Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

        Hadde en løsning vært i god tid før å sette ut covidrykter i bygda?  :ninja: :sjenert:

Et mer effektivt rykte ville nok vært at det er store bevegelser i Åkernesrenna 😊

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (11 timer siden):

Nettopp! 

Nå som det virkelig var/er alvor - hvor er han? Han er sendt til jorden for å lære oss mennesker, og for å helbrede. Han er en healer helt ned på atomnivå sier han. Men når hans bestis "dad in law" må hentes hjem på den måten som nå skjedde - hvor var han? 

Nå kunne han jo vist hele verden at han IKKE er bare bullshit! Men det er han.. 

Nei, det må vel være fordi alt han har å komme med er piss?

Kvakksalver og bedrager.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 4.3.2024 den 10.12):

Har Durek klart å være stille i forbindelse med at kongen ble syk på ferie? 

Da tror jeg i tilfelle han virkelig må ha fått ettertrykkelig beskjed om det, for i den saken mener jo absolutt alle noe - og da kan jeg tenke meg hvor mye HAN renner over med  (ønske seg oppmerksomhet rundt helbredelsesvissvass osv) 

Merkelig at Øgla ikke har brukt denne situasjonen for egen vinning. Kanskje det kommer en kommentar om Kongen blir erklært 100% frisk igjen. Da kan det jo hende Øgla har bedt og fjernhealet Kongen og nå endelig ser vi resultatet av det.

Kan også hende Øgla er skuffet over at Kongen ønsket å bli syk og ikke ba disse «sykdomsdemonene» om å forlate kroppen.

Det er rett og slett rart at Øgla ikke har skrevet feks at han er bekymret for «father in law» og ønsker han god bedring. Istede er det stille som i graven.

Begynner munnkurven han har fått av slottet å virke kanskje?

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (9 minutter siden):

Merkelig at Øgla ikke har brukt denne situasjonen for egen vinning. Kanskje det kommer en kommentar om Kongen blir erklært 100% frisk igjen. Da kan det jo hende Øgla har bedt og fjernhealet Kongen og nå endelig ser vi resultatet av det.

Kan også hende Øgla er skuffet over at Kongen ønsket å bli syk og ikke ba disse «sykdomsdemonene» om å forlate kroppen.

Det er rett og slett rart at Øgla ikke har skrevet feks at han er bekymret for «father in law» og ønsker han god bedring. Istede er det stille som i graven.

Begynner munnkurven han har fått av slottet å virke kanskje?

Jeg syns også det er særs merkelig at han ikke har rent over med dette i egne kanaler. Jeg tror også han nå faktisk har fått en veldig mye trangere munnkurv, og hvis det er tilfelle, så er det utrolig deilig å slippe å høre fra han! 

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 timer siden):

        Hadde en løsning vært i god tid før å sette ut covidrykter i bygda?  :ninja: :sjenert:

Da hadde medaljongene gått unna, så det hadde virket mot sin hensikt😂😂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (23 timer siden):

Et mer effektivt rykte ville nok vært at det er store bevegelser i Åkernesrenna 😊

….eller hyre inn «Vassendgutane» til god gammeldags utefest på campingen. Morsomt om «køyre Granada» overdøver bryllupsvalsen. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når «daddy in law» Kongen er frisk kommer nok Durek krypende frem fra det mørke hullet sitt og sier det var han som helbredet kongen

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos tannlegen i dag, og der lå et gammelt Tara, med intervju med Märtha, hun Lilli Bendriss eller hva hun heter og en til av kumpanene hennes. Om «kjærlighet». Herlighet så flaut, platt og intetsigende. Og dårlig skjult reklame for produksjonsselskapet deres. Flaut, Tara.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget en duppeditt her om dagen på Aliexpress og syntes det var noe kjent med den. Undres på om urbane DV i frykt for virus og bakterier ble inspirert av denne da amuletten ble designet? Fungerer til og med for å jekke opp flasker

 

IMG_0230.png

IMG_0228.png

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Carmen67 said:

Jeg oppdaget en duppeditt her om dagen på Aliexpress og syntes det var noe kjent med den. Undres på om urbane DV i frykt for virus og bakterier ble inspirert av denne da amuletten ble designet? Fungerer til og med for å jekke opp flasker

 

IMG_0230.png

IMG_0228.png

Nydelig! Hvis vi kombinerer disse duppedittene med Price symbolet så er vi i mål. Og hvis amuletten hans kan åpne flasker, ja da er den jo faktisk nyttig til ihvertfall noe, guri!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha kjøpte jo nytt hus på Stabekk i fjor... til 18.650 000,- drøye 700' over prisantydningen. Boligen er på 252 kvm og eiendommen på ett mål. Nå har hun søkt om å rive deler av huset og bygge på... jaja, her skal penga få bein å gå på! 😅


Stabekk, Prinsesse Märtha Louise | Søker om å få bygge om på Stabekk-eiendom (budstikka.no)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (2 timer siden):

Martha kjøpte jo nytt hus på Stabekk i fjor... til 18.650 000,- drøye 700' over prisantydningen. Boligen er på 252 kvm og eiendommen på ett mål. Nå har hun søkt om å rive deler av huset og bygge på... jaja, her skal penga få bein å gå på! 😅


Stabekk, Prinsesse Märtha Louise | Søker om å få bygge om på Stabekk-eiendom (budstikka.no)

Hun må jo få bruke pengen på det hun ønsker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 7.3.2024 den 15.56):

Martha kjøpte jo nytt hus på Stabekk i fjor... til 18.650 000,- drøye 700' over prisantydningen. Boligen er på 252 kvm og eiendommen på ett mål. Nå har hun søkt om å rive deler av huset og bygge på... jaja, her skal penga få bein å gå på! 😅


Stabekk, Prinsesse Märtha Louise | Søker om å få bygge om på Stabekk-eiendom (budstikka.no)

Jeg vil tro de skal ha et tilbygg hvor politiet sitter. Noe ala i Lommedalen. Der er hele området inngjerdet og politiet sitter i et bygg med callinganlegg og åpner porten om det er gyldig besøk. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (34 minutter siden):

Jeg vil tro de skal ha et tilbygg hvor politiet sitter. Noe ala i Lommedalen. Der er hele området inngjerdet og politiet sitter i et bygg med callinganlegg og åpner porten om det er gyldig besøk. 

Jeg skjønner godt at hun trenger et slikt tilbygg (om det er det som er . Er det noen som vet hvem som betaler det i slike spesielle tilfeller? Hun trenger nok politibeskyttelse livet ut. Må hun selv dekke kostnader til at politiet har tilfredsstillende arbeidsforhold eller er det noe politiet/andre instanser betaler for?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner godt at hun trenger et slikt tilbygg (om det er det som er . Er det noen som vet hvem som betaler det i slike spesielle tilfeller? Hun trenger nok politibeskyttelse livet ut. Må hun selv dekke kostnader til at politiet har tilfredsstillende arbeidsforhold eller er det noe politiet/andre instanser betaler for?

Mener det er det offentlige som betaler for sikkerheten til kongefamiliens medlemmer. I hvert fall er Politieskorten underlagt PST.

https://www.kongehuset.no/artikkel.html?tid=153312&sek=153307

 

Denne artikkelen fra 2016 skriver også noe om det: https://www.dagbladet.no/nyheter/hemmeligholder-kokebok-for-kongehusets-pengebruk/63962076

"Regjeringen foreslo nylig å øke overføringene til Slottet i sitt statsbudsjett, til 248 millioner kroner. I tillegg koster kongehuset rundt 220 millioner, som blant annet går til kongeskipet, sikkerhet og militære rådgivere for kongen."

Beløpene stemmer selvfølgelig ikke i dag, åtte år senere, men det viser at sikkerheten er noe de betaler for selv, av de pengene de får fra staten.

Akkurat sikkerhet tenker jeg at staten må betale for utenom, dette er personer som ikke har valgt sine roller selv. Problemet oppstår når slike som ML velger å gjøre livet sitt til et offentlig sirkus med så useriøse personer som Durek Verrett som så tydelig utnytter posisjonen kongefamiliens medlemmer har.

Selv om ML ev. blir fratatt sin prinsessestilling så må hun nok dessverre beskyttes av staten resten av hennes liv, i større eller mindre grad.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (12 minutter siden):

Mener det er det offentlige som betaler for sikkerheten til kongefamiliens medlemmer. I hvert fall er Politieskorten underlagt PST.

https://www.kongehuset.no/artikkel.html?tid=153312&sek=153307

 

Denne artikkelen fra 2016 skriver også noe om det: https://www.dagbladet.no/nyheter/hemmeligholder-kokebok-for-kongehusets-pengebruk/63962076

"Regjeringen foreslo nylig å øke overføringene til Slottet i sitt statsbudsjett, til 248 millioner kroner. I tillegg koster kongehuset rundt 220 millioner, som blant annet går til kongeskipet, sikkerhet og militære rådgivere for kongen."

Beløpene stemmer selvfølgelig ikke i dag, åtte år senere, men det viser at sikkerheten er noe de betaler for selv, av de pengene de får fra staten.

Akkurat sikkerhet tenker jeg at staten må betale for utenom, dette er personer som ikke har valgt sine roller selv. Problemet oppstår når slike som ML velger å gjøre livet sitt til et offentlig sirkus med så useriøse personer som Durek Verrett som så tydelig utnytter posisjonen kongefamiliens medlemmer har.

Selv om ML ev. blir fratatt sin prinsessestilling så må hun nok dessverre beskyttes av staten resten av hennes liv, i større eller mindre grad.

Jeg tenker også at det offentlige må betale for sikkerheten til folk, kongelige eller ei og selv om de gjør livet til et offentlig sirkus eller har ekstreme meninger. Det er mange flere enn kongelige som trenger beskyttelse: flere toppolitikere, folk som er aktive i samfunnsdebatten, komikere, pressefolk som Vebjørn Selbekk. Samtidig så er det heldigvis et mindretall som trenger beskyttelse resten av livet, og det er vel først og fremst de som må bygge om/på huset for slikt.

 

Beskyttes Märtha av den samme politieskorten som beskytter Kongeparet og Kronprinsparet nå som hun ikke lenger skal representere Norge og ikke lenger er en del av den offisielle Kongefamilien? 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grønt blad skrev (18 minutter siden):

Jeg tenker også at det offentlige må betale for sikkerheten til folk, kongelige eller ei og selv om de gjør livet til et offentlig sirkus eller har ekstreme meninger. Det er mange flere enn kongelige som trenger beskyttelse: flere toppolitikere, folk som er aktive i samfunnsdebatten, komikere, pressefolk som Vebjørn Selbekk. Samtidig så er det heldigvis et mindretall som trenger beskyttelse resten av livet, og det er vel først og fremst de som må bygge om/på huset for slikt.

 

Beskyttes Märtha av den samme politieskorten som beskytter Kongeparet og Kronprinsparet nå som hun ikke lenger skal representere Norge og ikke lenger er en del av den offisielle Kongefamilien? 
 

Martha er beskytter av den kongelige politieskorte, også helt privat. En sivil politibil kjører alltid bak henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper investeringen i det nye huset er hennes særeie.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad skrev (4 timer siden):

Jeg tenker også at det offentlige må betale for sikkerheten til folk, kongelige eller ei og selv om de gjør livet til et offentlig sirkus eller har ekstreme meninger. Det er mange flere enn kongelige som trenger beskyttelse: flere toppolitikere, folk som er aktive i samfunnsdebatten, komikere, pressefolk som Vebjørn Selbekk. Samtidig så er det heldigvis et mindretall som trenger beskyttelse resten av livet, og det er vel først og fremst de som må bygge om/på huset for slikt.

 

Beskyttes Märtha av den samme politieskorten som beskytter Kongeparet og Kronprinsparet nå som hun ikke lenger skal representere Norge og ikke lenger er en del av den offisielle Kongefamilien? 
 

Jeg så en episode av denne serien om Märtha hvor datteren Leah ville bli hentet.

Da spurte Märtha om hun skulle hente eller om hun bare skulle gi beskjed til politiet. Endte med at Leah ville Märtha skulle hente henne. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Jeg så en episode av denne serien om Märtha hvor datteren Leah ville bli hentet.

Da spurte Märtha om hun skulle hente eller om hun bare skulle gi beskjed til politiet. Endte med at Leah ville Märtha skulle hente henne. 
 

Og da kjører en sivil politibil etter Martha, diskre i bakgrunnen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...