Gå til innhold

Påvist kjønnssykdom, men ingen av oss har vært utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du tenker dette MÅ være ei skrøne fordi det er så rart, skulle du vært til stede i noen reelle forhold utenfor kg. 

Anonymkode: 851d7...dd5

Nnnjjaa...Er kanskje greitt å slippe og..?..😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den har kommet inn, jeg har kodebrikken hans og mulighet til å sjekke, ikke kommet svar enda, men de har mottatt den. 
 

Jeg skjønner hva du sier, men jeg har med en veldig overbevisende manipulerende person å gjøre, har jeg skjønt, og hvis han skal klare å ta dette innover seg og ikke bare gå i idiotisk forsvar og forstå at det er sjakk matt trenger jeg svaret på den prøven først. Uansett hva svarer blir, er da ting avklart og jeg vil først da vite med meg selv hvordan jeg vil gå frem..

TS

Anonymkode: da50c...9ea

Har du sjekket på Helsenorge? Det skal ha blitt sendt ut varsel til kommunelege om positiv test. Svar ligger under prøvesvar eller meldinger. 

Jeg vil råde deg til å begynne å pakke. Dette forholdet vil aldri bli det samme igjen, begynn prosessen. En gang utro, alltid utro. Kjenner mange utro mennesker desverre. Vondt å kalle de venner. Mange har vært av den utro sorten siden ung alder.

Har en kompis som uttad er verdens beste ektemann, pen kone, fine barn, hus, bil og god pendlerjobb. Er med i Losjen noe som er stor stas for kona. Kona er superstolt av sin mann. Skryter han opp I skyene å arrangerer datenight med billig undertøy fra whish. Kona har en bestevenninne hun deler alt med. Det hun ikke vet er at hun deler ikke bare det hun ønsker av mannen, hun deler også mannen med venninnen. Skremmende at det er mulig. Dette avskummet av en mann kan skryte av å ha benflørtet under middagen med bestevenninnen til konen. Kona sto for middagen. Han sendte snap om de skulle møtes på badet eller ute for en røyk snart osv. Helt vilt at det ikke blir oppdaget! For en mann, for en veninne... Stakkars konen som er så naiv. Mannen er freidig å tar sjanser. Når de giftet seg så hadde flere av gjestene hatt seg med brudgommen siste året bak brudens rygg. Spesielt å sitte der å vite hvordan det egentlig er..  

Så alle kan være utro, spesielt de du minst tenker desverre. Alt godt til deg. Kom deg vekk fort, ikke tving deg til å fortsette i et forhold som dette. 

Anonymkode: f191b...d6a

  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan også være en av de menn, som har seg med menn. Og som ikke regner det som utroskap, men bare litt sex. Men en ting er sikkert, han har hatt sex med noen andre. Det der kommer ikke av seg selv.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (9 timer siden):

Oj oj oj..Holdt meg unna denne tråden av en grunn og at du dro hjem 16 sider på denne røverhistorien er jaggu ikke dårlig!! 😂🙈👌

Vet du ikke enda Ladejarl at livet ofte er stranger then fiction? 

Jeg holdt på å dø, av gonore smitte pådratt av eksmannen. Han nekter enda og sier jeg har vært utro! 

Så sykt kan livet være ... 

 

Anonymkode: a31e6...869

  • Liker 11
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ringer legen til folk på kvelden? Og i dette tilfellet for å fortelle at svaret har ikke kommet enda. Skeptisk. 

Anonymkode: 157ac...638

Dette gjør man IKKE i Norge, kjære vene, hun vil bare ikke eller klarer ikke å se sannheten her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS:

Du skjønner vel at han har prøvd å manipulere den andre prøven?

Enten ved å ha vann i den, eller å bytte den om med en annen?

Derfor tar det lengre tid enn vanlig.....og sikkert derfor legen ringte.....

Han hadde aldri tatt en prøve nr 2 ellers, for han VET at den første var korrekt, med sine symptomer.......

Du virker rimelig blåøyd som enda ikke har kastet ham ut......

Anonymkode: fc3fa...8f1

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønnssykdommer kan man ofte ha uten at men vet det, spesielt menn kan gjerne ha det uten å være klar over det fordi de oftere er asymptomatiske enn kvinner. (Dvs at de ikke får typiske symptomer som kløe, svie ved vannlating, etc.)

Anonymkode: f8a9e...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sjekket på Helsenorge? Det skal ha blitt sendt ut varsel til kommunelege om positiv test. Svar ligger under prøvesvar eller meldinger. 

Jeg vil råde deg til å begynne å pakke. Dette forholdet vil aldri bli det samme igjen, begynn prosessen. En gang utro, alltid utro. Kjenner mange utro mennesker desverre. Vondt å kalle de venner. Mange har vært av den utro sorten siden ung alder.

Har en kompis som uttad er verdens beste ektemann, pen kone, fine barn, hus, bil og god pendlerjobb. Er med i Losjen noe som er stor stas for kona. Kona er superstolt av sin mann. Skryter han opp I skyene å arrangerer datenight med billig undertøy fra whish. Kona har en bestevenninne hun deler alt med. Det hun ikke vet er at hun deler ikke bare det hun ønsker av mannen, hun deler også mannen med venninnen. Skremmende at det er mulig. Dette avskummet av en mann kan skryte av å ha benflørtet under middagen med bestevenninnen til konen. Kona sto for middagen. Han sendte snap om de skulle møtes på badet eller ute for en røyk snart osv. Helt vilt at det ikke blir oppdaget! For en mann, for en veninne... Stakkars konen som er så naiv. Mannen er freidig å tar sjanser. Når de giftet seg så hadde flere av gjestene hatt seg med brudgommen siste året bak brudens rygg. Spesielt å sitte der å vite hvordan det egentlig er..  

Så alle kan være utro, spesielt de du minst tenker desverre. Alt godt til deg. Kom deg vekk fort, ikke tving deg til å fortsette i et forhold som dette. 

Anonymkode: f191b...d6a

Du og alle de andre «vennene» til dette paret er en gjeng feige, illojale drittfolk. Når utroskapen kommer for en dag vil hun tenke at det verste ikke bare var sviket fra ektemannen, men at absolutt alle visste og likevel gadd ingen å fortelle henne noe. Så jævlig nedrig. Håper hun kommer seg ut av ekteskapet og finner venner som faktisk bryr seg om henne.

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjønnssykdommer kan man ofte ha uten at men vet det, spesielt menn kan gjerne ha det uten å være klar over det fordi de oftere er asymptomatiske enn kvinner. (Dvs at de ikke får typiske symptomer som kløe, svie ved vannlating, etc.)

Anonymkode: f8a9e...d31

Det er vel menn som oftest får symptomer både når det gjelder klamydia og gonore.

 

Anonymkode: 764dd...2c1

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på prøve nr. 2 er ikke relevant eller interessant. Før TS var bekreftet negativ så var det liksom ikke snakk om noe annet enn at han hadde disse sykdommene. Han vet det, vi vet det, han hadde symptomer på kjønnsykdommer og det var derfor han ble testet. Disse testene er veldig nøyaktige.

Nå som TS er bekreftet negativ og har fortalt at hun ble sjekket i forbindelse med fødsler, DA er det liksom en feil og nå har han liksom ikke kjønnssykdom lenger! Da skal vi plutselig late som virkeligheten ikke eksisterer mer, se helt bort fra symptomene han hadde og at han selv var totalt overbevist om at testen var riktig, sånn at han kan unnslippe skyld for å 1. ha vært utro, 2. utsatt TS for smitte, kjeft og generelt vært en dritt og 3. mulig samlivsbrudd.

Altså, kom igjen! Ingen kan falle for dette narrativet. Dette er løgner og manipulasjon fra hans side og det er helt ÅPENBART.

 

Anonymkode: 1e290...06b

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får på følelsen at TS kommer til å bli og feie dette under teppet. 

Anonymkode: 9cad1...315

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne 87 skrev (3 timer siden):

Dette gjør man IKKE i Norge, kjære vene, hun vil bare ikke eller klarer ikke å se sannheten her. 

Legen har ringt til meg på kvelden for å infomere om noe lite viktig. Det er da de sitter å går igjennom journaler og prøvesvar

Anonymkode: 0b14f...26e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janne 87 skrev (4 timer siden):

Dette gjør man IKKE i Norge, kjære vene, hun vil bare ikke eller klarer ikke å se sannheten her. 

Jeg har en VELDIG lang liste over leger jeg har hatt gjennom årene som ringer kveldstid. Kan være mange forskjellige grunner til det. 

Du har, eller er nok selv, en lege som ikke jobber vakter på legevakt, institusjoner osv. Men de fleste fastleger gjør faktisk det. 

Anonymkode: 9178c...82b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har en VELDIG lang liste over leger jeg har hatt gjennom årene som ringer kveldstid. Kan være mange forskjellige grunner til det. 

Du har, eller er nok selv, en lege som ikke jobber vakter på legevakt, institusjoner osv. Men de fleste fastleger gjør faktisk det. 

Anonymkode: 9178c...82b

Leger ringer på kveldstid. Det er helt normalt. Men at legen ringer for å fortelle at han IKKE har fått noe prøvesvar enda, det har jeg svært liten tro på. Hvis TS ikke hørte samtalen ville jeg gått ut fra at mannen fikk et prøvesvar fra legen og prøver å lyve seg bort fra det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Får på følelsen at TS kommer til å bli og feie dette under teppet. 

Anonymkode: 9cad1...315

Det føler dessverre jeg også. Fordi han er så ubehagelig å forholde seg rasjonelt til at hun her og nå ikke vil orke kampen. Hun har jo skrevet at han kommer til å bli så ubehagelig og vanskelig at hun kvier seg. 

Som en som har vært i et forhold der den andre var så ubehagelig og lite rasjonell å forholde seg til da jeg ikke ønsket å være i forholdt lenger at det ble vanskelig å gjennomføre bruddet jeg faktisk ønsket kan jeg forstå at det ikke er bare bare å gå. Man vet hva man har og ikke hva man får, og det helvete jeg fryktet inderlig kom virkelig også da jeg omsider kom meg ut av forholdet. Da hadde jeg imidlertid brukt den tiden fra jeg burde gått til jeg faktisk gikk klokt, og jeg var forberedt mentalt og hadde veien ut mer tilrettelagt og planlagt enn jeg hadde på den tiden det var enkelt for andre å si at jeg bare burde gått. Jeg hadde pratet med venner, så de var klar over situasjonen, og ga meg støtte. Jeg hadde mye praktisk planlagt, så jeg visste hvor jeg skulle "rømme til ", og jeg hadde spart noe penger så det begrenset hvor mye han kunne gjøre det vanskelig for meg økonomisk, selv om de fleste verdier lå i boligen vi eide sammen. 

Det er ofte ikke enkelt å "bare gå" når den man må bryte fra ikke vil godta slikt, og lage et helvete. Noe jeg skjønner ts frykter, og da antagelig med rette. Hun kjenner ham jo. Sykelig sjalu, manipulerende og lite rasjonelle mennesker er ikke som normale mennesker angående å kunne si at man ønsker å gå fra dem, og så er de oppegående og stolte nok til å bite tenner sammen og takle det, selv om det smerter dem og ikke er det de ønsker. Slike klikker, og aksepterer gjerne ikke, og vil gå all in for å lage et rent helvete for deg. Mister hodet fullstendig på en måte, men blir samtidig ekstremt utspekulert i å bruke hver minste sjanse til å ta deg, og hevne seg. 

Det er barn oppi dette også, så ts gjør kanskje lurt i å bruke tid. Bli klar. Bygge opp mot og mental styrke. Få oversikt over og legge til rette for det rent praktiske ved dette. 

Kanskje hun ikke klarer å gå umiddelbart, selv om hun burde det, men dette vil jo ikke forsvinne, og såret det har skapt, samt ikke minst det at han neppe forandrer seg angående urimelighet og sjalusi, samtidig som hun vet det hun nå vet, vil mest sannsynlig bygge seg opp mot at hun blir klar for det steget. Med mindre ts ikke har styrke i seg til å gjøre annet enn å bøye nakken og akseptere å være utrygg og ulykkelig, og samtidig bli mistenkt og kontrollert så urimelig av mann hun vet er den som selv har svin på skogen. Hvilket jeg egentlig ikke får inntrykk av. Jeg får inntrykk av en fortvilet kvinne, som vet hun må forholde seg til et helvete om hun går fra ham, men likevel virker ikke ts som en kvinne som er så kuet og dum at hun stikker hodet i sanden og bare kjøper hva som helst. 

Jeg tror dette vil realitetsorientere ts. At hun ikke lenger vil klare å se mellom fingrene angående hans urimelige sjalusi og urimelige krav og påstander. Kontrollbehovet. Ikke lenger kan forsvare at han har slike sider hun må tåle, når han er den som har gjort det han liksom frykter at hun skal gjøre. Da blir det vanskelig å vise forståelse for slikt, og nesten umulig å ikke få forakt for ham hver gang han mistenkeliggjør henne. Trass vil bygge seg opp. Sinne vil bygge seg opp. Gode følelser og vilje til å møte ham i  behov og krav vil slite. De gode stunder hun før kunne hekte det på at de hadde det mest bra sammen trossalt vil ha skygger og revner. 

Kanskje går hun ikke nå, men jeg håper at hun bygger seg opp mot det. Kommer til det å bli klar for det, mentalt, emosjonelt og praktisk. En slik revne forsvinner nemlig ikke. Den er der, og mer og mer vil falle i den. Mest sannsynlig hennes følelser for ham også. Hun ser ham nå. Kan ikke lukke øynene igjen. Det er umulig. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler litt det samme jeg også, og jeg syns du har fornuftlig innlegg @Trolltunge

Kanskje det hadde vært fint å ha noen å snakke med på KG utenom åpne tråder og kanskje Trolltunge hadde syntes det var greit med PM? (Håper ikke det var frekt av meg å skrive noe sånn)

Av alle på KG så er det et par-tre stykker jeg har lagt merke til som alltid skriver så bra innlegg som viser mye kunnskap, omsorg og erfaring osv, og en av dem er Trolltunge. 

Anonymkode: 6d37e...71d

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler litt det samme jeg også, og jeg syns du har fornuftlig innlegg @Trolltunge

Kanskje det hadde vært fint å ha noen å snakke med på KG utenom åpne tråder og kanskje Trolltunge hadde syntes det var greit med PM? (Håper ikke det var frekt av meg å skrive noe sånn)

Av alle på KG så er det et par-tre stykker jeg har lagt merke til som alltid skriver så bra innlegg som viser mye kunnskap, omsorg og erfaring osv, og en av dem er Trolltunge. 

Anonymkode: 6d37e...71d

Takk for det! 

Ja jeg får jevnlig pm fra brukere som trenger å dele noen tanker uten å dele dem med alle, og det tar jeg som en tillitserklæring. Det blir mellom meg og dem. ❤️

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne 87 skrev (5 timer siden):

Dette gjør man IKKE i Norge, kjære vene, hun vil bare ikke eller klarer ikke å se sannheten her. 

Jo da. Min lege ringte kl 20 en kveld. Han var innom kontoret og så gjennom spørsmål som hadde kommet mens han var borte en dag. Jeg hadde ringt for et spm angående medisiner. 

Anonymkode: 41e76...2b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne 87 skrev (9 timer siden):

Dette gjør man IKKE i Norge, kjære vene, hun vil bare ikke eller klarer ikke å se sannheten her. 

Henger meg på flere som sier det samme til deg her; jeg har også fått telefon fra legen min på kvelden, for det er da de får satt seg ned og sett på f.eks e-konsultasjoner og andre dokumenter og ting som har dukket opp i løpet av dagen som det ikke har vært tid til å ta på dagtid med mange pasienter. 

Anonymkode: 6d37e...71d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...