Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg, jente, var 17. Han, gutt, var 20. One night stand som utviklet seg til et forhold. I dag har vi vært sammen i 12 år og har to barn❤️

Anonymkode: 308a9...8bc

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var faktisk nygifte. Begge tidlig i 20-årene. Første gang var søt og uskyldig, men ikke noe fyrverkeri for min del. 🥰

Fortsatt gift. Og fortsatt god sex.

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Første personen jeg lå med, var kjæresten min på tidspunktet.

Jeg kvinne, han mann.

Jeg var 16, han var 15. 

Anonymkode: 6b3fa...aae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Hun hadde såvidt fylt 18 år, jeg var noen måneder eldre.

Vi giftet oss seks år senere og vi er fortsatt gift.

Det er over 38 år siden vi traff hverandre og vi har fortsatt sex.

Anonymkode: 16c5d...fac

  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var begge 14 og hadde vært kjærester noen måneder. Var samme i ca 4 år. Dette er over 20 år siden og både han og jeg er gift på hver vår kant.

Anonymkode: f63d1...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 14 år gammel (jente) og lå med en kompis. Var venner i mange år og lå sammen flere ganger, vi er ikke venner i dag og jeg har slettet han og alle fra den relasjonen fra sosiale medier og livet generelt. Han var en del av et overgrep (mens jeg sov, dritings) noen år senere og jeg vil aldri tilgi han det han utsatte meg for den natten og generelt i ettertid. 

Anonymkode: 4acfd...6ec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Vi hadde chattet over nett lenge, og planlagt å ha sex siden begge var jomfru.

G17 her, j15 der.

Anonymkode: baddc...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så fint at det faktisk er mange her som har hatt sin første for mange år tilbake og fortsatt er sammen, gift og har barn sammen osv. ❤️

 

Anonymkode: 791a7...df7

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 år. Han var 26 år. Vi ble kjærester,  og etterhvert samboere. Vi ble også forlovet.  Vi fikk 2 barn sammen. Forholdet tok desverre slutt. Men vi er fortsatt mamma og pappa til 2 nydelige voksne barn. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15, han 18. vi var sammen i over 20 år og fikk 2 barn sammen. Vi har ingen kontakt idag.

Anonymkode: 55260...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?
Anonymkode: 66e68...702

Den gang, nettopp blitt kjærester,
jeg mann 22 hun kvinne 23.

Forholdet utviklet seg vi ble gift fikk barn og er fortsatt  gift
nå: jeg 59 hun 60 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her!

mange intr. fortellinger. kan legge til at hun jeg debuterte med etter et par år gle over til å bli en pulevenninne. siste samleiet var vel fire år etter det ble slutt. lå sammen nå og da hvis begge var single. vi sender en mld på messenger annethvert år. hadde vi begge vært single hadde jeg gjerne ligget med henne nå  og da.

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

hadde vi begge vært single hadde jeg gjerne ligget med henne nå  og da.

Dere vet jo begge at det ikke er følelser involvert, hvorfor ikke bare ligge nå og da likevel, på tross av forhold?

Anonymkode: baddc...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 14 år og full, og ble misbrukt av en voksen som var på samme festen. Han var kanskje 19-20.
Dengang skjønte jeg ikke at det i realiteten var en voldtekt. Kroppen var følelsesløs, han var ekkel,
og jeg var letta da jeg kom meg inn igjen til de andre på hytta. Jeg fortalte ingen om det.

Jeg skal pisse på grava hans når han dør.

Anonymkode: 35816...60e

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 23 og hun var 20. Har nå 2 barn sammen og jeg har tenkt til å ha sex med henne igjen om en time eller to 😍😅

Anonymkode: 1ac6e...df2

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Linda,ei jente som gikk i paralellklassen på ungdomsskolen. 

Langt blondt hår og de største puppene i hele sognet.

Av en eller annen merkelig grunn ble vi venner i 18 års alderen,vanket sammen og hadde mye moro.

Først når jeg var 20 hadde jeg sex,en utrolig deilig oppleve

. Nå er kaffen klar og jeg må vekke Linda. 30 år sammen til sommeren, 7 som gift..

Anonymkode: 05627...b43

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var 20 og trodde på den store kjærligheten var ute på byen og ble sjarmert i senk av en kjekk Bergenser. Pluss alkohol havna vi i seng og mitt dumme fe hode trodde han likte meg og at jeg hadde funnet en potensiell kjæreste. 
Nå nei du… ble dumpet etterpå. Vondt og skuffende og jeg fikk en real kald dusj.

Etter det holdt meg unna mannfolk.

Til 25, sykt forelsket i en jeg ikke fikk. Privat fest på ukjent sted med « venninner». Jeg drakk for å få black out da ei av mine såkalte «venninner» som visste jeg likte han begynte å rote med han. Jeg sovna og våkna av smerter og en av de fremmede gutta der prøvde å gjennomføre ett samleie. Mine såkalte «venninner» dro fra meg. Ble igjen alene.

Så ikke rart mitt syn på sex og menn har blitt helt forskrudd.

Havna i ett forhold med en jeg ikke var forelsket i da det var det beste jeg kunne få tenkte jeg den gangen. Alt dette skjedde begynnelsen av 90 tallet og 2000 tallet.

forholdet gikk ad dundas jeg gikk da jeg ble deprimert.

Single i 9 år og hadde bestemt meg for aldri mer menn.

2019 falt jeg pladask igjen og for første gang i mitt liv trodde jeg det var gjensidig og tenkte at endelig er det min tur. Viste seg han var opptatt osv men ble hekta og har kun hatt han som sex partner. Men igjen kommer tankene om at man bare er bra nok til sex ikke noe annet.

Fra tidlig i 20 åra til nå litt over 50 er det det jeg har fått oppleve av kjærlighet fra menn. 
 

Jeg har ikke samme erfaringa som de fleste andre på forholdsbiten. Har satt strengere krav for meg selv det gir resultat at ingen syns jeg  matcher meg …

Anonymkode: 3137f...9d5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir anonym😳 Jeg var nok like rundt 16 og sykt forelsket i typen til min to år eldre søster.. Ting ble der og da veldig vellykket men det var hysj hysj og upassende😳 Heldigvis gikk søsteren og han hver sin vei og jeg eksen hennes hadde en så god kontakt at vi den dag i dag er venner og har sporadisk kontakt😳

Anonymkode: 3ace9...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 13, gutt 14. Nå er vi 28 og 29 og er gift med snart 2 barn. Vokst opp sammen på mange måter kan man si. 

Anonymkode: 1e1ac...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...