Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (kvinne) var 18. Han var 21. Vi var sammen i mange år, fikk to barn.

 

Anonymkode: 6fa7f...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg (jente)var akkurat fylt 15år. Han var rundt 18. På fest, ingen forelskelse,ville bare få det overstått 😅😂 hadde sex med han 2 ganger til på noen andre fester,men ingenting annet. Har ikke sett han på 15år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjærester. Jeg var 18, han var 22. Nå er vi venner på facebook, snakker sammen hvis vi møtes. Han er en bra fyr, snill, intelligent, morsom og sjarmerende.

Men vi har begge funnet mannen og kvinnen i vårt liv, det er ikke hverandre :)

Anonymkode: c4cd9...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Begynner å bli endel år siden. Men husker det fortsatt som det skulle være i går. 
Mann. Jeg 23. Hun 26. Traff henne på et utested i Oslo og ble henne med hjem på nach. Kom vel etter maks 2 min. Flaut.  

Anonymkode: 5958e...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var under 14 år, en 30 år gammel mannlig barnevakt. Jeg samtykket ikke.

Endret av . Anonym.
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen relasjon. Jeg var 18, han var vell i slutten av tyveårene/tidlig trettiårene. Jeg er kvinne. 

Endret av Anonymbruker***
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

16 og 16, vi var kjærester i ca 1 år. Var veldig fint, i kjellerstuen med Guns n roses på stereoen. Vi er fremdeles omgangsvenner i dag snart 30 år senere, er gift med barn på hver vår kant 😊

Anonymkode: 698c9...ab3

hvilken låt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 16 (k). Han 23 (m) var en ons på byen. Vi holdt kontakten, ble kjærester 3 år senere. Er fremdeles sammen 21 år senere og har tre barn.

Anonymkode: 18169...154

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 16 og hverandres første. Var sammen i 6 år. Ikke et godt forhold, i grunn, men han er snill. Ikke kontakt idag

Anonymkode: 378b2...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 27, hun 42. Møtte henne på pub, og ble med på nachspiel hos venner av henne. Vi havnet rett inn på kjellerstua, og ble aldri med på festen, i etasjen over. Sent ute, men jeg fikk et aktivt sexliv etterpå. 

Anonymkode: 1397b...458

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff henne på en fest. 21 år, hun var vel 23-24. Hun dro meg inn på badet, og sa på sin rare dialekt. "vi ska pul" 

Etterpå sa hun "de herran herran sei du itj te nån! " 

Fant ut en times tid etterpå at typen hennes var på samme fest. Tror hele festen fikk vite det innen helgen var over, men ikke fra meg. 

Ja, litt sen debut. Men sånn er livet mitt. 

Anonymkode: dbfcd...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk i klasse sammen på barneskolen, både hun og jeg var 20 år da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne.

Første jeg lå med var en gutt jeg møtte på klassetur. Klassen hans var også på klassetur. VI utvekslet mobilnr. og snakket daglig på sms og msn (savner msn...) etter det tilfeldige møtet. Vi ble gode venner. Utviklet seg etter et år til å bli seksuelt og friends with benefits. Vi var begge 15 år. 

Anonymkode: 7e87c...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 15, han var 15. Kjø

Kjærester den gang.

Anonymkode: dfb77...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersenG skrev (30 minutter siden):

hvilken låt?

Sikkert Rocket Queen

Anonymkode: 5958e...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) var 14, han var 13. Jeg var betatt (trodde det var forelskelse..) og trodde vi skulle bli kjærester. Han var allerede en flørt og jeg var ikke hans første. Snakket aldri med han igjen. Helgen etter hang han rundt venninnen min. 

Anonymkode: 8e3f2...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AndersenG skrev (1 time siden):

hvilken låt?

Use your illusjon, så det var vel civil war og knocking on heavens door og den stilen 😂 kanskje ikke det mest romantiske sånn sett.. 

Anonymkode: 698c9...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun 15. Jeg 17. Var kjærester. Min første ordentlige.

Følte ikke vi hadde noe bra eller sundt forhold. Men husker såklart de gode stundene best. Hun bodde langt unna meg. (mange timer) Var _veldig_ mye krangling. Var som om vi aldri var enige om noen ting. Ble også anklaget for å være utro,noe jeg aldri var. Men som medførte at hun var utro. Var mye rør,og jeg ble oppriktig svært lei meg,og fikk laaaaaaaaaaaaaaang kjærlighetssorg da hun gjorde det slutt. Sett på det i dag,er det jo til å le av, men var ramme alvor på den tiden.

Har 0 kontakt i dag. Men ønsker henne alt godt.

Anonymkode: c9110...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18, han 19. 🥰 Forlovet og vært sammen i 20 år til sommeren 😀

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (jente) var 16, nesten 17 år. Han var 4 år eldre. Var kjærester i 2,5 år. Har ingen relasjon i dag, er kun bekjent og hilser når vi møtes. Det er snart 20 år siden.

Anonymkode: 0b92d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...