Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil noen være snille og oppdatere meg på MS på sms hvis vi ikke hører noe før jeg drar?  :sjenert:

Jeg skal oppdatere deg!

---

MS - tenker på dere nå! Håper alt er vel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: :grine2: :grine2:

Ikke meninga å holde dere på pinebenken jenter.

I dag morges var det legetime. Det gikk bra, med unntak av blodårene mine som viste seg åikke være samarbeidsvillige, de måtte stikke tre ganger før det endelig kom litt blod.

I ettermiddag var vi på UL hos verdens søteste gynekolog. Han pekte og forklarte og var kjempeålreit! Lille babysarius-astronauten vår er akkurat som h*n skal.Hjertet slår som bare det og h*n har vokst etter oppskriften. Estimert termin ble satt fram med to dager, men han var veldig klar på at dette kun var et estimat og at måling av hode på ordinær UL ville gi et mye mer nøyaktig bilde. Det var helt fantastisk betryggende med en gynekolog som pekte og forklarte. Han viste oss det han regna med var veske i magesekken, altså fungerer spiserøret som det skal. Han trodde også han så veske i blæra, og da virker også nyresystemet som det skal. Han viste og forklarte både ryggrad og hjerne og alt så bra ut!

Den lille skatten vår var helt hyper og bevega seg masse, sprella med både armer og bein og var helt fantastisk!

I følge gynekologen er det nå 97% sjanse for at jeg skal bli mamma i oktober! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så KJEMPEBRA Å HØRE! :hoppe:

Ingen grunn til engstelse nå! Satt litt med hjertet i halsen mens jeg leste de siste innleggene... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg jaggu slutte å engste meg!

Tror det hjelper veldig mye i hodet at vi har kommet over uke 8 hvor det gikk galt i dag. I dag er jeg i følge denne UL 10+5, men jeg tror jeg skal holde meg til forrige UL og være 10+3, er så lett å fylle inn svangerskapskalenderen når uke 11 er akkurat uke 11 på den vanlige kalenderen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det var utrolig koselige nyheter å få! :hoppe:

Alt kommer sikkert til å gå kjempebra med den lille i magen din og du skal bli mamma til høsten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å si at legen og jeg ble enige om 50% sykmelding i en måned og så har jeg ny time dagen før sykmeldingen går ut! Blir godt å komme tilbake på jobben litt, og nå er jeg jo klar for å dele nyhetene med hele verden så da er det litt lettere å forklare sykmeldingen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Så fantastisk å høre at alt var som det skal med BabySarius! :grine2: Og så hyggelig at du kan fortelle det på jobb også nå! (Er det ikke helt utrolig at det VOKSER babyer i magene våre? :grine2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenk, jeg skal bli mamma!

Må le av den søte mannen min da. Vi fikk svangerskapskalenderen i posten tidligere i uka og jeg har ikke turt å begynne å fylle den ut. Sa til mannen at jeg skulle gjøre det i kveld mens han er på korøving, da så han på meg med store øyne og lurte påom vi ikke skulle gjøre det sammen?!? Han er nå bra søt da, får vel la kalenderen ligge så får vi ta det i morgen.

Lurer veldig på om ikke jeg må feire litt og kjøpe dette nydelige hentesettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så morro at mannen din vil være med å fylle ut kalenderen. :ler: Godt at han er engasjert, det er jo bare superkoselig.

Det settet du ser på var jo bare nyyydelig da. *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg ser jo nesa hans/hennes!!! :hoppe:

Det var det jeg sa, jeg begynner å bli god på å tyde UL-bilder! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så fantastiske nyheter MS! :hoppe:

Jeg ser jo nesa hans/hennes!!! :hoppe:

yeah right! :klø: :riste:

Men søt er lille klumpen selvom jeg ikke klarer å se hva som er opp eller ned... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...