Gå til innhold

Wit sin livsstilsendring for å nå målet


Wit

Anbefalte innlegg

Takk @Amatariel :klem3: Ja, nå er det veldig kaldt igjen, men så vet jeg at vi er halvveis i februar allerede i neste uke :yvonne: Så da nærmer våren seg.

Nå skal jeg ikke ta noe på forskudd her, men jeg har selvsagt vært noen snikturer på vekta. OG jeg tror jeg i morgen faktisk endelig kan si at jeg har en uke jeg er fornøyd med, og ikke denne følelsen her :vekt:

Skal ikke være for sikker på forskudd, for fredag er fortsatt veiedag, men dette ser veldig bra ut.

Denne uka har jeg ikke fått til noen turer, men hvis været blir bra i morgen satser jeg på å få til en liten tur da.

Så ha en fin torsdag alle sammen, så kommer oppdateringen min i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får en like fin oppdatering i morgen som indikasjonen viser :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg kjempefornøyd :yvonne: Noe har løsnet, og som jeg har sagt tidligere..... Denne kroppen min skjønner jeg ingen ting av. Her er dagens tall:

05.01.2024 - 91,1 kg, midjemål 90 cm (+2,2 kg, og -1 cm)
12.01.2024 - 89,6 kg (-1,5 kg) - her tror jeg faktisk vekta må ha gitt meg feil tall......
19.01.2024 - 90,5 kg, midjemål 89 cm (+0,9 kg) og -1 cm i midjemål
26.01.2024 - 90,4 kg (-0,1 kg)
02.02.2024 - 90,3 kg (-0,1 kg)
09.02.2024 - 89,0 kg (-1,3 kg)

Er forberedt på at jeg kan få en skikkelig nedtur igjen neste uke siden dette jo går opp og ned, men håper virkelig at jeg nå er ferdig med 9-tallet for en laaaaang stund. Nå skal det bare videre nedover.

Så februar - bare kom - dette er en mye bedre måned 😃

Ellers så er det veldig kaldt her i dag. -22 grader nå på morgenen. Hadde hatt lyst til å ta en tur i åsen her, men da må nesten temperaturen stige litt først 🌞

Ha en fin helg alle sammen 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba @Wit 🎉 

Fantastisk når det endelig slipper. Men du vet jo det skjer, bare du er standhaftig nok, og det skjedde 👍🏼.  
Nå håper vi 9-tallet er parkert for godt 👍🏼

God helg. Nyt go’-følelsen av disse resultatene 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhuuu, grattis! Kjempebra jobba! Nyt nå endelig resultatet og kos deg i helga! 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har all grunn til å være fornøyd glad1.gif.5a36b7004bb2860ce25d3d4a419ab275.gif Herlige tallet! Og hadet braaaa 90-tallet!
Skjønner du er forberedt på en nedtur neste uke, men nå tar vi èn uke om gangen og hvis du fortsetter sånn her videre så tror jeg absolutt at du kan bli positivt overrasket :nikke: Er uansett sammenlagt som teller, og du er på veldig god vei mot et godt februarresultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (27 minutter siden):

Du har all grunn til å være fornøyd glad1.gif.5a36b7004bb2860ce25d3d4a419ab275.gif Herlige tallet! Og hadet braaaa 90-tallet!
Skjønner du er forberedt på en nedtur neste uke, men nå tar vi èn uke om gangen og hvis du fortsetter sånn her videre så tror jeg absolutt at du kan bli positivt overrasket :nikke: Er uansett sammenlagt som teller, og du er på veldig god vei mot et godt februarresultat!

Takk :klem3: Jeg føler meg litt sånn akkurat nå :yvonne:

Jeg håper jo virkelig at dette viser at tallene tidligere bare "hadde hengt seg litt opp" og at jeg nå fremover ser videre nedgang. Det er utrolig slitsomt å bare se 0,1-0,2 kilo ned over flere uker.

MEN, akkurat nå så nyter jeg tallene sånn som de er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk resultat denne uka! 🤗👏🤗 Kjekt når det plutselig løsner såpass 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triviella skrev (1 minutt siden):

Fantastisk resultat denne uka! 🤗👏🤗 Kjekt når det plutselig løsner såpass 😊

Takk 😊 Er bare redd for at det er opp igjen neste uke 😜 Stoler ikke helt på det før jeg faktisk ser at dette er reelt hopp ned. Samtidig så syns jeg jo at jeg er flink hver uke, så det er kanskje bare kroppen min som er sånn sammensatt at den gjør dette litt i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka blir det ikke mye tid til å gjøre fysiske ting. Mye møter og stress på jobb og dagene bare flyr av gårde. MEN, jeg er flink til å holde meg til matplanen, så det er jeg fornøyd med 👍

Er så utrolig lei av vinteren også nå. Gleder meg til det blir vår, lenger dager og lettere å komme seg ut på turer om ettermiddagen. Kjenner det tærer litt på humøret nå med dette av og på været der det snør og er skikkelig kaldt, for at det regner noen dager for å lage skikkelig is ute..... Nå orker jeg snart ikke mer av dette, så jeg håper virkelig det snur. 

Neste uke skal jeg ha noen dager med vinterferie, så da satser jeg på fint vær sånn at jeg kan gå noen turer på hytta 🌞👍

Har snikveid meg litt allerede, og jeg håper og tror at jeg nå er kvitt 9-tallet først for godt egentlig. Håper på et solid hopp ned denne uka også, men føler kanskje det er å forvente litt mye siden jeg gikk såpass mye ned forrige uke.

Uansett, håper alle har en fin uke 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er mange som føler at denne vinteren er evig lang nemlig.gif.b40f6e7e4518729ad6629fa7f5adb705.gif
Kosthold er vel det absolutt viktigste, så da trenger du neppe ha dårlig samvittighet for at du ikke får utført så mye fysisk denne uken. Høres uansett ut som du har mer enn nok å holde på med. Og så deeeeilig med litt vinterferie-fri og se frem til altså. Det er en ferie jeg "aldri" får tatt. Kan ikke bruke feriedager på dager som barnehagen har åpent 🤪 Men tror vi må spare opp til å få til å dra på vinterferie et varmt sted snart altså! Det gjorde vi et år for lenge siden... dro hele familien i to uker i februar langt bort. Så sykt deilig. Hele vinteren ble så mye bedre da. Gledet oss i tiden i forkant, og etterpå levde vi godt på den varmen vi hadde hatt, sånn psykisk. Skulle hatt råd og mulighet til å gjort det hvert år altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til våren, jeg også! Får håpe 90-tallet er et fjernt minne, satser på det! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 80-tallet 👏

Det er så gøy når den jobben man gjør endelig gir resultater :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter veldig bra nedgang forrige uke var det forventet at det var omtrent på stedet hvis denne uka (eller 0,1 kg opp, men det regnes som likt).

Så her er tallene:

05.01.2024 - 91,1 kg, midjemål 90 cm (+2,2 kg, og -1 cm)
12.01.2024 - 89,6 kg (-1,5 kg) - her tror jeg faktisk vekta må ha gitt meg feil tall......
19.01.2024 - 90,5 kg, midjemål 89 cm (+0,9 kg) og -1 cm i midjemål
26.01.2024 - 90,4 kg (-0,1 kg)
02.02.2024 - 90,3 kg (-0,1 kg)
09.02.2024 - 89,0 kg (-1,3 kg)
16.02.2024 - 89,1 kg (+0,1 kg)

Trøsten får være at jeg ikke så 9-tallet først igjen 😉

Neste uke blir det ingen veiing, for jeg tar ikke vekta med på hytta :D I kveld skal jeg ut og spise sammen med venner siden jeg hadde bursdag tidligere i uka. I tillegg skal vi på show. Det er skikkelig vått å gå ute, og jeg måtte kjøpe nye tørre sokker på vei til jobb, men håper dette renner litt bort til jeg skal dra videre til Oslo 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med middag og show i kveld, (og gratulerer med dagen som har vært). 
Stillstand denne uka etter forrige ukes resultat er ikke et dårlig resultat nei. Kroppen trenger jo å ‘puste’

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med overstått dag Wit :roser: Må kose deg masse med feiringen i kveld og ikke minst vinterferie!
Det lille røde tallet der ser vi absolutt helt forbi ja! Så og si stillstans etter den knallvekta forrige uke er jo kjempebra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for to uker på rad under 9-tallet. Jeg føler av en eller annen grunn at det "alltid" er enklest å fyke rett opp igjen med en gang man har nådd en større milepæl, men veldig gøy å se at du har klart å holde deg på 8-tallet. 

Håper du får en fin feiring og vinterferie. :D Sikkert fint med en pause fra vekten også etter mange uker med å være på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig å være to uker på 8-tallet, men frykter jo 9-tallet igjen etter noen dager vinterferie 😒 Får bare prøve å være så flink jeg kan, så håper jeg at jeg holder meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...