Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Faar alle jenter hos Madammen, eller??

Det gjorde hvertfall jeg!

Popelka da! Du vet vel at alle jenter får jentebabyer?

Og gravide gutter får guttebabyer?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er Pappasariusen hjemme fra jobb og disker opp med fiskemiddag, har hørt at Babysariuser er glad i fisk! Er flink og tar tran hver dag, men prøver å spise fisk minimum to ganger i uka i tillegg.

I morgen satser jeg alt på å jobbe igjen. Vet at det ligger en del arbeid på pulten min som må tas så kjenner jeg blir litt stressa av å være hjemme i mer enn noen dager.

Håper veldig at det ligger innkalling til UL i postkassa i morgen når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er god underholdning da - om ikke annet. Jeg ler ihvertfall godt! :ler:

Jeg ler litt, men av og til blir jeg så flau at jeg bare må skru av TVn og dette programmet var et av de som fikk meg til å vurdere det sterkt. Hadde aldri sett det før i dag jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den trøya var bare kjempetøff da!!!

Hmmm..har ikke prøvd meg på hva Madammen sier om meg...men så nysgjerrig som jeg er på alt må jeg nok bare gjøre det!!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg på jobb i dag, men nå er jeg helt utslått. :Gjesp:

Jeg har :sove: på sofaen siden middag og er fortsatt trøtt som en bøtt, i morgen er det mange bortreiste på jobben så satser alt på at jeg kommer meg opp i morgen. Så skal jeg slappe av hele helga og se an formen om jeg må ringe legen på mandag.

Fortsatt ingen innkalling til UL i dag, får ringe Ullevål og høre hva som skjer i morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så nyskjerrrig på den spådama at jeg måtte prøve jeg også :ler:. Og stakkars meg må holde på i 16 timer før jeg får jenta mi som har grønne øyne og masse hår. Hvorfor må jeg holde på så lenge og dere så kort :klø:

Kjedelig at du er så sliten. Håper du får en stille og rolig helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk er jeg ikke så flink med, men tar i alle fall tran jeg og.

Kjipt at du er så sliten, vet virkelig hva du sliter med for jeg har vært sånn i snart to og en halv måned nå. Eller har vel vært sånn mer enn det og, men 50% sykmeldt to og en halv måned. Håper du kommer i bedre form mye raskere enn hva jeg har gjort!

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillater meg å :frustrert: for at du ikke har fått UL før 27. februar... I utg.pkt er jo ikke det lenge til, men 2.5 uke er lenge å vente for deg, som just har hatt en MA! :sur:

Men du, hvordan føles det?

Er du veldig usikker? Dårlig følelse? For hvis du føler inni deg at det nok er greit, i motsetning til hva du gjorde sist, så kan du kanskje se det litt an før du bestiller time privat, eller?

Skal hjelpe deg til å få de neste 2 ukene til å gå fort vi vettu! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:forvirret:

Er ikke så fornøyd med å måtte vente så lenge på UL.

Tror liksom at jeg kommer til å slappe av og nyte svangerskapet mer etter at jeg har sett et hjerte som slår. Skal sjekke om det er mulig å få en privat UL som ikke koster all verden. Litt irritert for at henvisningen ble sendt til Ullevål, leser om så mange andre som har fått henvisning og gått til vanlig privat gynekolog.

Jaja, vi får se hva jeg finner ut av. Har ikke mulighet til å ta ringerunde fra jobben heller så er veldig vanskelig å få gjort noe da de fleste steder bare har telefontid mens jeg er på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har verdens beste Pappasarius vært en engel og tatt en liten ringerunde. Det ble dyrt uansett, men vi endte opp med å bestille en time for UL på mandag etter jobb. Tror de pengene garantert er verdt to ukers nattesøvn. Tror et bankende hjerte gjør det lettere å slappe av og jo mer jeg kan ta livet med ro og nyte graviditeten, jo bedre for Babysariusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...