Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vanja2345 skrev (1 time siden):

Tror vi nesten ikke skjønte hvor den skulle inn. Og jeg var nok ikke våt nok. Anspent og uerfaren😅

Det var tider 😂 Hadde noen lignende opplevelser selv. Håper dere fant ut av det. Både med han og nyere erobringer 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gift med henne 

Anonymkode: 419eb...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var kjæresten min. Jeg var 16år, og hun 15år. Vi var vel sammen i 2år 

Anonymkode: a59e4...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min. Jeg var 14 og hun var 13. Vi hadde vært sammen en stund og til første gangs samleie å være var det egentlig en ganske fin opplevelse, selv om det ikke akkurat var fantastisk sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, på familieferie. Mye eldre mann som jobbet på hotellet

Anonymkode: 532a3...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 16 med man. 18, sommerflørt og hadde kjent han 1 uke… veldig dårlig sex😂 hadde kontakt i noen mnd etterpå, men dabbet av, ingen kontakt nå.

 

Anonymkode: 37a38...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En random på dass på en fest. Jeg var 17. Aner ikke hvor gammel han var eller hva han heter en gang, så han aldri igjen.

Anonymkode: 5d365...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 og hadde vært sykt forelsket i typen i lang tid og det var kleint da han egentlig var sammen med min eldre søster😳 Men på ett eller annet vis gikk det skit med forholdet til søster’n og ting gikk på en måte slik at det ble greit😊 Han var 24 og det var sikkert for gammelt egentlig😳 Men uansett, han var snill, flink og brukte god tid og det ble så bra at jeg ville fortsette😳 Og jeg har i alle år etterpå hatt ett forhold til ham, mye bra og spennende men vi forble ikke sammen som ett par til evig tid😳😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanja2345 skrev (19 timer siden):

Tror vi nesten ikke skjønte hvor den skulle inn. Og jeg var nok ikke våt nok. Anspent og uerfaren😅

Tenk hvor unge og uerfaren vi alle har vært. Jeg var også anspent og ikke våt nok. Løsningen vår på det ble å helle på vann, noe som ikke hjalp :P

Anonymkode: bd3c9...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjærester. Jeg var 15 og han var 16. Snill fyr, men ingen kontakt idag. 

Anonymkode: 1edc0...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død og begravet i ung alder. (ikke min skyld..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 17 og jeg (jente) 16. Hadde vært sammen et par måneder. Var sammen i 4 år. 
Glad for at han var den første. Hadde gitt en klem og pratet med ham om vi møttes nå, men vi bor på hver vår kant av landet så jeg har ikke sett ham siden (mange år siden nå).

Anonymkode: d19c5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, jeg var 14 og han jeg hadde sex med første gang var 17. Vi hadde tidligere vært kjærester, uten at vi hadde hatt sex. Og så debuterte ene venninnen min seksuelt og da ville jeg også gjøre det. Så da spurte jeg han om han ville møtes for sex. Vi endte opp med å være kjærester i 5 fine år etter det. 

Anonymkode: 0a41e...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg "datet" for morro skyld, mest for å bli kvitt denne jomfrudommen. Jeg (K) var 25 og han var 28. Og det var siste gangen vi møttes.

Anonymkode: 15671...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 år, jeg hadde en drøm om å være jomfru til jeg skulle gifte meg.

jeg ble sammen med en som var like gammel på folkehøgskolen, det det bare skulle være gøy. Han truet nærmest med at om jeg ikke vil bli sammen så ville han ta selvmord, det hadde han prøvd 4 ganger tidligere hadde han sagt. Jeg ble egentlig bare revet med redd for å være skyld i noe dumt, han latet og som han hadde kreft for at jeg ikke skulle gjøre det slutt så det varte i 3 år, har aldri følt meg mer fri enn når jeg kom meg vekk fra han.

 

vi har ikke kontakt

jeg er i dag gift og har 3 barn og er lykkelig, ingen press

Anonymkode: e7a82...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæreste, 15år. Vi gikk i samme klasse. Konkurrerte i friidrett sammen. Reiste på utenlandstreningsopphold på samme lag. Første gangen var i vannsengen til foreldrene. Helt forferdelig, vannseng!. Husker bare vi gjorde det. Ble dumpet første gangs sex med en 3 år eldre og mye mer erfaren. De to er gift i dag etter 30+år sammen, og hun er like fin i dag som for 30år siden.  Glemmer aldri sin første. 

Anonymkode: 3a2ea...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 1979

Var 17 og vi fikk ett barn sammen. Så da må man forholde seg til hverandre til de blir myndig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med? Kjæreste.
Ditt kjønn? Kvinne
Den du lå med sitt kjønn? Mann
Alderen din og vedkommendes? 21 og 23 år.

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne.
Kjente hverandre litt fra før av gjennom felles venner, og hadde tekstet litt i forkant😅Vi var på fest…

Jeg var 27 år og han var da 29 år.

Nå er vi samboere og vært sammen i 6 år😊

Anonymkode: d9536...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...