Gå til innhold

Hva skal du stemme ved neste stortingsvalg?


tapetkniv

Anbefalte innlegg

Sudo skrev (14 timer siden):

de har ikke en Sunn miljøpolitikk, langt fra. de har en kraftig miljøpolitikk, hvor de drar ned hele økonomien til landet. tviller på at mange er fornøyd med hvordan venstre siden styrer nå og det blir nok styrt enda verre med andre partier til venstre hvis de hadde mer makt. venstre i makta bare fører til dårlig økonomi i landet så større skilde mellom rike og fattige. veldig vanskelig og skape nye bedrifter (så kun de store bedriftene klarer seg, OG SOM DU SIKKERT VET ER IKKE ALLE DE STORE BEDRIFTENE SÅ BRA) i tillegg har de helt forferdelig invandring poletikk, veldig lik sverige sin og vi vet jo alle hvordan de gikk med dem.

Blander du partiene her?

Venstre er ikke i regjering, de tilhører heller ikke venstresiden av norsk politikk. Venstre støtter gründere, og med det nettopp små og mellomstore bedrifter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

venus24 skrev (På 16.2.2024 den 15.08):

Har dere fått tilbake facebookgruppen deres enda? Spennende at folk faktisk stemmer på så fullstendig useriøse partier

Det er DNI som opptrer useriøst her og har stukket av med facebookgruppen, og dem er det heldigvis omtrent ingen som vil stemme på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkets Parti. Partiet er sentrumsorientert og moderat samtidig som det har noen gode saker hvor Norge er på fullstendig feil kurs. Makspris på strøm i stedet for å drive med strømeksport i stor skala og kaste bort milliardbeløp (nærmer seg billionbeløp) på havvind og elektrifisering av Melkøya og sokkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV. Vi må ikke selge Norge til utlandet, si nei til korrupsjon (ikke støtte korrupte politikere), ha mer frihet, mer rettferdighet, ikke la folk stjele pengene til hverandre gjennom syke skatter, bedre integrering og minske kriminalitet

Endret av Majer
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke høyre eller ape

Industri partiet tenker jeg

Endret av Korsihalsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (11 timer siden):

Ikke høyre eller ape

Industri partiet tenker jeg

Jeg håper du mener Industri- og Næringspartiet, ikke partiet til Waltzerøe (Det Norske Industripartiet), som stakk av med hjemmesiden og en ganske så populær facebookgruppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg stemmer Venstre jeg, alternativt får Nicolai Astrup min stemme. Viktigere enn noen gang å holde antivaccere og andre tullinger unna maktposisjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (14 timer siden):

ikke la folk stjele pengene til hverandre gjennom syke skatter

SV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, TomSawyer said:

Tenker jeg stemmer Venstre jeg, alternativt får Nicolai Astrup min stemme. Viktigere enn noen gang å holde antivaccere og andre tullinger unna maktposisjoner.

Tullinger,slik du ser det..

Oss andre vil heller ha tullinger som Astrup å co så langt borte som mulig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dettevarhåpløst skrev (På 17.2.2024 den 0.33):

Venstre er ikke i regjering, de tilhører heller ikke venstresiden av norsk politikk. Venstre støtter gründere, og med det nettopp små og mellomstore bedrifter.

Venstre er ikke på venstresiden økonomisk, men de kan sies å være det "kulturelt". Jeg mener faktisk at eksistensen av Venstre som parti er svært uheldig, fordi mange velgere føler at uansett hvem som vinner valg, så år man "kulturelt" sett politikken til venstresiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (46 minutter siden):

Tullinger,slik du ser det..

Oss andre vil heller ha tullinger som Astrup å co så langt borte som mulig..

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ufiltrert skrev (På 12.2.2024 den 13.44):

Er ikke noe vits å stemme.

Gutteklubben grei med sine korrupte avtaler med de rike ser til at vi fattige forblir fattige.

At dere jævla sauer ikke skjønner det fatter ikke jeg.

Du har et visst poeng når det gjelder det å stemme i seg selv, selv om jeg oppfordrer folk til å stemme. Når vi har så korrupte forhold som vi har i Norge i dag, bør vi gjøre mere enn å stemme. Det er behov for at flere som ikke ønsker et korrupt samfunn, blir med i det partiet de står nærmest for å stille til valg selv, eller støtte noen som vil jobbe mot korrupsjon. Det er ikke lett. Jeg har skrevet noen memoarer om partipolitisk aktivitet og diverse ødeleggende krefter (før jeg i fjor gikk over til et annet sentrumsparti). Men selv om det ikke er lett, går det an å utgjøre en forskjell, stor eller liten. En av dem som kom inn på tinget og opponerte konstruktivt mot Gutteklubben grei, er Erling Folkvord (RV, dagens Rødt). Han representerte et parti jeg står langt unna, men tok opp noe av det viktigste man kan ta opp - korrupte og ikke-rettsstatlige forhold. Blant annet fremmet han forslag om granskning av Juklerød-saken, noe kun 6 representanter stemte for. Arnold Juklerød ble i sin tid tvangsinnlagt på grunnlag av "ukorrigerbare paranoide vrangforestillinger" som senere ble påvist å være sanne. Jeg vil i hvert fall engasjere meg partipolitisk mot denne gutteklubben, og vil gjerne ha med noen flere, enten de går med i FrP, SV, INP, Folkets Parti, Pensjonistpartiet eller noe annet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (58 minutter siden):

Venstre er ikke på venstresiden økonomisk, men de kan sies å være det "kulturelt". Jeg mener faktisk at eksistensen av Venstre som parti er svært uheldig, fordi mange velgere føler at uansett hvem som vinner valg, så år man "kulturelt" sett politikken til venstresiden. 

Eksistensen av Venstre er bra for meg som mener at den økonomiske politikken til AP er en massiv fiasko. Gode intensjoner, men det virker ikke.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (4 timer siden):

Eksistensen av Venstre er bra for meg som mener at den økonomiske politikken til AP er en massiv fiasko. Gode intensjoner, men det virker ikke.

Er det ikke da bedre med Høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...