Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var 22 og han var 36. Ble fwb, aldri noe forhold. En veldig fin og trygg første gang, er glad ble med han :)  Har hverandre på Facebook og snakkes innimellom 

Anonymkode: 9c735...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min. Jeg var nesten 17, han akkurat fylt 18. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 og han 17. Vi var ungdomskjærester i over 6 år. Har knapt pratet med ham etter bruddet, men har et veldig fint forhold til hans foreldre. De betyr mye for meg. Jeg er alltid velkommen dit 🙂

Anonymkode: 18eef...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var  (jente)14, han var 17. Seint 80-tall. Der jeg kommer fra, var vi "voksne" ved konfirmasjonsalder. Vi var sammen 1 års tid, han flyttet etter vgs. Tok flere forsøk før det det ble fullbyrdet. Han var veldig hensynsfull og det var ikke noe kleine greier. Fine minner å se tilbake på. Er glad det ilke skjedde i fylla med en ONS.

Anonymkode: cf9cb...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år, i baksetet på en Volvo 740 med en venninnes storebror på 19.  Bygd/Tettsted med mye rånermiljø. Ung og naiv, og  ville være blandt de tøffe jentene som "hadde gjort det". Ingen relasjon i dag.

Anonymkode: cde6f...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS. jeg jente 13.5 år og han gutt 18år. 

Anonymkode: 3a72e...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Mann.

Første jeg lå med var min forlovede, nå min kone. Det var første for oss begge. Vi var 29 og 26 år. Nå har vi vært gift i 25 år, og har ikke planer om å endre det de nærmeste 10-årene.

Anonymkode: a12e3...cac

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18, han 23 og vi var kjærester. Vi har nå vært sammen i 27 år. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var begge 17 år. Kjærester da, gift nå. 17 år siden, og vi ligger fortsatt sammen. :ler:

Anonymkode: a31f2...9bd

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, han 19, vi hadde da vært sammen i to år. Var sammen i et par år etterpå.

Anonymkode: 0c770...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) var opptatt av at første skulle være med en jeg hadde relasjon til, ingen ons så ble 22 år før det skjedde. I 1996, kjæreste fra klassen på høgskolen, han var 23. Var sammen i 2 år, fortsatt litt kontakt i dag. Gift med barn på hver vår kant. 

Anonymkode: 20173...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15, han var 26. Skjedde på fest, har og hadde ingen relasjon til han. 

Anonymkode: 515e5...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (mann) var 22 og hun var 20 tror jeg.  Vi har ikke hatt kontakt siden.

Anonymkode: 09560...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (k) var 16, han var 20. Vi hadde vært sammen i over et år, og jeg hadde hatt lyst lenge, men han turte ikke før jeg var «lovlig» fordi han var redd for å bli straffet. Vi var sammen i 5 år. 

Anonymkode: 46f6b...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel rundt 26/27(debuterte sent) og han som tok jomfrudommen min var en litt perifer venn (eller venn av en venn) som jeg hadde et litt godt øye til 😊 Husker at han var godt utstyrt 😄

Han døde for et par år siden desverre 🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 17 år, med mannlig kjæreste 18 år.  Var begge sin første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Jeg er mann hun er kvinne. 

Husker ikke eksakt alder. 15 eller 16. husker heller ikke akkurat hva som var den første gangen. Tror det var på fest, men skal ikke være skråsikker. Vi var ikke kjærester.

Anonymkode: 7954a...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, han 20, det varte i 25 år :)

Anonymkode: a1782...a89

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 og hun var 17. Vi hadde hatt fast følge et halvt år.

Første forsøk ble fjasko. Klarte på en eller annen måte å kløne det til med kondomen.

Andre gang var suksess bortsett fra at hun hadde vondt, så det handlet bare om å få det gjort. Vi fikk et bra sexliv senere. Det var forresten hun som tok initiav til å debutere.

Det ble slutt i studietiden. Vi er venner og har snakket bra sammen etterpå, men en litt bitter ettersmak. Brudd er sjeldent bare gøy.

Anonymkode: 1e6c1...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg k 17, han 16, var kjærester i mange år og har fortsatt god vennskapelig kontakt.  

Anonymkode: ca882...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...