Gå til innhold

Påvist kjønnssykdom, men ingen av oss har vært utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Wow, mange svar! 
Jeg har vært ganske okkupert med å tenke på hvordan dette kan ha skjedd, og hvordan jeg kan overbevise han om at jeg ikke har vært utro, og har bare en så iboende tro på han som person at jeg ikke har ville tenke det kam være han, men etter å lese 5 sider med i innlegg hvor dere mener han lyver synker det nå litt inn at det vel ikke finnes noe annen forklaring. Sjekket furst.no og fant ut at jeg ble sist testet i 2018 for gonore, det står bare «utført». Verken «negativ» eller «positiv», det var litt rart? Men vil jo tro legen får beskjed om det er positivt og jeg hadde vel blitt ringt.. så da har jeg ihvertfall ett svar på at vi ikke har bært på det siden før forholdet startet. 
 

Vi har 2 barn. Rart jeg ikke finner prøvesvar fra 2019, da var jeg gravid med nr. 2 og burde vel vært testet igjen? 
 

Jeg vet jo veldig godt hva jeg har gjort og ikke, så da er det ikke mye annet å tenke igjen. Selvom det knuser meg og jeg nok lett vil ha lyst til å tro på enhver annen forklaring, da det ville vært så jævlig vondt å ta innover seg og slutten på forholdet… 

 

Vi har hatt sex nesten daglig de siste ukene, så frykter jeg har det uansett, må dra og teste meg i morgen, og håper den er negativ. Da er det definitivt ingen tvil..! 
 

TS

Anonymkode: da50c...9ea

Forstår at dette er vanvittig vondt, men når du vet at du ikke har vært utro er det bare et svar på dette. Tror nok du er i samme situasjon som de fleste som oppdager at partner har vært utro, for de fleste er jo ikke sammen med noen de tror er/kan være utro.

At testen er utført og det ikke står noe annet betyr nok at den var negativ, for ellers ville det blitt fulgt opp. 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow, mange svar! 
Jeg har vært ganske okkupert med å tenke på hvordan dette kan ha skjedd, og hvordan jeg kan overbevise han om at jeg ikke har vært utro, og har bare en så iboende tro på han som person at jeg ikke har ville tenke det kam være han, men etter å lese 5 sider med i innlegg hvor dere mener han lyver synker det nå litt inn at det vel ikke finnes noe annen forklaring. Sjekket furst.no og fant ut at jeg ble sist testet i 2018 for gonore, det står bare «utført». Verken «negativ» eller «positiv», det var litt rart? Men vil jo tro legen får beskjed om det er positivt og jeg hadde vel blitt ringt.. så da har jeg ihvertfall ett svar på at vi ikke har bært på det siden før forholdet startet. 
 

Vi har 2 barn. Rart jeg ikke finner prøvesvar fra 2019, da var jeg gravid med nr. 2 og burde vel vært testet igjen? 
 

Jeg vet jo veldig godt hva jeg har gjort og ikke, så da er det ikke mye annet å tenke igjen. Selvom det knuser meg og jeg nok lett vil ha lyst til å tro på enhver annen forklaring, da det ville vært så jævlig vondt å ta innover seg og slutten på forholdet… 

 

Vi har hatt sex nesten daglig de siste ukene, så frykter jeg har det uansett, må dra og teste meg i morgen, og håper den er negativ. Da er det definitivt ingen tvil..! 
 

TS

Anonymkode: da50c...9ea

Da vet du nok det mest sannsynlige svaret her.....

Men jeg vil bare påpeke at utroskap ikke trenger å bety slutten på forholdet og familien. Det må nesten du og dere finne ut av. Men om han har tabbet seg ut, og er en flott mann og far ellers så ville jeg prøvd å takle det på en annen måte. 

Anonymkode: 2edc7...943

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, så i 2018 hadde du ikke gonore. 

Når fikk han symptomer? Og hvis var dem? Å sjekke for kjønnssykdom er ikke akkurat det første legen gjør hvis han følte seg dårlig generelt.. 

I løpet av siste 5 årene har han vært utro. Mest sannsynlig dette siste halvåret. Eventuelt også før, men bare ikke blitt smittet av noe 

Anonymkode: 1ea57...e03

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da vet du nok det mest sannsynlige svaret her.....

Men jeg vil bare påpeke at utroskap ikke trenger å bety slutten på forholdet og familien. Det må nesten du og dere finne ut av. Men om han har tabbet seg ut, og er en flott mann og far ellers så ville jeg prøvd å takle det på en annen måte. 

Anonymkode: 2edc7...943

Han gjør jo ikke det noe enklere å klare ved å lyve og anklage henne. Det er jo et tillitsbrudd oppå utroskapen. Utrolig ondskapsfullt og utspekulert. 

Personlig hadde jeg taklet å få vite om utroskap med mindre sinne enn jeg hadde taklet at han anklaget meg for det for å slippe av kroken. Den løgnen hadde han på ingen måte kunne skylde på noe jeg kunne kjøpe. Det er manipulerende ondskap. 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trolltunge said:

Han gjør jo ikke det noe enklere å klare ved å lyve og anklage henne. Det er jo et tillitsbrudd oppå utroskapen. Utrolig ondskapsfullt og utspekulert. 

Personlig hadde jeg taklet å få vite om utroskap med mindre sinne enn jeg hadde taklet at han anklaget meg for det for å slippe av kroken. Den løgnen hadde han på ingen måte kunne skylde på noe jeg kunne kjøpe. Det er manipulerende ondskap. 

Jeg sa aldri at han gjord det lett. Han har derimot gjort det ekstremt vanskelig. Og jeg ser 100% ditt poeng.

Men likevel så finnes det mer enn en mulig utvei. 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke bare utroskap, men også løgn og gaslighting der han påstår at det er ts som har vært utro og tom smitta ham med kjønnssykdom pga det. Dette er da ingen angrende synder. 

Anonymkode: 851d7...dd5

Det kan vel være han angre likevel, selv om han utvilsomt har håndtert dette ubegripelig dårlig. Sikkelig kjip situasjon og løgnen og anklagene er egentlig verre enn et tilfeldig sidesprang. 

Men det må ikke bety slutten.

Anonymkode: 2edc7...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maggi2 skrev (7 timer siden):

Ikke la ham slippe unna med å beskylde deg, iallfall! Fy søren så lavmål. Først være utro, attpåtil bli smittet, og på toppen av det hele prøve å legge skylden over på deg. Her må du være hard med ham! 

Er vel at han håpet hun OGSÅ hadde vært utro, så han kunne slippe å innrømme at han hadde vært det.

Endret av katties
  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (5 timer siden):

Ikke la ham slippe unna med å beskylde deg, iallfall! Fy søren så lavmål. Først være utro, attpåtil bli smittet, og på toppen av det hele prøve å legge skylden over på deg. Her må du være hard med ham! 

Ja dette er lavmål og ganske dårlig tegn at det er hans løsning på det, skylde på andre først, og da sin partner... 

Anonymkode: 77ecb...6fc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (5 minutter siden):

Er vel om han trodde at kanskje hun OGSÅ hadde vært utro, så han kunne slippe å innrømme at han hadde vært det.

"Det er lov å prøve seg"-opplegg? Ja, det kan jo hende. 

Dette er en mann jeg aldri hadde stolt på igjen. 

Anonymkode: 6d37e...71d

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS lyver åpenbart.

Anonymkode: 5149d...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow, mange svar! 
Jeg har vært ganske okkupert med å tenke på hvordan dette kan ha skjedd, og hvordan jeg kan overbevise han om at jeg ikke har vært utro, og har bare en så iboende tro på han som person at jeg ikke har ville tenke det kam være han, men etter å lese 5 sider med i innlegg hvor dere mener han lyver synker det nå litt inn at det vel ikke finnes noe annen forklaring. Sjekket furst.no og fant ut at jeg ble sist testet i 2018 for gonore, det står bare «utført». Verken «negativ» eller «positiv», det var litt rart? Men vil jo tro legen får beskjed om det er positivt og jeg hadde vel blitt ringt.. så da har jeg ihvertfall ett svar på at vi ikke har bært på det siden før forholdet startet. 
 

Vi har 2 barn. Rart jeg ikke finner prøvesvar fra 2019, da var jeg gravid med nr. 2 og burde vel vært testet igjen? 
 

Jeg vet jo veldig godt hva jeg har gjort og ikke, så da er det ikke mye annet å tenke igjen. Selvom det knuser meg og jeg nok lett vil ha lyst til å tro på enhver annen forklaring, da det ville vært så jævlig vondt å ta innover seg og slutten på forholdet… 

 

Vi har hatt sex nesten daglig de siste ukene, så frykter jeg har det uansett, må dra og teste meg i morgen, og håper den er negativ. Da er det definitivt ingen tvil..! 
 

TS

Anonymkode: da50c...9ea

Utført og du har ikke fått medisiner dvs, negativ. 

Sex daglig har ingenting å si om en person ønsker å være utro. Jeg og eksen hadde sex kl 16 og han var utro på fest kl 23. Vi hadde sex daglig, likevel var han utro  

Anonymkode: 37df8...f42

  • Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex daglig for å prøve å smitte deg før han slapp bomben kanskje..? det ville i såfall vært det ultimate lavmål 🫣

  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, mannen du har to barn med og levd med i 12-13 år har vært utro, pådrar seg klamydia og gonoré, smitter deg og ender opp med å anklage deg for at han er smittet med kjønnssykdommer. Helt vilt!!! Han håper eventuelt at du også har vært utro så løgnene hans ikke er så lette å avsløre. Han har null respekt for deg overhodet. Ville forsøkt å holde meg rolig og gjort som tidligere innskriver gjorde: Byttet lås og satte tingene til eksen i esker utenfor.  

Nesten så man kan lure på reaksjonen hans om du hadde sagt at joda, du har vært utro. Hvordan ville han da reagert? Blitt sint og skuffet (fordi du har gjort samme tillitsbrudd som han selv)? Eller ville han blitt lettet over å slippe å innrømme eget utroskap? Uansett bryr han seg jo ikke om deg og har null respekt for deg som person. Mulig jeg urettmessig kunne innrømmet utroskap for så å si kort tid etter at jeg VET at han har smittet meg og at jeg velger å gå ut av forholdet nettopp fordi jeg faktisk IKKE har vært utro selv. Hva han sitter og tenker og tror ville jeg driti elegant i da det til syvende og sist ikke ville hatt noen som helst betydning. Du vet at du har rett i dette og du bør ikke finne deg i å bli behandlet sånn. Han her bør være lett å kaste på gjenvinningsstasjonen. Sørg for å finne deg noe bedre, det fortjener du!!!

Anonymkode: 32dda...b69

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Da vet du nok det mest sannsynlige svaret her.....

Men jeg vil bare påpeke at utroskap ikke trenger å bety slutten på forholdet og familien. Det må nesten du og dere finne ut av. Men om han har tabbet seg ut, og er en flott mann og far ellers så ville jeg prøvd å takle det på en annen måte. 

Anonymkode: 2edc7...943

Joda, men han har ikke bare evt vært utro da… han har i tillegg prøvd å snu bordet, anklage ts og få henne til å føle seg liten og dårlig… det lyser ikke akkurat «flott mann» utav den håndteringen av situasjonen… 

Anonymkode: a98ef...cce

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene man får ved gonoré er ganske merkbare, og de kommer som regel i løpet av uke etter smitte. Det er ekstremt sjeldent at man kan gå med noe slikt uten symptomer i så mange år. Det er vel tilnærmet umulig å gå med både gonoré og klamydia uten å få noen symptomer over tid. Dere har barn også.. både gonoré og klamydia fører til nedsatt fruktbarhet og sterilitet ubehandlet over tid. Det er i tillegg veldig smittsomt ved seksuell kontakt. Jeg vil påstå at det er null sjanse for at han ikke har vært utro dessverre. Du testet i tillegg negativt for gonoré i forholdet, så man trenger ikke være Sherlock Holmes for å skjønne at han må ha pådratt seg smitte fra noen andre. 

Anonymkode: 03e68...022

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det at han har muligens vært utro er det minste problemet nå. Du må til legen og sjekke deg fort som bare det. Og ta en sexpause til dere får behandling og vet om begge er smittet.  Utro/ikke utro delen kan nok vente litt nå.... hvis han var utro, vær glad han sa han var smittet med tanke på din helse. 

Anonymkode: 1afe5...e35

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, AnonymBruker said:

Når jeg googla så gjaldt det hepatitt b, hiv, syfilis og hemoglobin..

Anonymkode: ced9e...f95

Hemoglobin er vel ingen std?

Anonymkode: 284ea...ccc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS her igjen.

Han bedyrer fortsatt sin uskyld, og beskylder meg. Jeg vet ikke om jeg orker stå i dette. Han har vært sjalu og mistenksom i lang tid og jeg har allerede måttet forsvare meg mang en gang om at jeg ikke har vært utro, og jeg er så lei av å leve med dette. Jeg er heller ikke då oppfatta av sex. Han dør jo innvendig av en lang pause, så det bare må være han! Men han er så bastant og jeg bare skjønner ikke hva jeg tro, tenke og føle.. Dette er helt surrealistisk og jævlig!

 

TS

Anonymkode: da50c...9ea

Han gaslighter deg. Forbered på å pakke sakene hans. For en jævla dott han er.

Anonymkode: d53d1...fb9

  • Liker 12
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...