AnonymBruker Skrevet 9. januar #1181 Del Skrevet 9. januar HIIT og cardio. 😅 Jada, pulsjunkie. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. januar #1182 Del Skrevet 10. januar I dag ble det sesongdebut på ski (langrenn).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10. januar #1183 Del Skrevet 10. januar 17 km løping ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #1184 Del Skrevet 10. januar Litt cardio som oppvarming før styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. januar #1185 Del Skrevet 10. januar 1t på mølla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #1186 Del Skrevet 11. januar Cardio! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 11. januar #1187 Del Skrevet 11. januar Styrke bein&rumpe + en tur med datteren i slalåmbakken ⛷️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 12. januar #1188 Del Skrevet 12. januar Styrke mage&rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #1189 Del Skrevet 12. januar Løpeøkt, puls og styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. januar #1190 Del Skrevet 13. januar Styrketrening. Snøen forsvant i dag, forhåpentligvis er isen smeltet bort i morgen sånn at jeg kan jogge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 13. januar #1191 Del Skrevet 13. januar Styrkeøkt overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #1192 Del Skrevet 13. januar Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 14. januar #1193 Del Skrevet 14. januar Treningstur på skøyteskia.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. januar #1194 Del Skrevet 14. januar Intervaller i lysløypa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #1195 Del Skrevet 15. januar Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17. januar #1196 Del Skrevet 17. januar Variert styrkeøkt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #1197 Del Skrevet 17. januar Cardio som oppvarming, også styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. januar #1198 Del Skrevet 19. januar Styrke, bein&rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #1199 Del Skrevet 19. januar I går ble det mye puls. 😅🤩 I dag blir det puls som oppvarming og styrke etterpå. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #1200 Del Skrevet 19. januar Satt sammen treningsprogram med 30 min Tabata, 19 min Absolution og 17 min Pure Strength og gjemmomførte mine 67 min i dag, veldig fornøyd 😊 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå