Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Heisann vennen! Takk for hilsener i boka mi :klem:

Lurer på om jeg muligens må ha en sånn å vagge rundt i til sommeren?

Den var jo skikkelig stilig da! En sånn MÅ du ha :ler:

Nå har verdens beste Pappasarius vært en engel og tatt en liten ringerunde. Det ble dyrt uansett, men vi endte opp med å bestille en time for UL på mandag etter jobb. Tror de pengene garantert er verdt to ukers nattesøvn. Tror et bankende hjerte gjør det lettere å slappe av og jo mer jeg kan ta livet med ro og nyte graviditeten, jo bedre for Babysariusen!

Snille mannen din som ordner opp! Det blir godt for dere å få en UL allerede til mandag. Absolutt verdt pengene så du slipper å bekymre deg så mye. Skjønner godt at det må være ekstra vanskelig for deg med tanke på din forrige graviditet og nå med tanke på Peony.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilse JP!

Typisk nok lå brevet fra sykehuset i posten når jeg kom hjem, etter at jeg har sneket meg rundt på jobben i dag for å ringe og etterlyse det. C'est la vie!

Må si jeg blir litt oppgitt over at de ikke gir meg time før den 27.feb. Det er jo bare litt over to uker, men jeg ventet jo først i fire dager før legen sendte henvisning og så en uke før jeg hørte fra sykehuset så alt i alt blir det lenge for en utålmodig sjel som meg.

Men nå har vi altså bestilt time privat på mandag så jeg forhåpentligvis kan få litt ro i sjelen etter å ha sett et hjerte slå. Tror jeg skal være litt frekk :rodme: og ikke avbestille den andre så vi kan få ny ro i sjelen om to uker... føler meg litt rampete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke frekt det!

Du har jo rett til å få den ultralyden, om du vil bruke dine egne penger på en annen ultralyd er det ingen som har noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Grooo. Hvorfor skulle det være frekt?

Lykke til på mandag, gleder meg til å høre om lille spiren din i magen.

God helg til deg og dine. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at det ikke er frekt, samtidig som det føles litt rampete.

Har hørt fra flere som får negative tilbakemeldinger på ekstra UL i det offentlige fordi de mener det ikke har noe for deg og at vi er hysteriske gravide. Så jeg vet at jeg ihvertfall ikke kommer til å fortelle de om den tidligere private ULen og det føles litt rampete... Kanskje det bare er meg som er rar? :sjenert:

:ler:

Kjenner at jeg er litt nervøs med tanke på mandag, men får bare krysse fingrene for at alt er i orden med lille Babysariusen vår og at vi få se et lite hjerte som slår. Er veldig spent på å få anslått termin også. Det blir enten sen september eller tidlig oktober. Mamma har bursdag 6. oktober og min avdøde mormor (som jeg plutselig savner noe fryktelig om dagen) hadde bursdag 1. oktober. Hadde vært hyggelig om Babysariusen ville melde sin ankomst på en av disse dagene, og da holder jeg nok en knapp på den 1.

Nå skal jeg se en episode med Lost sammen med Pappasariusen og så er det natta. Har allerede rekket å sove på sofaen i over to timer etter middag men trøtten er her fremdeles den.

Natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Mornings dere to!

Dere sover kanskje enda...Babysarius og du!?? Eller kanskje bare du!? Babysarius svinser vel rundt i sitt eget lille univers tenker jeg og undrer seg over alt han ser, som en liten boble eller en pulserende blodåre! :ler:

Synes det er flott at dere tar dere en ekstra UL på mandag jeg. Skjønner veldig godt at dere føler for det pga. MA´en. Og jeg synes hverken det er frekt eller rampete ovenfor staten eller helsevesenet... Dere betaler jo for det, en tjeneste man fritt kan velge selv! :Nikke:

God lørdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er Mammasarius våken og ikke gråter!

TVn er på så i dag tenker jeg det blir mye OL (til min manns store fortvilelse) og så en tur ut i det nydelige været!

Lurer veldig på dette med UL på mandag. Har lest noen steder at ved tidlig innvendig UL lønner det seg å ha en tom blære fordi den kan være i veien for å få de gode bildene. Andre steder igjen ha jeg lest at en full blære gjør det lettere å lokalisere knøttet. :klø: Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVn er på så i dag tenker jeg det blir mye OL (til min manns store fortvilelse) og så en tur ut i det nydelige været!

Sånn er det IKKE hjemme hos oss, heller motsatt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det IKKE hjemme hos oss, heller motsatt. :ler:

Må jo bare le av at en jente som er så sportsinteressert som meg har greid å finne seg en fyr som såvidt vet hvem David Beckham er...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det IKKE hjemme hos oss, heller motsatt. :ler:

:ler:

Samme her... Selv om OL jo er spennende da! ;)

Jeg har dessverre ikke peiling ang. innvendig UL og full blære eller ikke.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det også jeg som ser på OL og mannen som fortviler... :)

Jeg vet heller ikke noe om innvendig UL. Men det blir spennende! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er slett ikke rar!! Eller hysterisk!! Men helt normal med normale reaksjoner og tanker!

Ikke noe å tenke på! Om du vil ta UL annenhver uke så er det ingen som har noe med det! Så bare slapp av og ha god samvittighet du!

Ha ei fin helg!! Gleder meg til mandagens referat!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da blir det Stork-prosjekt og tre ekstra UL.

Pluss at jeg håper det er større sjanse for å få føde i badekar.

Ble så :hoppe: glad når jeg fant brevet i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at jeg håper det er større sjanse for å få føde i badekar.

Så gøy å lese at du gjerne vil føde i badekar. Jeg har ikke begynt å interessere meg ordentlig om graviditet og sånn, greit, kanskje litt mere nå mtp dere som er her inne, men jeg har alltid sagt at jeg gjerne vil føde i badekar!

Da er vi to!! Selvom det er lenge til jeg ligger der å skriker da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...