Gå til innhold

Hva skal du stemme ved neste stortingsvalg?


tapetkniv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet bare at jeg ikke skal stemme AP, Høyre, KrF og MDG. Mulig FRP, men sist stemte jeg blankt.

De som ikke vil stemme på noe parti bør stemme blankt ellers gir du din stemme til ett parti du definitivt ikke vil stemme på. Ved å stemme blankt viser du uenighet i politikken til de fleste partier og det er sure stemmer ethvert parti ville ønsket seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (20 minutter siden):

Konservativt (PDK) ;) 

De er ikke noe ålreit med dyr heller, desverre 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (7 minutter siden):

De er ikke noe ålreit med dyr heller, desverre 

Ikke det ? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang ble det Rødt. Denne gang blir det sansynligvis SV. Er dog enig med en over her at SV skuffer på endel utenlands politikk,men det innenrikse på sosialsiden tynger mest.

Ville vært interessert i å stemme FrP for første gang,lite formening om Listhaug i seg selv. Sån overfladisk så fremstår hun som en meget harry bil og bensin elskende harryhandlende litt stereotypisk FrPer. Å det ville ikke vært pga de egenskapene jeg ville  stemt på FrP.

Det blir dog sansynligvis SV pga jeg ønsker ikke at Høyre får makten tilbake. (Noe de gjør om jeg stemmer et borgerlig parti) Jeg avskyr Høyre politikk,og føler de ødelegger det Norge har vært kjent for i tiår. Nemlig den gode sosial plitikken. Etter min mening har vi lite å lengte etter ved å bli et land drevet med Amerikansk politikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (3 timer siden):

Det blir dog sansynligvis SV pga jeg ønsker ikke at Høyre får makten tilbake. (Noe de gjør om jeg stemmer et borgerlig parti) Jeg avskyr Høyre politikk,og føler de ødelegger det Norge har vært kjent for i tiår. Nemlig den gode sosial plitikken. Etter min mening har vi lite å lengte etter ved å bli et land drevet med Amerikansk politikk.

Høyre i regjering styrket trygdene og innførte nye rettigheter og støtter opp om velferdsstaten.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, GP950mAh said:

Høyre i regjering styrket trygdene og innførte nye rettigheter og støtter opp om velferdsstaten.

Har sett dette før. Finner ingenting som bekrefter dette. De artiklene som har skrevet dette,er skrevet av høyrevrengte medier.

Det er jo totalt feilvurdering av trygdebrukere å stemme Høyre. Et parti som går til valg med kutt for nevnte gruppe. Høyre er et parti for eliten,eller de som tror de er det. (ofte de som er greit opp i middeklassen) Erna hadde også flere freudian slips under sitt styre,da hun gang etter gang glapp hva hun mente om disse gruppene mennesker. Når de kommer med forslag,så går det på kutt i sosiale bevilgninger. De drar aldri kutt fra eliten. Disse skal få skatteletter i fleng,og ellers goder som gavner primært disse gruppene.

Jeg er i jobb selv,men synes ikke noe om at Norge skal bli et land som flørter alt for mye med politikk man finner i USA. Mye pga jeg har et familjemedlem som har kjent 8 år med Erna på nært hold,som ble syk i denne perioden. Norge har alltid fått skryt av de sosiale ordningene i landet. Forstår ikke hvorfor man skal prøve å bli mer likt land som USA.

 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også Venstre. Jeg synes pressen går litt langt i skandalejaget, men tross alt blir jeg lei av Erna og Sindre-bråket. La for Guds skyld noen nye slippe til i Høyre. Hvis Erna hadde trukket seg med én gang hadde hun blitt husket som en god statsminister.

AP er uaktuelt i overskuelig fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (27 minutter siden):

Det er jo totalt feilvurdering av trygdebrukere å stemme Høyre. Et parti som går til valg med kutt for nevnte gruppe. Høyre er et parti for eliten,eller de som tror de er det. (ofte de som er greit opp i middeklassen) Erna hadde også flere freudian slips under sitt styre,da hun gang etter gang glapp hva hun mente om disse gruppene mennesker. Når de kommer med forslag,så går det på kutt i sosiale bevilgninger. De drar aldri kutt fra eliten. Disse skal få skatteletter i fleng,og ellers goder som gavner primært disse gruppene.

Alle partier foretar nødvendige justeringer av trygdeordningene, det gjorde også SV og den rødgrønne regjeringen. Men med Høyre i regjering ble det samlet sett styrket.

Skatteletter er ikke noe man får, det er noe staten lar være å ta. Pengene tilhører den som skaper dem gjennom arbeid og entreprenørskap.

Fant80 skrev (30 minutter siden):

Jeg er i jobb selv,men synes ikke noe om at Norge skal bli et land som flørter alt for mye med politikk man finner i USA. Mye pga jeg har et familjemedlem som har kjent 8 år med Erna på nært hold,som ble syk i denne perioden. Norge har alltid fått skryt av de sosiale ordningene i landet. Forstår ikke hvorfor man skal prøve å bli mer likt land som USA.

Det ønsker heller ikke Høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GP950mAh said:

Alle partier foretar nødvendige justeringer av trygdeordningene, det gjorde også SV og den rødgrønne regjeringen. Men med Høyre i regjering ble det samlet sett styrket.

Skatteletter er ikke noe man får, det er noe staten lar være å ta. Pengene tilhører den som skaper dem gjennom arbeid og entreprenørskap.

Det ønsker heller ikke Høyre.

Dette får bli din mening,noe jeg kan respektere. For min del er i hvertfall ikke Høyre aktuellt. Eller at jeg noen gang tror det kommer til å bli det. Jeg finner ingenting i deres politikk som tiltaler meg. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg vil stemme. Tenkte Rødt i en periode, men deres syn på Ukraina-krigen er for urovekkende. I tillegg for positive til massiv innvandring.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP eller SV.

Ikke fordi jeg liker dem, men fordi jeg hater de andre.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe vits å stemme.

Gutteklubben grei med sine korrupte avtaler med de rike ser til at vi fattige forblir fattige.

At dere jævla sauer ikke skjønner det fatter ikke jeg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nissepartiet, om det finnes da.  Alt annet er uaktuelt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodd her i 30 år, aldri gitt min stemne!! Alt e vel bare tull, vi er naive som tror at våres stemmer betyr noe 😅🤣 Det er nok allerede bestemt på hvem som skal styre. De vil vel få oss til å tro at vi e med på å bestemme😴😴😴😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GP950mAh skrev (7 timer siden):

Høyre i regjering styrket trygdene og innførte nye rettigheter og støtter opp om velferdsstaten.

Hæ? Kan du komme på et eksempel? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt tid igjen. Mulig det blir rødt for første gang. Mulig sv blir bedre taktisk. Det viktigste  er at høyre ikke kommer tilbake, så hadde vi kunnet gi en « mot stemme « hadde valget vært enklere 😅

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker. Ønsker å stemme på noen som kommer til å rydde oppi dette økonomiske dritet landet våres er i nå. Angrer så mye på at jeg stemte på SP sist. Og Støre fikk nok også min stemme. 

Høyre kommer neppe til å gjøre det bedre for fattige i Norge. 

Tingen er jo at alle politikere lyver som bare det og lover oss en dans på roser. Men når de kommer inn på tinget så snur de helt om og rævkjører oss vanlige folk. 

Endret av TB1895
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...