Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (kvinne) var 20, han 21. Ikke noen stor opplevelse, men ikke dårlig heller. Vi var kjærester, og holdt sammen et par måneder før han gjorde det slutt. Har ikke sett eller hørt fra ham siden (nesten 18 år siden). 

Anonymkode: 668bd...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang med en mann:

Jeg (jente) var 17, han var 32 og veletablert. Det var en veldig fin opplevelse. Han var øm og hensynsfull den gangen. Vi giftet oss når jeg var ferdig med videregående og fikk tre barn sammen. Etterhvert endret han seg, og vi ble skilt etter syv års ekteskap. Jeg har nødvendig kontakt med ham i forbindelse med felles barn, og vi har et ganske ok forhold nå, selv om det har tatt år å komme dit for meg.

Første gang med en annen jente:

Vi traff hverandre i 1. klasse på videregående. Offisielt var vi besteveninner. Uoffisielt var vi kjærester. Vi var begge 16 når vi hadde sex samme første gang. Hun er fortsatt min besteveninne og elskerinne, og har vært det helt siden den gang (22 år siden), selv om jeg har vært gift to ganger og hatt flere mannlige kjærester. Jeg treffer henne nesten ukentlig, og vi snakkes mye oftere. 

 

Anonymkode: b614e...6f8

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 og hun 18. Vi var/ble kjærester og var sammen i 6-7 år.
Ingen minneverdig opplevelse første gangen, men etterhvert fikk vi dreisen på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 og absolutt ikke klar for sex. Hun var 19, kjempefin og skjenket meg skikkelig. Jeg husker vi rotet og klina en del. Så ble det svart, og jeg våknet alene i noen busker ute i hagen fremdeles hard og med et fylt kondom sånn delvis på. Ikke beste måten. Ikke i det hele tatt.

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 (nesten 16), han var 16. Vi var kjærester fra vi var 15 år. Slutt når vi var ca 18. Tror vi prøvde fire-fem ganger før vi fikk det ordentlig til😅🫣 I dag er vi Facebook venner og gratulerer hverandre med dagen på veggen der. That’s it😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Jeg var 17 og er kvinne. Han var 17. Jeg var veldig naiv og hadde vel aldri hatt oppmerksomheten fra det motsatte kjønn før. Jeg ble små forelsket bare av alle de hyggelige tingene Han sa til meg på chat og på telefon. Vi pratet sammen 3 ukers tid. Han sa han var forelsket i meg, og dum som jeg var så trodde Jeg på alt. Da vi endelig møtes, så var jeg så dum at han fikk full pakke den dagen. Vi var jo så forelsket og var nå kjærester trodde jeg..

Igjen veldig naivt, og etter sexen hørte jeg ingenting. Eneste jeg fikk som en sms da jeg konfrontere han var ar jeg var stygg og feit. Jo da det stemmer at jeg hadde en del kg ekstra på kroppen både den gangen og fortsatt, men måten han sa det på såret meg veldig. Jeg følte meg brukt og utnyttet på det groveste.

Dessverre begikk jeg samme feilen med noen andre etter dette. Det tok noen år før jeg skjønte at mange kun er ute etter et ligg. Kunne ønske Jeg hadde venta til min første kjæreste istedenfor.

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 24 år, og hun var 20 år. Pulte som kaniner en hel helg, første gangen fikk vi det ikke til siden jeg ikke var hard nok. Hun blødde og hadde mensen men vi begge var kåte. Var på radisson holbergsplass i oktober 2008. Hun er gift og har to barn med sin mann, og jeg er gift med barn selv. Ingen hadde gjettet at vi pulten siden vi begge er norsk pakistanere og muslimer. Jeg med skjegg og hun med hijab i gode ali yrker. Men skinnet kan bedre, og utad er vi praktmennesker hvor alle rundt oss var overbeviste om at vi var så ordentlige, men f for hvordan hun sugde pikk og pleide å vekke meg opp med å suge meg. Men fin tid.

Anonymkode: 9aaac...4b9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett!

Han var 23 år, jeg var 17. Hadde vært kjærester ett par uker. Vi er nå 51 og 46 år og like lykkelige i dag:) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14, han var 18. hadde møtt hverandre på nett.. jeg var alene hos bestemor for å passe hunden, så skjedde på bestemor sitt gjesterom. Ubehagelig opplevelse (som varte i 2 min) uten prevensjon - og hvor han ejakulerte på magen min.  
 

neijtakk.. 

Anonymkode: bda8e...f02

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, han 22. Han var kjæresten min. Var sammen en del år før det gikk opp for meg at vi omtrent ikke hadde noe til felles, og at det er en grunn for at man ikke bør ha for stort aldersspenn i ung alder (vi var på to helt forskjellige plasser i livet, etterhvert). 

Anonymkode: ce8e1...166

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begge var 17år. Lå sammen før vi etter hvert ble kjærester. Fortsatt sammen idag, 10 år etter.

Anonymkode: 61318...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kjæresten min. Jeg var 13, han var 16. Vi var sammen i 15 år og har felles barn. 

Anonymkode: e82b3...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg var 16 og ble skjøvet inn på et rom av en av de som var på festen og så hadde han sex med meg. Det var ingen grei opplevelse i det hele tatt og på toppen av det hele ble jeg gravid. 

Anonymkode: 791a7...df7

Ble du voldtatt?

Anonymkode: 16535...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 17, nesten 18. Han var 19. Vi var barndomskompiser. Ikke kjærester, det var en engangsgreie. Fikk lite ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame. Den første jeg lå med var min daværende kjæreste som jeg var stormforelsket i. Jeg var 15, han var 16. 

Anonymkode: 80481...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Anonym. skrev (7 timer siden):

Da jeg var under 14 år, en 30 år gammel mannlig barnevakt. Jeg samtykket ikke.

Jeg kunne ha svart at min første var min far når jeg var altfor liten, men jeg forstår jo at ts er ute etter er: Jeg var 19 han var 20 og det var one night stand

Anonymkode: ac10f...41b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde samleie første gang da jeg var 16 år med min daværende kjæreste. Vi hadde vært sammen siden jeg var 13 år og han 15 år. Forholdet tok slutt da jeg var 19 år og han 21. 

Anonymkode: 7bbef...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (Kvinne) mistet jomfrudommen sommeren like før jeg fylte 16 år. Var kjæreste med en fyr (Mann) som var like gammel som meg. Vi var kjærester kun kort tid. Jeg ble dumpet ei stund etter han hadde fått tatt jomfrudommen min. Ingen høydare det må sies, men hadde jo sommerfugler i magen og var forelsket. - jeg følte meg ganske voksen etter jeg hadde hatt sex for første gang. 

Han var veldig pen og populær og det visste han. Og jeg angrer på at jeg gav jomfrudommen min bort til en "Don Juan". Som bare var ute etter å ha sex. Like etterpå var han sammen med ei ny jente. Og henne husker jeg nå den dag i dag. Og vet godt hvem hun er.

Jeg var sønderknust og min første kjærlighetssorg var et faktum.

Nå er jeg 54 år og vi hilser på hverandre hvis vi tilfeldigvis møtes. Men det er ikke mange ganger vi har møttes. Vi er ikke venner på FB /SoMe. 

Jeg må ærlig talt si at dette har forfulgt meg i di forholdene jeg senere har vært i. Har lett for å ikke føle meg fin nok, god nok, osv. Jeg har utrygg og nervøs tilknytningsstil. Dessverre. Er ennå redd for å plutselig bli "dumpet". Kjipt men sant.

Anonymkode: fa46f...949

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ble du voldtatt?

Anonymkode: 16535...756

Jeg har alltid bare tenkt at "jeg ville ikke, men jeg var ikke tydelig nok da jeg sa nei og jeg kjempet ikke imot, så da var det ikke voldtekt". 

Anonymkode: 791a7...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Kjæreste
Jente
Gutt
15, 16

Eller shit... var vel noe eksperimentering med noen venninner før den tid... Om det telles som "lå med"... Nei? 
Vi tafset vel litt på hverandre/testet litt... Men, det føltes jo som noe helt annet enn slik det var med langvarig kjæreste, ligge første gang og forsåvidt videre også da.

Anonymkode: f9947...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...