Gå til innhold

Påvist kjønnssykdom, men ingen av oss har vært utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drøyt å først smitte mannen med kjønnssykdommer, for så å søke støtte for å bygge opp sin historie på KG.

Anonymkode: bee8b...383

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fakta er at minst en av dere har ligget med noen med kjønnsykdommer. Hvis du kun har ligget med mannen din må jo den smitten ha kommet fra noe sted. Og hvis det ikke er deg er det ikke så mange andre det kan ha vært.

Anonymkode: 1b69d...ebc

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn fra en av kantene er det ivertfall. Så lenge ligger ikke de sykdommene latent. Gonore blusset kraftig opp i fjor så det er jo godt mulig at den ene fikk dette under den "std-bølgen".

Anonymkode: 61d48...422

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo teste deg, da kan du samtidig stille legen dette samme spørsmålet. 

Men du får nok samme svar der. 

Om man skal bruke prinsippet med at det enkleste svaret nok sannsynligvis er det mest riktige, så er det jo han som er utro her. 

Du sier han er så lojal - jeg har ikke tall på hvor mange tilsynelatende "lojale" menn jeg vet har vært utro. Jeg er typen som folk enten legger an på eller betror seg til, så jeg har sett så mange historier at jeg har sluttet å la meg sjokkere. Mitt utgangspunkt er nærmest at ALLE kan være utro. Du vil ikke tro hvem som hver gang de er litt på druen etter en forretningsmiddag eller noe, drar på gang bang spa for homofile eller lignende. Det er mange sånne "verdens beste ektemann"-typer, som har et sexliv på siden som kona ikke vet noe om.

Og han kan ikke være utro fordi han er med deg hele tiden? Virkelig? Dere er limt til hverandre 24/7, dere går ikke på jobb eller på butikken alene, eller trener eller har venner eller hobbyer dere driver med for dere selv? 

Anonymkode: 6adb6...e51

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er en rar "case". 

Men hvis han vet at han har vært utro men er veldig åpen om at han har tatt prøver og fått påvist 2 sykdommer.  Hvorfor er han åpen om det? Hvorfor kunne han ikke tatt medisin i det stille og sagt det var noe annet? 

 

Anonymkode: 9d204...0fc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syntes det er en rar "case". 

Men hvis han vet at han har vært utro men er veldig åpen om at han har tatt prøver og fått påvist 2 sykdommer.  Hvorfor er han åpen om det? Hvorfor kunne han ikke tatt medisin i det stille og sagt det var noe annet? 

 

Anonymkode: 9d204...0fc

Er du gal.. hvis han har det, så har jo hun det også - man må jo informere sexpartner.. det er ganske alvorlige sykdommer om de ikke blir behandlet, og de kan være helt symptomfrie for kvinner. 

Det er også noe med å komme i forkant av informasjonen.. si at hun får symptomer og tester seg og konfronterer han med det. Da er han busted. Han gikk for angrep er det beste forsvar-taktikken.

Anonymkode: 6adb6...e51

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syntes det er en rar "case". 

Men hvis han vet at han har vært utro men er veldig åpen om at han har tatt prøver og fått påvist 2 sykdommer.  Hvorfor er han åpen om det? Hvorfor kunne han ikke tatt medisin i det stille og sagt det var noe annet? 

 

Anonymkode: 9d204...0fc

Fordi partner må også ta medisiner så da ville TS uansett fått vite det. Så derfor ville han være i forkant slik at han kan kaste mistanken på henne i stedet. 

Anonymkode: 6d37e...71d

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg syntes det er en rar "case". 

Men hvis han vet at han har vært utro men er veldig åpen om at han har tatt prøver og fått påvist 2 sykdommer.  Hvorfor er han åpen om det? Hvorfor kunne han ikke tatt medisin i det stille og sagt det var noe annet? 

 

Anonymkode: 9d204...0fc

Ts må jo også testes og ta kur antagelig. Kan bli vanskelig å smugle kur i henne. Om ikke begge behandles vil han få det igjen. De blir ikke kvitt det. 

Hadde jeg vært ts hadde jeg ilt til lege og testet meg, og spurt om når jeg sist ble testet for alt. Klamydia er veldig smittsomt, men gonoré er noe mindre smittsomt, så ikke helt sikkert at ts har fått det selv om han har det. Om hun ikke er smittet kan han bare prøve å snu dette mot henne, for da vil hun ha svart på hvitt at det ikke kommer fra henne. 

Hvilket hun forøvrig bør være sterk nok til uansett, om hun vet at hun ikke har vært utro. Da er det bare en annen mulighet.

Likevel, det er så forbanna irriterende med folk som lyver slik at jeg hadde testet meg og håpet på et resultat jeg kunne slenge i ansiktet på ham også. 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppgitt av alle som svarer med synsing her. Dere må tenke på pm dere testet dere før dere ble sammen også.

 

klamydia kan være symptomfri hos mange, og gonore kan ligge latent i mange år. Det er fakta, så blir oppgitt av denne synsingen.

 

Hvis han hadde visst at han var utro, hvorfor skulle han i det hele tatt fortelle at han testet positivit? Han kunne jo enkelt bare tatt antibiotika og holdt det skjult.. gir ingen mening.

Anonymkode: bcf06...ab1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lyger iallefall en av partene... Hvem det er - vet kun den som lyger... 

Anonymkode: c3da5...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir oppgitt av alle som svarer med synsing her. Dere må tenke på pm dere testet dere før dere ble sammen også.

 

klamydia kan være symptomfri hos mange, og gonore kan ligge latent i mange år. Det er fakta, så blir oppgitt av denne synsingen.

 

Hvis han hadde visst at han var utro, hvorfor skulle han i det hele tatt fortelle at han testet positivit? Han kunne jo enkelt bare tatt antibiotika og holdt det skjult.. gir ingen mening.

Anonymkode: bcf06...ab1

Nei, hva skjer med logikken til folk her..

Jeg tar utgangspunkt i at dette er et par som har ubeskyttet sex. 

Da må begge ta kur for og bli kvitt sykdommen. Det hjelper jo ikke om bare han tar en kur, hvis han har smittet henne og hun har sykdommen. Da blir han jo smittet tilbake av henne igjen.

Anonymkode: 6adb6...e51

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen har en kjønnssykdom, så har vedkommende hatt seksuelt samvær med noen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk påvist kjønnsvorter inn i et forhold hvor vi hadde vært sammen i da 3 år (gift nå på 5 året), og ingen av oss hadde vært utro. Fikk vite at slikt kunne ligge latent og så gi utslag. 

Anonymkode: 8ce82...735

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir oppgitt av alle som svarer med synsing her. Dere må tenke på pm dere testet dere før dere ble sammen også.

 

klamydia kan være symptomfri hos mange, og gonore kan ligge latent i mange år. Det er fakta, så blir oppgitt av denne synsingen.

 

Hvis han hadde visst at han var utro, hvorfor skulle han i det hele tatt fortelle at han testet positivit? Han kunne jo enkelt bare tatt antibiotika og holdt det skjult.. gir ingen mening.

Anonymkode: bcf06...ab1

Han har ikke noe valg hvis han vil bli frisk av dette. Mannen til en venninne av meg prøvde seriøst å medisinere henne ved å legge medisinen i drikken hennes. Men hun drakk jo ikke opp alt osv, så til slutt måtte han krype til korset. 

Mannen til ts har valgt en annen strategi, og tenker at hvis han sier at han er smittet og legger skylden på henne, så vil han kunne bruke nettopp det i ettertid: "hvis jeg har vært utro, hvorfor ville jeg være så dum at jeg innrømmet at jeg har blitt smittet? DU er den utro part her". Og så håper han at hun faller for det.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk påvist kjønnsvorter inn i et forhold hvor vi hadde vært sammen i da 3 år (gift nå på 5 året), og ingen av oss hadde vært utro. Fikk vite at slikt kunne ligge latent og så gi utslag. 

Anonymkode: 8ce82...735

Vorter kan ligge latent. Men ikke klamydia, syfilis og gonoré 

Anonymkode: 956bf...f31

  • Liker 36
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker særdeles usannsynlig ut at en av dere finn både klamydia pg gonore for 12-13 år siden, smittet den andre, og deretter har dere BEGGE gått med klamydia og gonore i 12-13 år. To kjønnssykdommer uten symptomer i det heletatt? Bare jeg bruker feil type bind får jeg sopp og merker det veeeeldig godt. To kjønnssykdommer?! 

Anonymkode: 077e5...61f

  • Liker 16
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv tilbake klamydiatest i forbindelse med svangerskap, og samboer mente at det var jeg som hadde vært utro - la glatt all skyld over på meg🙄 Det var nok ikke meg som hadde vært utro nei…. En av dere lyver…..

Anonymkode: 5279f...1b9

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sykdommer blir en testet for ved graviditet? Skjer dette alltid?

Anonymkode: ced9e...f95

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...