Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Verdens beste lille Babysarius lever!!! Og i dag er jeg ifølge legen akkurat 7 uker på vei! Så rundt 4. oktober blir vi foreldre Jeg skal legge vekk alle hvis nå! Legen sa at alt så bra ut og hadde full tro på at det skulle gå denne gangen!

:grine2:

Inni min mage bor det en 1 cm lang liten Babysarius, med god plass til å boltre seg på og et hjerte som slår!

Jeg er så vanvittig lettet at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg! Selv om tvilen fortsatt ligger der dypt nede et sted så har gleden, lettelsen og troen på at alt skal gå godt tatt overhånd. Nå skal jeg virkelig nyte hver dag av dette svangerskapet, bygge rede og forberede meg på å bli MOR! :hjerte:

Livet er sååå bra!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk gode jentene!

I morgen tidlig skal jeg bite i det sure eplet og ringe fastlegen. Legen som utførte UL i dag ble ganske streng når jeg fortalte at jeg var så sliten. Han sa det var viktig å lytte til kroppen og ta det med ro. Jeg vet jo selvfølgelig det, men trengte kanskje å høre det fra noen med litt autoritet.

Nå skal jeg kose med mannen i sofaen og se Krøniken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Åh, så herlige, supre nyheter!

De sier jo at ALT tegner til at det skal gå bra når man har sett et bittelite hjerte slå! :hjerte: Så herlig! Skjønner godt at du er letta!

Og jeg synes du skal drite i at eplet er surt, dyppe det i sjokolade og sette tennene i det. RING, for ingen er tjent med at du sliter deg ut. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: HAPPY VALENTINES DAY :hjerte:

Unødvendig å si kanskje,for du har nok en helt fortreffelig dag!!!

Var herlig å høre at alt sto bra til!!

Men nå må du høre på kroppen ja...Ring legen å få deg en time der!

Så kommer alt til å bli så meget bedre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har legetime kl 11:40 i dag så får vi se hva hun sier.

Kjenner at jeg gruer meg til å fortelle på jobben... Isj...

Er spent på hvor mye legen vil sykmelde meg og, vet ikke helt hva jeg trenger selv heller...

:hjerte: Skal se om jeg får lagt ut bilder fra i går når jeg kommer hjem fra legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns overhodet ikke at du skal grue deg til å fortelle de på jobben at du er gravid. Det er en fantastisk ting å være gravid. Og alle sjefer burde vite at de fleste jenter i tyve årene kan bli på tjukka når som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk beskjed om å lytte til kroppen din...det er veldig viktig det. Og jeg håper fastlegen din tar det like alvorlig! :Nikke:

Det går sikkert greit med tanke på jobben også, men ta én ting av gangen. Det aller aller viktigste er at du ikke sliter deg helt ut! ;)

HAPPY VALENTINES DAY

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg hjemme fra legen som og må ha vært veldig opptatt av at jeg skulle lytte til kroppen og ta det litt mer ro fremover. Hun satt opp time til første svangerskapskontroll 9.mars og sykmeldte meg frem til da. Synes det kanskje er litt lenge, men får se an formen etterhvert tenker jeg. Nå skal jeg ihvertfall nyte svangerskapet og ta vare på meg selv med god samvittighet. Håper jeg får overskudd til å trene litt etterhvert, vil gjerne komme i litt bedre form før den store styrkeprøven i oktober.

Legen trodde muligens jeg kunne være litt lenger på vei enn hva UL tilsa så da blir det spennende å se på neste UL om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Ååå, jeg blei helt rørt av å lese at alt var bra!!! Tenk at den er bare 1 cm lang, men allerede har et hjerte som slår!!!! :hjerter::hjerte: :grine2:

Og så bra at du fikk sykemelding. Håper du bruker tiden til å ta vare på deg selv og den lille spiren!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...