Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Er Märtha stadig på gråten for den minste ting eller er det fake?
Hver gang jeg ser en snutt fra et intervju (sist fra hennes podcast) så gråter hun fordi hun er så rørt enten på grunn av at hun føler seg «sett av hestene» eller «sett av holzweiler». Og snakker alltid om denne typisk norske boksen som alle andre tydeligvis sitter fast i…

 

Jeg kjenner lukten av dårlig skjult markedsføring helt inn i den lille boksen min i alle fall. Tenker alt handler om penger. 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minitroll skrev (3 timer siden):

Er Märtha stadig på gråten for den minste ting eller er det fake?
Hver gang jeg ser en snutt fra et intervju (sist fra hennes podcast) så gråter hun fordi hun er så rørt enten på grunn av at hun føler seg «sett av hestene» eller «sett av holzweiler». Og snakker alltid om denne typisk norske boksen som alle andre tydeligvis sitter fast i…

 

Jeg kjenner lukten av dårlig skjult markedsføring helt inn i den lille boksen min i alle fall. Tenker alt handler om penger. 

Ja, alt handler om penger for henne. Kanskje ikke overraskende, hun må tjene penger til livets opphold selv, og hun har ikke akkurat en billig livsstil. 
Jeg tenker hun trenger skikkelig psykologhjelp. Ikke noe tullete alternativ-greier. Hun har tydelig store issues, inkludert at hun tydelig har kompliserte/negative følelser mot både Norge og nordmenn (jeg kunne kalt det et slags hat), og at alt er «alle andres skyld». Hun trenger hjelp, hun har ikke hatt det enkelt opp gjennom oppveksten og også senere, men med Durek blir det bare verre. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt mer penger etter Durek kom inn i bildet synes jeg det virker som. Han møtte henne og ‘sjekket hun ikke hadde så dyr klokke’.. for han var ikke opptatt av penger.. Men, hva skjedde så.. hans timepris har økt mange ganger, og klærne dyrere og dyrere, smykkene osv. (hører for øvrig ikke på podcast). Skal egentlig ikke dømme, alle trenger å bli sett og verdsatt 💵💸

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om det forrige innlegget mitt virker hardt/hjerteløst, men jeg mener virkelig at hun trenger profesjonell hjelp til å rydde opp i følelsene sine, og jeg tror ikke Durek er bra for henne i det hele tatt. Jeg synes oppriktig synd på henne, og er bekymret for hva som vil skje når forholdet tar slutt (for det vil det).

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får vel munnkurv etter å ha brutt med Durek. Kanskje han nå etter hvert med ting mer på avstand kan forstå hva de som har opplevd av han tidligere har vært gjennom (ref tidligere agent i USA, ex-forloveden i USA, moren til Durek m fl). Vi får kanskje aldri vite. Rart hvordan mr Love klarer å støte fra seg en etter en. Sikkert mange som kan tenke seg en slik jobb, for å få en del av det ‘eventyrlige livet’ Durek lever i. Love love 🤥

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammf skrev (43 minutter siden):

Bra manageren har kommet seg bort fra dette, men han må nok jobbe hardt for å bygge opp den skaden samarbeidet med Verrett har gjort mot ham. Han har jo blitt marionetten som har sagt de tåpeligste ting ikke en gang han selv har trodd på, for å tekkes Verrett.

Man kan jo håpe samarbeidet er slutt fordi Verrett ikke skal ha særlige knytninger til Norge heretter... Det har vært veldig stille fra  Verretts side i det siste...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (14 minutter siden):

Man kan jo håpe samarbeidet er slutt fordi Verrett ikke skal ha særlige knytninger til Norge heretter... Det har vært veldig stille fra  Verretts side i det siste...

Det hadde vært deilig. Hadde tatt meg et glass med en god årgangsvin for å feire hvis han hadde reist fra norge og aldri blitt sett i landet eller norske medier igjen.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Hva er det han tror? At han oppholder seg i usa og kan saksøke kreti og pleti?

https://www.dagbladet.no/kjendis/truer-med-anmeldelser/80801139

Dette var fra januar i år, og det var vel beleilig å komme med det og forsøke å seg på en blanding av å fremstille seg som martyr og trusler om anmeldelser, siden han selv holdt på med alt det uakseptable han gjorde før og under julen, hvor han bl.a. filmet seg selv med krone visende over hodet hans fra en av de kongelige eiendommene ++

Verrett gir her også media skylden for hva det norske folket tror om ham. Igjen total ansvarsfraskrivelse fra Verretts side. Det han selv har sagt offentlig, det han selv har gjort offentlig, det han selv har publisert i sine bedriftskanaler - alt dette han selv har sagt og gjort over år, har gitt det norske folket mer enn nok sannhet om ham til å forstå at han langt fra er "ekte" som han selv sier. Han har vært nærmest lystløgner om seg selv og egen familebakgrunn, noe som han også har dokumentert i egne bøker, han har ydmyket ML offentlig flere ganger, han har utnyttet MLs barn og deres far og deres sorg over farens bortgang, han har utnyttet kongefamiliens andre medlemmer og Kongehuset, OG han har utallige ganger brutt avtalen han og ML har med Kongehuset.

Man trenger ikke media for å tolke dette - Verrett dokumenterer jo alt selv...

Anmeldelser fordi noen skriver om dette vet han godt at han ikke vil komme noen vei med.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

Dette var fra januar i år, og det var vel beleilig å komme med det og forsøke å seg på en blanding av å fremstille seg som martyr og trusler om anmeldelser, siden han selv holdt på med alt det uakseptable han gjorde før og under julen, hvor han bl.a. filmet seg selv med krone visende over hodet hans fra en av de kongelige eiendommene ++

Verrett gir her også media skylden for hva det norske folket tror om ham. Igjen total ansvarsfraskrivelse fra Verretts side. Det han selv har sagt offentlig, det han selv har gjort offentlig, det han selv har publisert i sine bedriftskanaler - alt dette han selv har sagt og gjort over år, har gitt det norske folket mer enn nok sannhet om ham til å forstå at han langt fra er "ekte" som han selv sier. Han har vært nærmest lystløgner om seg selv og egen familebakgrunn, noe som han også har dokumentert i egne bøker, han har ydmyket ML offentlig flere ganger, han har utnyttet MLs barn og deres far og deres sorg over farens bortgang, han har utnyttet kongefamiliens andre medlemmer og Kongehuset, OG han har utallige ganger brutt avtalen han og ML har med Kongehuset.

Man trenger ikke media for å tolke dette - Verrett dokumenterer jo alt selv...

Anmeldelser fordi noen skriver om dette vet han godt at han ikke vil komme noen vei med.

Skammelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se og hor kjenner ihvertfall sin besøkelsestid og har bilde av Martha og Durek med teksten: ‘Bryter med Durek’.. Gjelder å melke kua, her blir det klikkrekord. Det blir sikkert mange flere ‘klikkrekord-overskrifter’. Det er lavmål, men de skal jo selge.. Men ‘vinn vinn’. Durek får publisiteten han er ute etter. ‘All pr god pr’. 

Endret av Humas
Feilsitat
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å "pynte brura". Lykke til med det! 

https://www.seher.no/kongelig/vil-fjerne-dureks-fortid/81158980

Det er en veldig grei (men lite flatterende)  oppsummering og sammenfatning av at mannen faktisk er både kvakksalver og løgner på Wikipedia. OM de evt skulle lykkes i å få noe av det fjernet betyr jo ikke at folk ikke husker, eller at det ikke lenger er sant/ har skjedd  https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett

At Martha støtter/tror på alt dette vissvasset sier mye om henne. 

Endret av Isild
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (6 timer siden):

Forsøker å "pynte brura". Lykke til med det! 

https://www.seher.no/kongelig/vil-fjerne-dureks-fortid/81158980

Det er en veldig grei (men lite flatterende)  oppsummering og sammenfatning av at mannen faktisk er både kvakksalver og løgner på Wikipedia. OM de evt skulle lykkes i å få noe av det fjernet betyr jo ikke at folk ikke husker, eller at det ikke lenger er sant/ har skjedd  https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett

At Martha støtter/tror på alt dette vissvasset sier mye om henne. 

Jeg husker ikke om jeg kommenterte det, men jeg la merke til for en stund siden at artikler som før var tilgjengelige ved søkning på Verrett ikke lenger kunne bli funnet.

At de forsøker å fjerne sannheten som Verrett selv har presentert media og via sine bedriftskanaler over år, det tviler jeg ikke på.

I seg selv er det veldig avslørende når Durek Verrett forsøker å skjule dette, når han selv har brukt slik informasjon om seg selv for å tjene penger og bygge seg et image.

ML synes å være fortapt i dette narrativet.

Familie eller ikke, jeg har vanskelig for å se at medlemmer fra Kongehuset kan være tilstede under bryllupet uten å miste enda mer anseelse og troverdighet. Verrett har kostet det norske Kongehuset dyrt allerede i så måte. Ved å delta i dette sponsede kjendisbryllupet, hvor brudgom vil være han som over år har brutt avtaler med Kongehuset og har ydmyket ML og andre i kongefamilien, det vil bare virke bekreftende på folk, om at Kongehuset er maktesløse overfor Verrett og legger seg på rygg for ham og hans påfunn.

At han ev. "skikker seg" ytterst få måneder før bryllupet er ikke troverdig på noen måte når han har vist sin sanne og kyniske natur i 5 + år hvor han har utnyttet ML, kongefamilien og Kongehuset og har jobbet aktivt for å svekke Norge og nordmenns rykte i utlandet ved å spre løgner om landet og innbyggerne. (refererer da bl.a. til hans usanne påstander om Norge, nordmenn, norske folks holdninger, norskt helsevesen m.m.)

  • Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (14 minutter siden):

Jeg husker ikke om jeg kommenterte det, men jeg la merke til for en stund siden at artikler som før var tilgjengelige ved søkning på Verrett ikke lenger kunne bli funnet.

At de forsøker å fjerne sannheten som Verrett selv har presentert media og via sine bedriftskanaler over år, det tviler jeg ikke på.

I seg selv er det veldig avslørende når Durek Verrett forsøker å skjule dette, når han selv har brukt slik informasjon om seg selv for å tjene penger og bygge seg et image.

ML synes å være fortapt i dette narrativet.

Familie eller ikke, jeg har vanskelig for å se at medlemmer fra Kongehuset kan være tilstede under bryllupet uten å miste enda mer anseelse og troverdighet. Verrett har kostet det norske Kongehuset dyrt allerede i så måte. Ved å delta i dette sponsede kjendisbryllupet, hvor brudgom vil være han som over år har brutt avtaler med Kongehuset og har ydmyket ML og andre i kongefamilien, det vil bare virke bekreftende på folk, om at Kongehuset er maktesløse overfor Verrett og legger seg på rygg for ham og hans påfunn.

At han ev. "skikker seg" ytterst få måneder før bryllupet er ikke troverdig på noen måte når han har vist sin sanne og kyniske natur i 5 + år hvor han har utnyttet ML, kongefamilien og Kongehuset og har jobbet aktivt for å svekke Norge og nordmenns rykte i utlandet ved å spre løgner om landet og innbyggerne. (refererer da bl.a. til hans usanne påstander om Norge, nordmenn, norske folks holdninger, norskt helsevesen m.m.)

Kong Harald vil muligens være i for dårlig form til å stille uansett - slik at det blir kronprinsparet. På den måten "slipper de unna" å ta den vanskelige avgjørelsen kanskje. 

Det er helt hårreisende at ML har satt familien sin i en sånn skvis. Selv om hun selv forsvarer- og tror på svada og farlige løgner, så burde hun i det minste tatt affære når avtalen med kongehuset blir brutt gang på gang. Hun burde også tatt avstand fra at "folket" blir kalt for mindre begavet og rasister. 

Hun gjør det veldig vanskelig for familien sin.  For en superegoist hun er. 

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Kong Harald vil muligens være i for dårlig form til å stille uansett - slik at det blir kronprinsparet. På den måten "slipper de unna" å ta den vanskelige avgjørelsen kanskje. 

Det er helt hårreisende at ML har satt familien sin i en sånn skvis. Selv om hun selv forsvarer- og tror på svada og farlige løgner, så burde hun i det minste tatt affære når avtalen med kongehuset blir brutt gang på gang. Hun burde også tatt avstand fra at "folket" blir kalt for mindre begavet og rasister. 

Hun gjør det veldig vanskelig for familien sin.  For en superegoist hun er. 

Det at hun setter hele familien i en slik situasjon og velger å være sammen med en som viser så lite respekt for hennes familie, det er en av de tingene jeg mener bygger opp under det at hun er manipulert, da hun ikke på langt nær var slik før. Alternativt har disse sidene i henne ligget latent, eller har blitt en del av henne nå som hun har vært sammen med Verrett i så mange år.

Ja, det er forferdelig egoistisk.

Hun kunne vært sammen med "rarere" typer enn ham, bare han hadde vett til å holde en lav profil og ikke utnytte hennes familie og det norske Kongehuset, slik Verrett har gjort i 5+ nå.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er faktisk ikke enig i at ML er egoist. I så fall en naiv og godtroende egoist, med han som pådriver. Hun kan nok være utsatt for det som kalles ‘kjærlighetssvindel’. Hun ble tatt med storm i en periode hun trengte støtte, og det er ikke lett å finne kjæreste når man er så spirituell. Ved å være særlig sensitiv så er det mekanismer som slår inn, som hindrer henne i å se at han faktisk utnytter henne. Andre ser det, men hun må få gjøre sine valg. Jeg kjenner mange som har slike ‘blindsoner’. Han gjør henne tydeligvis ‘lykkelig’, og selv gnir han seg i hendene og blir verdenskjent. Det finnes mange bøker, sanger, filmer, dokumentarer om hvordan ‘kjærlighet’, eller forelskelse/forhekselse gjør blind. Håper forøvrig ikke Wikipedia lar seg overtale til å slette fakta om han. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...