Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjæreste, 15år. Vi gikk i samme klasse. Konkurrerte i friidrett sammen. Reiste på utenlandstreningsopphold på samme lag. Første gangen var i vannsengen til foreldrene. Helt forferdelig, vannseng!. Husker bare vi gjorde det. Ble dumpet første gangs sex med en 3 år eldre og mye mer erfaren. De to er gift i dag etter 30+år sammen, og hun er like fin i dag som for 30år siden.  Glemmer aldri sin første. 

Anonymkode: 3a2ea...236

100% uforståelig.

Anonymkode: df0e5...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 19.45):

Jeg var 15, han var 26. Skjedde på fest, har og hadde ingen relasjon til han. 

Anonymkode: 515e5...dcb

Må være noe alvorlig galt med en 26 åring som tar jomfrudommen til en 15 åring. Triste greier.

Anonymkode: 51a1b...c79

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17, hun var 16. Hadde vært sammen et halvt års tid. Begge var ganske klare og hun var minst like klar som meg.

Under (nok en) en kveld med klining og toppløs tørrpuling så var hånda mi litt vel langt ned i buksa hennes og hun viste tydelig at der skulle den få være. 
Trygg og god opplevelse for begge to og vi var en veldig bra seksuell match som var sammen i flere år.

Anonymkode: 380b9...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år, hun var 16. Tut og kjør, jeg gjorde det slutt etterpå. Ikke noe spesielt. Ikke sett henne siden. De 2 neste var mye bedre. Da var jeg 18 og det ver gode minner. Var sammen med de. Hun ene var 15, andre 16. 

Anonymkode: 21844...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) var 20, han et år eldre. Vi var kjærester, og var sammen et par måneder. 

Anonymkode: 668bd...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten homo-sex før jeg debuterte med jente som 15 åring. Det var skikkelig bra å ha sex med samme kjønn faktisk. Både penetrerte og ble penetrert pluss suging, mange ganger av jevnaldrende, kompiser og fettere. Ikke kyssing, ingen følelser. Er hetero og ikke hatt homo-sex siden 

Anonymkode: 21844...732

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var kjærester, begge 16. 

Er godt gift i dag, maaaange år senere, men har ikke vært sammen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 16.11):

Jeg var 17, hun var 16. Hadde vært sammen et halvt års tid. Begge var ganske klare og hun var minst like klar som meg.

Under (nok en) en kveld med klining og toppløs tørrpuling så var hånda mi litt vel langt ned i buksa hennes og hun viste tydelig at der skulle den få være. 
Trygg og god opplevelse for begge to og vi var en veldig bra seksuell match som var sammen i flere år.

Anonymkode: 380b9...70f

orgasme ved første knull?

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. En fyr jeg datet få ganger som 18åring. Ikke min type, lå med han egentlig bare fordi jeg var nyssjerrig på sex. Etterpå tenkte jeg fy faen dette var vondt og ikke noe godt. Hadde ikke sex på 1 år etterpå. 😅

Anonymkode: 96fae...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 16.25):

Hadde forresten homo-sex før jeg debuterte med jente som 15 åring. Det var skikkelig bra å ha sex med samme kjønn faktisk. Både penetrerte og ble penetrert pluss suging, mange ganger av jevnaldrende, kompiser og fettere. Ikke kyssing, ingen følelser. Er hetero og ikke hatt homo-sex siden 

Anonymkode: 21844...732

Skal si du var aktiv før fylte 15. Litt av en prestasjon å få så mange av eget kjønn til sengs såpass ung🤭

Anonymkode: df0e5...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 19, M 23. han hadde vært kjæresten min, men en venninne stjal ham. Så jeg stjal ham tilbake og dumpet ham etterpå. Ingen kontakt i dag. Ingen stor opplevelse på noe vis. 

Anonymkode: 8f41d...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen, som jeg hadde kjent siden barneskolen. Vi vekslet mellom å være venner og uvenner hele tiden. Jeg var 18, han var 17. På ingen måte minneverdig, men ville bare få det overstått. Vi lå sammen en god del ganger etter det også.

Anonymkode: 61ee3...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Naboen, som jeg hadde kjent siden barneskolen. Vi vekslet mellom å være venner og uvenner hele tiden. Jeg var 18, han var 17. På ingen måte minneverdig, men ville bare få det overstått. Vi lå sammen en god del ganger etter det også.

Anonymkode: 61ee3...f67

kuult

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ingen. En fyr jeg datet få ganger som 18åring. Ikke min type, lå med han egentlig bare fordi jeg var nyssjerrig på sex. Etterpå tenkte jeg fy faen dette var vondt og ikke noe godt. Hadde ikke sex på 1 år etterpå. 😅

Anonymkode: 96fae...9ce

ble det bedre med neste?

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt i sorgen av å miste en kammerat kom en litt eldre sympatisk ung mann inn som støtte spiller og ble min første kjæreste etter en stund. Jeg var 16 og han 21. Men hans sjalusi ble for kontrollerende og endte med brudd når jeg sa jeg ønsket å gå førstegangstjenesten. Men glad for at første gang var i et lengre forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste ONSen jeg har hatt. Jeg var så klar for å bli kvitt «jomfrudommen», den begynte å føles som en tvangstrøye. Jeg var 18 år og den siste jenta i klassen som fortsatt var jomfru. Jeg møtte en søt gutt på bygdefest, og det skjedde i skogen. Han var snill og forsiktig. Og ble fryktelig overrasket etterpå da jeg sa at jeg var jomfru 😅

Skulle vel kanskje ønske det ikke hadde skjedd på den måten, men samtidig var det en hyggelig og ordentlig gutt som ikke var annet enn søt mot meg, så det var ingen dårlig opplevelse heller.

Anonymkode: 6c67f...720

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 23. Det var første tinderdate, og halvveis planlagt på forhånd. Følte meg så gammel og ville bare ha det overstått, så benytta sjansen 😅 Det ble en veldig fin opplevelse, selv om vi ikke kjente hverandre🙈

Anonymkode: 8e224...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 23.56):

Jeg var 23. Det var første tinderdate, og halvveis planlagt på forhånd. Følte meg så gammel og ville bare ha det overstått, så benytta sjansen 😅 Det ble en veldig fin opplevelse, selv om vi ikke kjente hverandre🙈

Anonymkode: 8e224...b63

hvor pulte dere?

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 23.46):

Den eneste ONSen jeg har hatt. Jeg var så klar for å bli kvitt «jomfrudommen», den begynte å føles som en tvangstrøye. Jeg var 18 år og den siste jenta i klassen som fortsatt var jomfru. Jeg møtte en søt gutt på bygdefest, og det skjedde i skogen. Han var snill og forsiktig. Og ble fryktelig overrasket etterpå da jeg sa at jeg var jomfru 😅

Skulle vel kanskje ønske det ikke hadde skjedd på den måten, men samtidig var det en hyggelig og ordentlig gutt som ikke var annet enn søt mot meg, så det var ingen dårlig opplevelse heller.

Anonymkode: 6c67f...720

du er sikkert mye mer erfaren i dag:-)

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år og utvekslingsstudent. Han var 18 og utrolig vakker og kjekk. Jeg var fryktelig, fryktelig forelsket. Vi bodde i ulike byer, men han kom på besøk til meg og overnattet. Tror ikke sexen akkurat var noe bra, jeg husker at sengen dunket veldg i veggen og jeg var redd de andre i huset skulle høre det (det gjorde de garantert), men jeg var lykkelig.
Senere begrenset han kontakten, og jeg ble heldigvis like forelsket i en annen veldig kjekk gutt som jeg ble sammen med.

Men jeg har aldri glemt ham, og nylig googlet jeg ham og fant ut at han forstatt (eller på nytt) bor i det landet vi var i som utvekslingsstudenter. Han er fremdeles slående kjekk og vakker, selv om vi nå er i 50-årene. 

Anonymkode: c1eed...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...