AnonymBruker Skrevet 30. mars #581 Del Skrevet 30. mars On 3/29/2024 at 12:40 AM, AnonymBruker said: Påskeuke, litt andre rutiner da, mandag ble det styrkeøkt etterfulgt av pulstime som jeg ikke fikk høy nok puls av, dermed ble det en sirkeltreningstime hvor du har 1 min på hver stasjon med styrke eller kondis, tror det var 12 stasjoner og 3 runder. Gøy! Onsdag var jeg på puls, også en styrkeøkt. I dag (fredag) blir det en liten mølleøkt som en venn vil ha meg med på, før en slik sirkeltreningstime til, og det blir enda en slik på søndag! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Ble en impulsiv økt i dag med løping, intervaller, før jobb. Var digg! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 30. mars #582 Del Skrevet 30. mars 20 km. ski + påskeskirenn🐥 I morgen er jeg redd det blir årets siste tur 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 31. mars #583 Del Skrevet 31. mars 1. roing 3x5 75 kg ( en typ cheat Row) gir kurant stimuli på det beste ( ikke beste for hypertrofi ) fungere som lett pull øvelse, bare for å ha ting litt i balanse. 2. trapbar 3x5 147,5 kg ( får se hvor langt dette går, i en annen trenings periode skal jeg utføre samme øvelsen men høyere reps , kortere pauser for hypertrofi. Jeg skal bygge basen først med styrke. 3. pullups 5x5 moderat tungt for volum 4. benkpress : vanligvis 3 sett ,men i dag 5 setts pga dårlig kontakt til og starte med. Håper jeg får jobben gjort med 3 neste gang. Får ikke helt den fine pumpen lenger , skal nok dytte volumet litt opp etter hver, da jeg skal ha en treningsfri uke ganske snart uansett … så kan jeg kjøre litt på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #584 Del Skrevet 31. mars Absolution og Power på SATS 👍 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #585 Del Skrevet 31. mars En styrkeøkt i dag Anonymkode: 56791...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 31. mars #586 Del Skrevet 31. mars Ble en joggetur/gåing mens ungene syklet 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #587 Del Skrevet 31. mars 30 min intervall på mølla 💫 Anonymkode: 1ecb1...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. april #588 Del Skrevet 1. april 2 mil joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #589 Del Skrevet 1. april Løpt intervaller på morgenen, også har jeg hatt en styrkeøkt, og til slutt en høypulstime nå på ettermiddagen. 😁 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 2. april #590 Del Skrevet 2. april Trent mye og variert hele påska, men logga av så har ikke logga her 😄 I dag ble det 20 min på mølla og en times tid styrke bein. Knebøy 7x6 Markløft 4x6 Beinpress 3x10/Hengende kneløft 3x10 Hip thrust 3x10/V-ups 3x10 Bulgarsk utfall 3x10+10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. april #591 Del Skrevet 2. april Jeg har glemt å oppdatere. Men hadde tre trugeturer/toppturer i påska, i tillegg til tre styrkeøkter. Sier meg godt fornøyd med det. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 2. april #592 Del Skrevet 2. april En beinøkt + rygg klokken 05:30. Deilig å kickstarte dagen med en morgenøkt uten andre i gymmen🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 2. april #593 Del Skrevet 2. april Vært noen avvik i påska, men har fått til rehab, pullups og en joggetur. Har også vært mye ute med ungene. Fullt tilbake nå med 10.5 km gange og en kjapp styrkeøkt pluss rehab i dag. Vurderer å ta meg en løpetur på mølla i kveld da jeg har fått veggfestet til skjermen og Chromecast så jeg kan "kaste bort" tiden på mølla istedenfor i sofaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 2. april #594 Del Skrevet 2. april Sandum.PT skrev (45 minutter siden): Vært noen avvik i påska, men har fått til rehab, pullups og en joggetur. Har også vært mye ute med ungene. Fullt tilbake nå med 10.5 km gange og en kjapp styrkeøkt pluss rehab i dag. Vurderer å ta meg en løpetur på mølla i kveld da jeg har fått veggfestet til skjermen og Chromecast så jeg kan "kaste bort" tiden på mølla istedenfor i sofaen Ser jeg gikk glipp av et ordspill der... Skal ikke gjenta seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #595 Del Skrevet 2. april 45 minutter tabata styrke, og en lang tur i vårsolen 🌞. Anonymkode: 6c062...aad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 2. april #596 Del Skrevet 2. april Oppsummering av de siste påskedagene: Lørdag: Styrkeøkt med tunge baseøvelser og litt støtteøvelser for kjerne og skadeforebyggende for løping. Søndag: 14,3 km rolig langtur, sone 2. Rett i underkant av to timer, på ganske slitne bein, men gikk bra når jeg først kom i gang. Mandag: 90 min HIIT time, crossfitinspirert med 5 EMOM, 4 øvelser og 3 runder pr «stasjon». Gøy med litt variasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 2. april #597 Del Skrevet 2. april Har ikke trent ennå idag, skal i kveld og gå 30 min på ellipsemaskin, så styrketrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. april #598 Del Skrevet 2. april SØNDAG - treningsfri utgikk av logistikkmessige grunner; byttet om søndag og mandag. Løp 75min og 15 km MANDAG - treningsfri, men lang tur i terreng (12km, 2,5timer og 670 høydemeter) TIRSDAG - fullkroppsøkt oppvarming: mobilitet + overhead squats trisett Knebøy 6x2 pullups 6x6 dips 4x6 Supersett Markløft 4x4 Arnold press 4x8 trisett Benkpress 5x3 Gående utfall, 2x20kg kettlebell 4x8+8 GHR 3x25 Prehab - Copenhagen plank, tåhev, rotator cuff (+ gange til og fra, rett over timen) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 2. april #599 Del Skrevet 2. april (endret) Ble en bra økt med - pullups - Trapbar - Shrugs med trapbar - militærpress på knær - bryst press i maskin Endret 3. april av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #600 Del Skrevet 3. april En time HIIT og en time høy puls dans etterpå! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå