Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Er småkvalm, men etter å ha lest innlegg av Philippa i dagboken til Murmelmy har jeg plutselig vanvittig lyst på potetgull og dipp.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo bare legge ut bilde av mammas lille skatt

gallery_9407_44_18103.gif

Foreløbig er h*n jo bare en liten bønne, de to kryssene på bildet er markørene som ble satt for å måle lengden fra hode til stump, 1,02 cm.

:hjerter:

Blir spennende å sammenligne med neste bilde om to uker.

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: lille klumpen i mammas mage!

Bra bilde! Kunne jo se "halen" og jo  :)

:hjerter: fine klumpen med hale!

Må forresten fortelle om mamma. Møtte henne etter UL i går da vi trengte litt hjelp av noen med bil til å handle kjøkkenvifte. Hun sa resolutt at hun skulle være mormor,og ikke bestemor for det hørtes så gammelt ut. Så lurte hun på om vi hadde bestemt oss for navn, det er jo så mange fine jentenavn; "Ja, for det blir en jente!"

:ler:

Så da vet vi det!

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten fortelle om mamma. Møtte henne etter UL i går da vi trengte litt hjelp av noen med bil til å handle kjøkkenvifte. Hun sa resolutt at hun skulle være mormor,og ikke bestemor for det hørtes så gammelt ut. Så lurte hun på om vi hadde bestemt oss for navn, det er jo så mange fine jentenavn; "Ja, for det blir en jente!"

:ler:

Så da vet vi det!

:ler: Godt å vite. Da er jo hun og den store Madame Zaritska enige, så da kan det vel ikke være noen tvil :ler:

Må jo gratulere med god timing -sykemeldingen kunne vel kommet på et verre tidspunkt enn under OL? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Godt å vite. Da er jo hun og den store Madame Zaritska enige, så da kan det vel ikke være noen tvil  :ler:

Må jo gratulere med god timing -sykemeldingen kunne vel kommet på et verre tidspunkt enn under OL? ;)

Hvis de vise konene er enige så får jeg vel bare ta det for god fisk! :ler:

Er ikke bare dumt at det er OL når man er sykmeldt nei, selv om jeg helst skulle vært i form til å gå på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare dumt at det er OL når man er sykmeldt nei, selv om jeg helst skulle vært i form til å gå på jobb.

Skjønner jo det, tenkte bare jeg skulle hjelpe deg med å se de positive sidene ;) Aldri så galt, er det godt for noe vet du... :ler:

(ellers så er det jo gjerne sånn, man sitter på jobb og tenker på hvor deilig det ville vært å være litt syk et par dager, så man kan være hjemme, og når man blir syk, er det ikke så gøy likevel... :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt:

Søte, søte mannen min! Ha snakket med han i tlf to ganger i dag og han spurte begge gangene om jeg hadde husket å ta tranen min. Før i dag hadde jeg glemt det og nå er jeg rett og slett for kvalm. Men gikk for å ta fram flaska og foran den inne i kjøleskapet lå et kjempesøtt kort fra den blivende far hvor han hadde skrevet noen vakre ord om hvor mye han gleder seg til tiden vi har foran oss. Smleter helt jeg!

:kys_2:

Og der er han hjemme fra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott bønna er! Det er noe helt annet å se dem i levende live. Skjønner godt at du gleder deg masse til neste gang.

Kos deg i kveld, så håper vi alle at kvalmen gir seg raskt. Husk at min ga seg rundt uke 8!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott hilsen fra pappan!

Godt du fikk deg en sykmelding, tror du kommer til å merke utover i uka at dette virkelig er godt for deg. Jeg var veldig i tvil lenge før jeg kom meg til legen og fikk denne 50% min, tenkte at jeg får godta den en uke eller to... Og nå har det gått to og en halv måned. Lurer på hvordan det hadde gått om jeg hadde presset meg til å jobbe fult videre i steden for å dra til legen i slutten av november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt liten krabat du har i magen!! :) Det er ganske rart å se slike bilder og tenke på at det en dag blir en fullvoksen mann eller kvinne....

Søte mannen som legger igjen lapp til deg!!

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååh...se den lille celleklumpen der da!

:hjerter:

1.02 cm... Tenk, det er jaggu en start!!! :danse:

Så herlig! Synes bare det er så sykt at noe som er 1.02 cm langt kan ha et bankende hjerte inni seg! :overrasket: :grine2:

Også mannen da, så søt han er. Ingen tvil om at han gleder seg!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Å, for en herlig liten hilsen fra den vordende pappa!

Og så ringe for å forsikre seg om at du tar tranen din, så han kunne vite at du hadde sett den... Så søt! :grine2: :hjerter:

Og lille vennen var også kjempesøt!

(OK, jeg innrømmer at jeg har god fantasi, men jeg er sikker på at h*n blir det nydeligste dere har sett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en herlig liten hilsen fra den vordende pappa!

Og så ringe for å forsikre seg om at du tar tranen din, så han kunne vite at du hadde sett den... Så søt!  :grine2: :hjerter:

Og lille vennen var også kjempesøt!

(OK, jeg innrømmer at jeg har god fantasi, men jeg er sikker på at h*n blir det nydeligste dere har sett!)

En bønne bare en mor kan elske? :ler: Må nok innse at morsinstinktet allerede har kicka inn. Synes allerede at dette UL bildet er myyyyye finere enn andre bilder tatt i uke 7! :ler:

Og ja, han er slettes ikke dum den vordende pappa, tror han er rimelig fornøyd med tingenes tilstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er småkvalm, men etter å ha lest innlegg av Philippa i dagboken til  Murmelmy har jeg plutselig vanvittig lyst på potetgull og dipp....  :forvirret:

:ler:

Så fiiiin bønne du har i magen MS. Jeg liker også bønner, særlig tomatbønner sammen med egg og bacon :sikle: ... :ler:

Og moren din og hun synske zakaraka eller noe vet nok sannheten ja, vi må stole på de. :Nikke:

Og forresten så er det da mange romantiske menn ute å går i dag. Fikk bare en halvsøt sms av mannen min jeg.. :roll: ja, ja jeg elsker han jo for det da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se bilde av bønna di MammaSarius. :tommel:

Koselig med litt romantiske menn i hverdagen ja. Fikk blomster av min mann i går jeg da. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bønne-bilde. :klem:

så heldig dere er som har mannen hjemme, min har vært på jobb siden 16.jan. Er vel bare 14 dager til vi har han hjemm igjen nå.

God onsdag til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere synes bønna er fin! :klem:

Niesen min på snart tre fikk se bildet i går og hun sålenge på det og når vi sa at det var baby i magen til tante så så hun helt fortyrra på meg, hun synes ikke det liga på magen til tante i det hele tatt! :ler:

I dag er jeg fryktelig glad jeg er hjemme. Har en utrolig ekkel hoste, kjennes ut som hele kroppen skal vrenges. Ikke særlig ålreit kombinert med en kvalme som i seg selv ikke er så ille. Prøver å drikke masse vann og spise et par Marie kjeks.

Blir vel en del OL i dag, må si jeg er skuffa over at vi ikke stiller i kombinert... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...