Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min. Jeg var 18 og han 19 år. Jeg var nok mer forelsket i tanken på å være forelsket enn egentlig forelsket. Han var mer seriøs. 

Glad for at han var den første, for fin fyr. Om de to neste hadde vært første ville jeg ikke fått en fin første gang. Brå og hardhendte.

Anonymkode: f3df5...df6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten min. Jeg var 18 og han 19 år. Jeg var nok mer forelsket i tanken på å være forelsket enn egentlig forelsket. Han var mer seriøs. 

Glad for at han var den første, for fin fyr. Om de to neste hadde vært første ville jeg ikke fått en fin første gang. Brå og hardhendte.

Anonymkode: f3df5...df6

Lenge siden? Fikk du lett orgasme med den første?

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 og ble skjøvet inn på et rom av en av de som var på festen og så hadde han sex med meg. Det var ingen grei opplevelse i det hele tatt og på toppen av det hele ble jeg gravid. 

Anonymkode: 791a7...df7

  • Hjerte 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjærester. Begge var 15år, hadde vært kjærester i over ett år. Jente (meg) og gutt. 

Anonymkode: d8b3c...8d5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjærester. Jeg (jente) var 20 og han var 21. Er fortsatt sammen 19 år senere 🥰

Anonymkode: 9f8b2...5b0

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi var kjærester. Jeg (jente) var 20 og han var 21. Er fortsatt sammen 19 år senere 🥰

Anonymkode: 9f8b2...5b0

dæven:-)

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14, hun var 13. Vi holdt sammen i 6mnd og har ingen kontakt idag.

Er vel nå ca 20 år siden.

Anonymkode: db83f...002

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame , han er mann. Jeg var 16 , han var 23.  har ingen relasjon med han. Han var veldig kjekk, og het Lars. 

Anonymkode: 2b368...418

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg16, han 17. Vi var kjærester dengang og gode venner i dag, er 30 år siden og jeg kan oppriktig si at han alltid vil ha en spesiell plass i mitt hjerte.

Anonymkode: 278c6...51c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 18, han 20. Vi var stormforelska og trodde vi skulle være sammen for alltid. 
 

Dette er 27 år siden (kvinne, 45) 

Anonymkode: f0503...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, noen uker unna 17, han 23. Var kjærester men han dumpet meg da jeg ble gravid.. Endte med å ta abort og aldri snakke med han igjen.. 15 år etterpå tok han kontakt og angrer 😅

Anonymkode: 692ca...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, kvinne, var 18. Han, mann, var 17. Vi var kjærester i noen måneder, og vi var hverandres første. 25 år siden.

Anonymkode: 2d1ce...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Vi var kjærester, holdt sammen i 1,5 år. Jeg er dame og han mann. Vi var 15 og 16 år.

Anonymkode: 7e862...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Kvinne, 18 år. Giftet meg med ham, skilt for mange år siden nå. Hans alder var 45.

Anonymkode: 73b92...b29

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (jente) var 15, han var 17. Vi hadde vært kjærester, sånn særiøse tenåringskjærester, i 2 år da. Helt ok opplegg altså, og vi begge samtykket til det. Ble slutt bare noen uker etter vi lå sammen. Han var veldig kontrollerende og skulle styre og bestemme alt, og da han flyttet for å fullføre videregående ble dette min vei ut av forholdet. Dette er 15 år siden, og vi har ikke snakket sammen siden bruddet og er ikke engang på hils når vi møtes 😂 

Anonymkode: 03319...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 og 16, vi var kjærester i ca 1 år. Var veldig fint, i kjellerstuen med Guns n roses på stereoen. Vi er fremdeles omgangsvenner i dag snart 30 år senere, er gift med barn på hver vår kant 😊

Anonymkode: 698c9...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 22 (kvinne) og han var 22 (erfaren mann). Var sammen i fem år. Ikke et godt forhold for meg. Det var en mann med mange komplekser som likte å ta det ut på meg. Glad det er over nå. Den gangen var jeg svært forelsket og vi hadde det fint de første årene. 

Anonymkode: 8263a...88f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Lenge siden? Fikk du lett orgasme med den første?

Anonymkode: 66e68...702

Fikk overhodet ingen orgasme. Det fikk jeg lett alene fra jeg var rundt 13 år, men det tok mange år før jeg fikk det sammen med menn. Var ikke i nærheten engang. 

Anonymkode: f3df5...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinne, 18 år. Giftet meg med ham, skilt for mange år siden nå. Hans alder var 45.

Anonymkode: 73b92...b29

18 og 45 år? 🥴

Anonymkode: 6fa7f...231

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...