AnonymBruker Skrevet 19. februar #1281 Del Skrevet 19. februar Kjerne og stretching. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 20. februar #1282 Del Skrevet 20. februar Denne ukens trening: Søndag: 15,88 km løping ute (på glatten). Mandag: Indoor Running og Absolution på SATS. Tirsdag: Egne styrkeøvelser. Onsdag: 12,66 km løping hjem fra jobb. Fortsatt mye glatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #1283 Del Skrevet 20. februar Danseøvelser Anonymkode: 0bbf2...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #1284 Del Skrevet 20. februar Puls og mer puls! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. februar #1285 Del Skrevet 20. februar Styrke - fullkropp, med 5x5 i tre hovedøvelser: frontbøy, benkpress og push-press. I tillegg: pullups, splittbøy og ettbens strakmark. (+Hverdagsmosjon i form av gående ærender og totalt rett over 15000 skritt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 21. februar #1286 Del Skrevet 21. februar I går: Indoor Running på SATS, Absolution på SATS og egne styrkeøvelser. Senere i dag skal jeg på Indoor Running og Pilates på SATS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #1287 Del Skrevet 21. februar Styrke og puls i dag. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #1288 Del Skrevet 22. februar Ble puls og stretching i dag (litt yoga ish). -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 22. februar #1289 Del Skrevet 22. februar Løpt 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #1290 Del Skrevet 23. februar Hatt en god mølleøkt! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 24. februar #1291 Del Skrevet 24. februar I går: Løpetur på 20 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. februar #1292 Del Skrevet 24. februar 11 km joggetur med den beste løpe-kompisen 🐩🏃♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #1293 Del Skrevet 25. februar Styrke og puls. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 25. februar #1294 Del Skrevet 25. februar Markløft og benkpress. Har meldt meg inn i styrketreningsklubb med to venninner..Jeg er forsatt ganske pysete og svekling, men et sted må man begynne 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. februar #1295 Del Skrevet 25. februar Overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 26. februar #1296 Del Skrevet 26. februar I går tok jeg litt hardt i for meg å være. Tabata, Absolution og 2 x Indoor Running-timer på SATS. Nå er jeg ganske sliten og mør i kroppen, spesielt lårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #1297 Del Skrevet 26. februar Styrke. 💪🏻 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #1298 Del Skrevet 26. februar Harlekin skrev (10 timer siden): I går tok jeg litt hardt i for meg å være. Tabata, Absolution og 2 x Indoor Running-timer på SATS. Nå er jeg ganske sliten og mør i kroppen, spesielt lårene. Wow, det var en kraftpakke! Imponert! Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #1299 Del Skrevet 27. februar Puls og mer puls! #avhengig 😅 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. februar #1300 Del Skrevet 27. februar Liten 7 km joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå