Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg usannsynlig lyst på boller! Særlig fastelavensboller med KREM!!!! :sikle:

Blir nok nye boller til fastelaven ja, du får komme innom og forsyne deg da! ;)

I dag er jeg vanvittig trøtt, slumrer på sofaen med TVn på, men får ikke med meg noe særlig. Skulle ha besøk av en venninne, men er så gåen at jeg måtte avlyse hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmmm... :sikle:

Har vanvittig lyst på Smoothies. Tror jeg må se om jeg orker en liten tur på ICA ettermiddag så jeg kan kjøpe litt bananer og frosne bær. Det må vel være bra for en slapp og giddalaus dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå...nå vil jeg ha smoothies også! Får vel vente til helgen - og det er jo ikke lenge til!!!

Må si denne dagboken begynner å bli laaaang. Du har snart tatt meg igjen!

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si denne dagboken begynner å bli laaaang.  Du har snart tatt meg igjen!

Stor :klem: fra meg

Sånn er det når man er hjemme heeeele dagen vettø! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en farlig dagbok å titte innom...med alt dette bollesnakket! :sjenert::ler:

Men når man har bolle i ovnen, så...

:hoho:

(Gud, så dårlig humor! :rodme: )

Ville bare ønske deg, PappaSarius og BabySarius en finfin helg jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter. Litt bedre form i dag og det passer veldig bra for vi skal ha overnattingsbesøk av lillesøster på 8 og hennes bestevenninne. Skal på kino og ut og spise og så skal de overnatte her i natt og så blir det kanskje litt sprell i morgen og hvis jeg er i form til det.

Gleder meg veldig til å fortelle lillesøster at hun skal bli tante!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å fortelle lillesøster at hun skal bli tante!

Det blir stas! Jeg var selv 8 år da broren min ble født, men husker fremdeles den morgenen ved frokostbordet da foreldrene mine fortalte at de hadde en hemmelighet, og at den hemmeligheten ble født i mai! Syntes tiden gikk ulidelig sakte frem til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede meg veldig til å fortelle nyheten til lillesøster ja. Hun har flere ganger sagt at hun er klar for å bli tante og godt kan være barnevakt. En gang sa hun at hvis vi fikk trillinger så kunne jeg og Pappasariusen passe på en hver, så kunne hun passe den siste. :ler: Tror hun skal få lov å fortelle det til pappa, som i motsetning ikke er det spor klar for å bli bestefar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Høres ut som dere har en riktig så koselig helg foran dere! Tipper det blir stas for den blivende tante ja! Og tror du ikke pappan din blir glad da?? Trenger ikke være en gammel bestefar,men en stilig og sprek en får du si! Det må vel gå bra!

Har du noe oppskrift på smoothies............ :sjenert:

Ikke lettpåvirkelig jeg nei.....!

Kos deg i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Her blir det i hvertfall unge besteforeldre! Foreldrene mine er skilte og deres samboere som nå blir besteforeldre er henholdsvis 36 og 37 år gamle!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...