Gå til innhold

Påvist kjønnssykdom, men ingen av oss har vært utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 10.06):

Ja, det var den eneste grunnen til at jeg fant den frem igjen. Hadde jeg vært en mer impulsiv, oppfarende, misteoende person hadde det fort kunne ført til en opprevet familie uten at det var grunn for det. Så trist det hadde vært, for alle sammen. 
 

Veldig glad jeg hadde og har en solid tillit til mannen jeg har valgt å leve livet med. Jeg var absolutt veldig i villrede, og frykter at han var en mester-manipulator, da det var eneste mulige forklaring om det skulle være sant at han hadde vært utro og lyve så hardt om det, fordi det virket bare så usannsynlig sånn som jeg kjenner han. Om han så hadde klart å være utro og lyve så kraftig om det, virket det så usannsynlig at han var i stand til å være så kalkulerende og manipulerende, fordi han er så lite strukturert som person. Hadde han vært utro er jeg veldig sikker på at jeg hadde funnet flere bevis, noe jeg ikke gjorde.

Denne historien er sann. Jeg snakket med fastlegen som innrømmet at de hadde gjort en alvorlig feil. Jeg kunne gått til sak mot han og legekontoret, og de kunne slitt endel med dette, så han ville ikke innrømmet det hvis han ikke hadde funnet ut av at der var slik det var. Det er jo faktisk mennesker som jobber med dette, rart at man ikke kan tro på at de iblandt gjør feil.  
 

Jeg har skrevet som anonym. Ingen tyner meg. Tråden var død og begravet. Ingen grunn for meg å ta den frem igjen, annet enn å gi en liten «heads up» og jeg følte faktisk det var viktig å si dette, fordi så mange ba meg pakke sakene og stikke før man hadde undersøkt ordentlig, og det kan være greit å lære seg å heve blikket litt før man påstår hardnakket at man vet 100% sikkert hva som har skjedd, når man faktisk ikke gjør det. 

Finner ikke igjen du som sa at jeg med dette gir de som lyver til sine partnere grunn til å bli trodd, så jeg får ikke raget deg, men her tenker jeg at den som skulle være så uheldig å oppleve at ens partner får positiv prøvesvar på en seksuell overførbar sykdom, og den positive påstår det er en feil, da bør de gjøre som jeg gjorde, forsøke å finne flere bevis, tenke og vurdere godt om det er sannsynlig at hen har vært utro eller ikke, altså, er det motiv og mulighet tilstede (litt som i en etterforskning) også gjøre seg opp en mening selv imens man snakker med sin partner, krever ny test, snakker med lege etc. etc. slik jeg gjorde, og gjøre en veloverveid beslutning når alle fakta er på bordet. Ingen grunn til å skylde på meg for eventuelle dårlige avgjørelser gjort av andre i fremtiden. 
 

TS

Anonymkode: da50c...9ea

Har dere fått litt orden i forholdet da? Det var jo ikke bare den eventuelle utroskapen som var problemet, men at han hele tiden sa at DU var utro, at han var kontrollerende og sykelig sjalu? 

 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det nå viste seg at det var ingen som hadde kjønnssykdommer, så synes jeg jo ikke det er mer rart at mannen var skråsikker på at det var TS som var utro, som at alle her i tråden var sikker på at det var mannen som hadde vært det. Hvis jeg fikk en positiv prøve på ikke bare én, men to kjønnssykdommer, så hadde jeg helt klart anklaget mannen min. Jeg VET jo at det ikke er meg. Feil på legekontoret skjer jo heldigvis så sjelden at jeg ikke umiddelbart hadde gått dit. Flott dere fant ut av det

Anonymkode: 85a4a...4e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (12 timer siden):

Har dere fått litt orden i forholdet da? Det var jo ikke bare den eventuelle utroskapen som var problemet, men at han hele tiden sa at DU var utro, at han var kontrollerende og sykelig sjalu? 

 

er jo ikke rart han heller var påståelig når han ikke hadde vært det og visste at smitten ikke kom fra han. Hadde også vært påståelig om jeg ble anklaget for dette av min mann. 

Anonymkode: c6486...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 12.49):

:popcorn:

Anonymkode: 2c41c...099

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

er jo ikke rart han heller var påståelig når han ikke hadde vært det og visste at smitten ikke kom fra han. Hadde også vært påståelig om jeg ble anklaget for dette av min mann. 

Anonymkode: c6486...e9c

Men... Først fikk jo ts svarene fra furst? 

Det var jo der de kom, på furst sin side på nett... Mens nå var det legekontoret? 🤔🫣

Mystisk.. 

Endret av Perfume
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 9.46):

Altså, her er det hele to prøver som er påstått ombyttet. Hvor sannsynlig er egentlig det, kontra at TS bløffer ? 

Anonymkode: 0ef20...0c2

 

Analyses ikke på samme lab så TS bare bløffer

Anonymkode: 6de6d...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfume skrev (4 timer siden):

Men... Først fikk jo ts svarene fra furst? 

Det var jo der de kom, på furst sin side på nett... Mens nå var det legekontoret? 🤔🫣

Mystisk.. 

Legekontoret sendte vel feil prøve til furst.

Anonymkode: d9450...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Legekontoret sendte vel feil prøve til furst.

Anonymkode: d9450...067

Og de får vel bare to prøver daglig de da, så de visste hvilken som var feil...?  🥴 

Jepp. Troverdig! 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (3 timer siden):

Og de får vel bare to prøver daglig de da, så de visste hvilken som var feil...?  🥴 

Jepp. Troverdig! 

ang feilsendte prøver så skjer dette oftere enn hva man skulle tro. 

Min kollegas svigermor som er fra Iran måtte ta MRSA prøve, og den kom positiv tilbake. Det er helt krise for oss i helsesektor, så hun måtte ta ny prøve, den prøven var feilmerket og blandet. Så lenge det er mennesker som utfører oppgavene skjer det feil. 

Anonymkode: c6486...e9c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...