Gå til innhold

Påvist kjønnssykdom, men ingen av oss har vært utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan det ha seg? Samboer hat noen plager og var hos legen, han bestemte at det skulle taes endel tester, blandt annet seksuellt overførbare sykdommer. Han har nå påvist klamydia og gonore! Jeg skjønner ingen ting! Han konfronterte meg med deg og mistenker utroskap fra min side. Jeg har absolutt IKKE vært utro og begynte å lure på han, men jeg har ikke hatt noe grunn til å frykte det, han er en meget lojal mann og vi er jo også sammen hele tiden, så tror ikke han har hatt noe særlig mulighet uansett😅 men hvordan kan der stemme? Jeg har ikke hatt sex med noen andre på 12-13 år, han sier det samme gjelder han. Kan vi ha bært på dette så lenge? Blir man ikke dårlig av det? Klamydia, greit, det kan man bære lenge og ikke merke noe, men gonore?? Og vi har jo begge brukt antibiotika ila disse årene, det er jo det som er behandlingen, ville det da ikke vært borte..? Jeg skjønner ingen ting!☹️

Anonymkode: da50c...9ea

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn:

Anonymkode: 2c41c...099

  • Liker 23
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lyver ja. 

Anonymkode: d9f74...748

  • Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han konfronterte deg med det når han selv han vært utro? Smart 😂😂

Anonymkode: 33e2c...a86

Han ville være førevar 😂

Anonymkode: d9f74...748

  • Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Så han spurte deg om du hadde vært utro? 

Det er jo et lurt trekk og god hersketeknikk om man vil få fokus vekk fra egen utroskap. For å si det enkelt: du vet hva du har gjort og ikke. Siden dere kun er 2 så er det kun han som kan være løgneren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (Akkurat nå):

Dere sjekket dere vel før dere ble sammen? 

Kan sykdommen ha blusset opp igjen etter mange år? 

Anonymkode: d9f74...748

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man kan ha det i kroppen lenge uten symptomer, det har jeg opplevd selv, men i så mange tror jeg ikke er mulig etter hva jeg har lest, men mulig jeg tar feil, her ville jeg mistenkt at han gikk til angrep på deg for å øke sjansen på at du tror han ikke har vært utro 

Anonymkode: a2fd7...8ad

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må rett og slett lyve. Klamydia er oftere symptomfritt hos kvinner en menn. Penicilliner som man pleier å gi mot de vanligste luftveisinfeksjoner knekker ikke klamydia-bakterien. 

Gonoré er alvorlig, og behandling er umiddelbart med antibiotika man injisjerer i rumpemuskulatur. Er det virkelig ingen anledninger han kan ha vært utro? Og sjekket dere ikke i starten av forholdet?

Anonymkode: 320f0...657

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altås.... teoretisk er det mulig at ubehandlet klamydia sitter lenge i kroppen ja. Men 11-12 år har jeg aldri hørt om. Det virker spesielt. Men jeg er usikker på om det helt kan utelukkes faktisk. Det er også mulig at antibiotika ikke tar knekken på klamydia så man må ha en runde til. Det er vel hakket mer sannsynlig. At begge desse faktorene skal slå til samtidig derimot.. vel... Særdeles tvilsomt tror jeg. 

Ubehandlet klamydia som ikke gir symptomer vil som regel gå over av seg selv etter 1-2 år. 

Anonymkode: 2edc7...943

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over halvparten av kvinner får ikke symptomer på Gonoré. Da har du i så fall hatt det i over 13 år og mannen din har ikke blitt smittet før nå. Tenker det er ganske usannsynlig.

En av dere må ha vært utro. 

Anonymkode: 0b1ef...fc4

  • Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare for deg å teste deg også. Har du kun en av to, er det lett å fordele skyld 🤪

  • Liker 27
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan sykdommen ha blusset opp igjen etter mange år? 

Anonymkode: d9f74...748

Google litt, og vær kildekritiskt, da vil du få svar, lite lurt å stole på KG med helsespørsmål 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (1 minutt siden):

Det er jo bare for deg å teste deg også. Har du kun en av to, er det lett å fordele skyld 🤪

Dette.

Anonymkode: 851d7...dd5

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart trekk av han å spørre om du har vært utro. 

  • Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...