Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Håper du koser deg hjemme i dag da.

Hvordan går det forresten i den nye leiligheten....er alt i orden der nå eller? Og hva med kjøkkenet, er dere fornøyde???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er fortsatt ikke helt ferdig i leiligheten. Må ta det litt etter litt etterhvert som penger kommer inn på konto. Mangler fliser over kjøkkenbenken og vifte over komfyren samt å male de originale overskapene som vi beholdt på kjøkkenet. Skal legge ut bilder når vi er ferdig med kjøkkenet, tror det blir veldig bra.

Når vi er feridg med kjøkkenet står gangen for tur. Skal senke taket, sette inn spotter og skyvedørsgarderobe. Håper vi da har penger til å sette inn skyvedørsgarderobe på soverommet også, det blir greit å ha når lille sarius melder sin snkomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og drømmer litt om babyutstyr jeg da, og må bare si at jeg synes denne vogna er kjempestilig... forutsetter jente da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempestilig vogn (forutsatt jente, ja  :ler: )

:klem:

Ja, synes den var veldig tøff, men

denne kan kanskje brukes unasett, eller blir den for guttete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
Ja, synes den var veldig tøff, men

denne kan kanskje brukes unasett, eller blir den for guttete?

Åh, det var en vogn etter min smak! Synes ikke den ble for guttete i det hele tatt! Frisk og fin og turkis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok høre med mannen hva han synes når han kommer hjem! Men tror nok godt jeg kunne tenkt meg en sånn ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så fryktelig trist med Peony, sitter her med tårer i øynene og synes verden er så ufattelig urettferdig. Er ingen mening i at sånt skjer.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste vogna der kan nok brukes av begge kjønn ja, mens den første er nok greiest med en jente.

Liker veldig godt de Quinny (eller hvordan det staves...) vognene veldig godt jeg også.. og det blir nok det på meg og den gangen det er min tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen likte også den siste vognen så da kan det nok godt tenkes at det blir den. Men vi kommer uansett ikke til å handle inn det store utstyret før etter ordinær UL. Greier ikke helt å ta gledene på forskudd og etter det som skjer med Peony blir man bare enda mer bekymret. Uff, at verden kan være så blodig urettferdig.

Jeg er kjempesliten og tar en dag til hjemme så håper jeg at jeg fikser to dager til på jobb før helga kommer. Hvis jeg er så utslitt neste uke må jeg nok innom legen og få meg en gradert sykmelding. Lurer på om jeg begynner å bli litt kvalm også? Er veldig sjelden kvalm og er litt usikker på hvordan denne svangerskapskvalmen fortoner seg. I dag er jeg bare uggen, føles nesten som det sitter en klump i halsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ifølge den alltid så pålitelige Madame Zaritska blir det og en jente!

"The day you deliver, outside will be warm. Your baby will arrive in the evening.

After a labor lasting approximately 2 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 7 ounces, and will be 20 inches long. This child will have blue eyes and be completely bald."

2 timer!!! :hoppe: Det hadde vært noe det! I så fall får vi håpe vi ikke blir avvist på Ullevål! :ler:

3, 4 kilo og 51 cm høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

veldig pålitelig må jeg si... :ler:

Dette sa hun om meg:

"The day you deliver, outside will be hot. Your baby will arrive in the morning.

After a labor lasting approximately 3 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 15 ounces, and will be 19 inches long. This child will have light blue eyes and some blond hair.

But there is more. I know you imagine your baby often. You wonder if your baby is safe and healthy. Why don't you go listen to a baby's heartbeat and think soothing thoughts about your own child."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt med noen som vet alt. Du fpr sjekke den dagen h*n faktisk kommer, hvor mye som egentlig stemte ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Zaritska ja...hun hørtes pålitelig ut. :ler:

Hvis ikke hun vet, hvem vet da? :ler:

Jeg personlig velger å tro på alle som sier at fødselen varer 2 timer! :sjarmor:

Men nå hører jeg postmannen!

*løper for å sjekke om det kommer brev fra Ullevål ang UL!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har du hva hun sier om meg: :ler:

What she senses for you

The day you deliver, outside will be breezy. Your baby will arrive in the early evening.

After a labor lasting approximately 7 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 8 ounces, and will be 19-1/2 inches long. This child will have light brown eyes and dark hair.

But there is more. I sense that you are feeling some stress. This is very normal. However, I would like to suggest that you try some of these methods to pamper yourself a bit.

Og disse metodene var stort sett gå til frisøren, ta litt masasje, gå på shopping, spis en god middag med mannen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...