Hareena Skrevet 19. januar #1201 Del Skrevet 19. januar Innendørssykling på Sats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. januar #1202 Del Skrevet 20. januar 40 min på mølla og styrke overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 20. januar #1203 Del Skrevet 20. januar I går løp jeg min hittil lengste tur, 28 km. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 21. januar #1204 Del Skrevet 21. januar En styrkeøkt, mage&rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #1205 Del Skrevet 21. januar Styrke og cardio. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havfruen91 Skrevet 21. januar #1206 Del Skrevet 21. januar Styrke underkropp med fokus på rompe, etterpå intervaller på tredemølle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 22. januar #1207 Del Skrevet 22. januar Fellestrening med Bergen City Maraton-gjengen. 10 km løping i første halvdel av løypen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. januar #1208 Del Skrevet 22. januar Kort treningstur på skøyteskia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #1209 Del Skrevet 22. januar Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 24. januar #1210 Del Skrevet 24. januar Styrke, bein&rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #1211 Del Skrevet 24. januar Masse cardio i går 😁Litt cardio som oppvarming og styrke i dag. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 25. januar #1212 Del Skrevet 25. januar Intervalløkt på mølla.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 25. januar #1213 Del Skrevet 25. januar Fokus på rumpe og bein. Beinpress og knebøy. 30min. løping først, mest i joggemodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #1214 Del Skrevet 25. januar Løpt på mølla. Mest intervaller, men også en lenger tur. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. januar #1215 Del Skrevet 25. januar 15 km løping utendørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. januar #1216 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 15.46): Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Viljastyrke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 26. januar #1217 Del Skrevet 26. januar Lett styrkeøkt på gymmen (trente sammen med datteren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #1218 Del Skrevet 26. januar Harlekin skrev (På 20.1.2025 den 12.24): I går løp jeg min hittil lengste tur, 28 km. Det er ekstremt bra 😮 Jeg jogget 3 km i dag, og så gikk jeg opp de fem etasjene til leiligheten min. Men jeg har startet 😄 Anonymkode: 19ab8...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 27. januar #1219 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ekstremt bra 😮 Jeg jogget 3 km i dag, og så gikk jeg opp de fem etasjene til leiligheten min. Men jeg har startet 😄 Anonymkode: 19ab8...e27 Takk for det! Jeg trener til maraton, så jeg har fortsatt 14 km og 200 m før jeg når distansen 😉 Godt jobbet med dine 3 km og 5 etasjer! Mye mer enn den gjengse person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 27. januar #1220 Del Skrevet 27. januar Styrke, overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå