en tur enten før vi drar til mamma eller sammen med de når vi kommer dit.

Gleder meg til boller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som kan gå tur...

Her stråler solen, men jeg skal jo helst ikke røre mer på meg enn strengt tatt nødvendig. Blir vanskelig når man såvidt får på seg skoene også! :sur:

Men jeg håper du får en kjempefin fastelavnssøndag med boller og kos!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...