Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:forvirret:

Ikke noe brev fra Ullevål i dag heller! Er så utålmodig på å komme inn på UL altså!

Får vel prøve å smøre meg med tålamod. Legen sa jeg kunne ringe i slutten av uka hvis jeg ikke hadde hørt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen og meg var lyse i håret da vi var små og begge har blå øyne så jeg vet ikke helt jeg altså..... :ler:

Du betviler vel ikke Madame Zaritska? :ler:

Når jeg ble født tok det under en halvtime fra vi dro hjemmefra til jeg var ute. Jeg har store planer om at det skal gå nesten like kjapt med meg så jeg velger å tro hvert ord hun sier!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betviler vel ikke Madame Zaritska?  :ler:

:ler: Nei, man må jo tro på en som kan spå så nøyaktig om en baby som (med mindre jeg har gått glipp av noe, Heidi??) ikke engang er unnfanget ennå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Måtte jo bare prøve jeg også da :ler:

The day you deliver, outside will be slightly overcast. Your baby will arrive in wee hours of the morning .

After a labor lasting approximately 8 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 10 ounces, and will be 19-1/2 inches long. This child will have green eyes and be almost bald.

But there is more. I sense that you have thought about labor in the water. You ask yourself, "Why do women find it helpful?" I think you should look here to find out more

Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt korrekt HilseSol, barnet er ikke unfanget engang så hun er ganske så klarsynt vår Madame Zaritska. ;)

:ler: Men nå vet du jo allerede at når du blir gravid, vil du være plaget av stress og kan planlegge ut fra det -praktisk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo bare prøve jeg også... :sjenert:

The day you deliver, outside will be warm. Your baby will arrive in the morning.

After a labor lasting approximately 5 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 12 ounces, and will be 18-1/2 inches long. This child will have hazel eyes and dark hair.

But there is more. Although you may feel tired, your pregnancy will be over before you are truly ready to let go of having this precious baby you have all to yourself. I sense that you will look back and long for these days. I suggest doing something now to preserve some memories of this time. Many women enjoy making a belly cast. Perhaps you would be interested, too

Og alt dette bare ut fra været akkurat nå, yndlingsfarge og om jeg liker lukta av lavendel -alle viktige aspekter i et eventuelt framtidig svangerskap :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alt dette bare ut fra været akkurat nå, yndlingsfarge og om jeg liker lukta av lavendel -alle viktige aspekter i et eventuelt framtidig svangerskap  :ler:

Aner jeg en viss spydighet? :fy_fy:

Ikke tull med Madammen og hennes meget vitenskapelige metoder!

:ler:

Kanskje hun vet når jeg skal på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg en viss spydighet?  :fy_fy:

Spydig jeg? Aaldri... ;) Er bare dypt imponert over hvor mye hun kan få ut av så lite... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ikke slutter å tulle med Madammen så kan det hende hun forbanner dere og gir dere småkrokodillebarn istedet!

:ler:

Lurer på om jeg muligens må ha en sånn å vagge rundt i til sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke slutter å tulle med Madammen så kan det hende hun forbanner dere og gir dere småkrokodillebarn istedet!

:overrasket: Men krokodiller legger jo egg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket:  Men krokodiller legger jo egg...?

Nemlig! Så hvis du fortsetter å tulle med madammen må du gå gravid i ni måneder, så legge egg og så må du ruge på det egget i nye ni måneder før det kommer en skummel liten krokodille ut!

:tunge1:

Bare pass deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Så hvis du fortsetter å tulle med madammen må du gå gravid i ni måneder, så legge egg og så må du ruge på det egget i nye ni måneder før det kommer en skummel liten krokodille ut!

:tunge1:

Bare pass deg!

:ler: Godt jeg ikke har planer om å bli gravid med det første, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...