Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

totti_1 skrev (22 timer siden):

Så dere gjestelisten? Kjendishorer deluxe begge to 😌  Det blir alt fra Paltrow til JC Elden. Sistnevnte har de sikkert møtt 5 ganger max på hans kontor. Viktig med oppmøte da...

Hvilken gjesteliste er det du har sett? Er det denne? https://www.seher.no/kongelig/hemmelig-gjesteliste-avslort/81038590

Den var ikke særlig imponerende. Ikke mange A-kjendiser der. 

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (På 25.2.2024 den 0.54):

Lippestad er ein naiv godhetstyrann

Ikke helt. Han er nok mer et maktmenneske. Styrer f.eks partiet Sentrum med jernhånd. 

Noget spesielt å lage seg eget parti. Ikke en gang Trond Giske er så grandios.

Tar fullt og helt avstand fra 22. juli drapsmannen - både de grusomme handlingene hans, tankegodset, verdisynet, kvinnesynet m.m, men han fikk vel kanskje aldri et helt reellt forsvar da forsvarer Lippestad var like berørt som de aller fleste av oss, og la heller ikke skjul på det

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (20 timer siden):

Hvilken gjesteliste er det du har sett? Er det denne? https://www.seher.no/kongelig/hemmelig-gjesteliste-avslort/81038590

Den var ikke særlig imponerende. Ikke mange A-kjendiser der. 

Se og Hør har ikke gjestelisten. De har bare satt opp listen etter hvem de vet Märtha og Durek omgås, sånn sett kunne den vært satt opp av enhver som leser Se og Hør.

Håper ikke bryllupet blir et storg kjendisjippo, men det er vel det Durek ønsker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Londonjenta skrev (På 29.2.2024 den 18.10):

Se og Hør har ikke gjestelisten. De har bare satt opp listen etter hvem de vet Märtha og Durek omgås, sånn sett kunne den vært satt opp av enhver som leser Se og Hør.

Håper ikke bryllupet blir et storg kjendisjippo, men det er vel det Durek ønsker.

Han ønsker seg nok et stort opplegg ja, han har jo vunnet selveste "prinsessen og halve kongeriket" (selv om halve kongeriket nok er å ta veldig i i dette tilfellet) 

Han har slengt om seg med beskyldninger og nedlatenheter mot nordmenn, og jeg tror det er ganske uopprettelig. 

Det blir egentlig spennende å se hvordan Ola og Kari forholder seg når bryllupet skal stå. Selv om han kaller oss mindre begavet, rasister og det meste, så har vi alltid vært ganske høflige folk, uten så mye drama. Av respekt for den store dagen deres, så står vi vel ratt der og veiver med flagg og gratulerer. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.seher.no/kjendis/far-ikke-komme-i-bryllupet/81035585?fbclid=IwAR3S0vgVH6cOTRo2UJVA_dPQipOssQi9-fNjND8lbS-E7UIKVmSM9IVAzoo

Men morra hans får ikke komme- hun er vel litt for ærlig i tilbakemeldingene etter hans smak tenker jeg. Helt avslutningsvis kan mor informere om sin kontakt med forfedrene, de som er døde. Og de kommer ikke til å like bryllupet, de vil faktisk gjøre opprør i følge mora.  Det må da gjøre inntrykk ettersom både brud og brudgom angivelig har såpass til kontakt med åndeverdenen at de forstår at disse må lyttes til med respekt. 

Whatever!

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammf skrev (1 time siden):

https://www.seher.no/kjendis/far-ikke-komme-i-bryllupet/81035585?fbclid=IwAR3S0vgVH6cOTRo2UJVA_dPQipOssQi9-fNjND8lbS-E7UIKVmSM9IVAzoo

Men morra hans får ikke komme- hun er vel litt for ærlig i tilbakemeldingene etter hans smak tenker jeg. Helt avslutningsvis kan mor informere om sin kontakt med forfedrene, de som er døde. Og de kommer ikke til å like bryllupet, de vil faktisk gjøre opprør i følge mora.  Det må da gjøre inntrykk ettersom både brud og brudgom angivelig har såpass til kontakt med åndeverdenen at de forstår at disse må lyttes til med respekt. 

Whatever!

 

Duket for spøkelsesopprør i Geiranger - med alle våre kongelige tilstede. Det er vanskelig å ikke le av alt dette etterhvert.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (22 minutter siden):

Duket for spøkelsesopprør i Geiranger - med alle våre kongelige tilstede. Det er vanskelig å ikke le av alt dette etterhvert.

Da blir det nok ho Lilli Bendriss som må trå til og ordne opp. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (7 minutter siden):

Da blir det nok ho Lilli Bendriss som må trå til og ordne opp. 

Håper hun tar med trommen sin, da blir det skikkelig fest! 🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Durek, en kunstner har laget et bilde (med Procreate, Midjourney og Photoshop) av ham der han «snakker med slekten sin».  

Ser mer ut som en demon ABAD50DD-0864-42C0-B204-289778302BC8.gif.00dd6fa2cb23981e6ecff416a2b6aa74.gif De har jo slike øyne. 

IMG_5474.thumb.jpeg.90a8bce5987a0f674330429602ef550e.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (18 timer siden):

Apropos Durek, en kunstner har laget et bilde (med Procreate, Midjourney og Photoshop) av ham der han «snakker med slekten sin».  

Ser mer ut som en demon ABAD50DD-0864-42C0-B204-289778302BC8.gif.00dd6fa2cb23981e6ecff416a2b6aa74.gif De har jo slike øyne. 

IMG_5474.thumb.jpeg.90a8bce5987a0f674330429602ef550e.jpeg

Durek er en demon, så passer helt fint det bilde der.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Durek klart å være stille i forbindelse med at kongen ble syk på ferie? 

Da tror jeg i tilfelle han virkelig må ha fått ettertrykkelig beskjed om det, for i den saken mener jo absolutt alle noe - og da kan jeg tenke meg hvor mye HAN renner over med  (ønske seg oppmerksomhet rundt helbredelsesvissvass osv) 

  • Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Har Durek klart å være stille i forbindelse med at kongen ble syk på ferie? 

Da tror jeg i tilfelle han virkelig må ha fått ettertrykkelig beskjed om det, for i den saken mener jo absolutt alle noe - og da kan jeg tenke meg hvor mye HAN renner over med  (ønske seg oppmerksomhet rundt helbredelsesvissvass osv) 

Hvis han virkelig hadde kunne helbrede folk  så  kunne han kanskje ha fiksa hjerte og infeksjonen til kongen nå ….. Det er dette som er litt irriterende med slike kvakksalvere som han. Masse prat men det virker jo ikke egentlig. 

Endret av FruR
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruR skrev (1 minutt siden):

Hvis han virkelig hadde kunne helbrede folk  så  kunne han kanskje ha fiksa hjerte til kongen nå ….. Det er dette som er litt irriterende med slike kvakksalvere som han. Masse prat men det virker jo ikke egentlig. 

Nettopp! 

Nå som det virkelig var/er alvor - hvor er han? Han er sendt til jorden for å lære oss mennesker, og for å helbrede. Han er en healer helt ned på atomnivå sier han. Men når hans bestis "dad in law" må hentes hjem på den måten som nå skjedde - hvor var han? 

Nå kunne han jo vist hele verden at han IKKE er bare bullshit! Men det er han.. 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Har Durek klart å være stille i forbindelse med at kongen ble syk på ferie? 

Da tror jeg i tilfelle han virkelig må ha fått ettertrykkelig beskjed om det, for i den saken mener jo absolutt alle noe - og da kan jeg tenke meg hvor mye HAN renner over med  (ønske seg oppmerksomhet rundt helbredelsesvissvass osv) 

Nå kan han gjemme seg bak det at han har en avtale med Kongehuset om å ikke omtale dem i egne kanaler...

Han er kun en oportunist, han skummer fløten der han kan. Ingenting som tyder på at han har de evnene han påstår å ha. Det han viser er lite annet enn manipulasjon og en "sterk" personlighet som nok kan hjernevaske/forføre en del nok til at deres egne kropper sette i gang med egenreparering - placebo. Det er jo noe det også, og placebo er noe man ikke skal se foraktelig på, men det er ingenting som tyder på at Verrett har noen spesielle evner. Det baserer jeg på alt han selv har vist på egne bedriftskanaler, sosiale medier og i medier/intervjuer. Han har lært seg alle de "riktige" alternative tingene å si, han greier å forføre en del mennesker, og får en følgerskare på den måten.

Ellers har jeg en tid nå lagt merke til at Verrett stadig vekk har uforståelige sprang i antall følgere, ofte på 2-5 tusen nye følgere på ett døgn, uten at innholdet på hans kanaler har vært noe utover samme gamle leksa...

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 27.2.2024 den 22.40):

Så dere gjestelisten? Kjendishorer deluxe begge to 😌  Det blir alt fra Paltrow til JC Elden. Sistnevnte har de sikkert møtt 5 ganger max på hans kontor. Viktig med oppmøte da...

Og hele bygden kommer til åbli stengr ned...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (På 2.3.2024 den 5.57):

Han ønsker seg nok et stort opplegg ja, han har jo vunnet selveste "prinsessen og halve kongeriket" (selv om halve kongeriket nok er å ta veldig i i dette tilfellet) 

Han har slengt om seg med beskyldninger og nedlatenheter mot nordmenn, og jeg tror det er ganske uopprettelig. 

Det blir egentlig spennende å se hvordan Ola og Kari forholder seg når bryllupet skal stå. Selv om han kaller oss mindre begavet, rasister og det meste, så har vi alltid vært ganske høflige folk, uten så mye drama. Av respekt for den store dagen deres, så står vi vel ratt der og veiver med flagg og gratulerer. 

 

Er det noen som er rasistiske her, så er det Dureken.

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (8 timer siden):

Har Durek klart å være stille i forbindelse med at kongen ble syk på ferie? 

Da tror jeg i tilfelle han virkelig må ha fått ettertrykkelig beskjed om det, for i den saken mener jo absolutt alle noe - og da kan jeg tenke meg hvor mye HAN renner over med  (ønske seg oppmerksomhet rundt helbredelsesvissvass osv) 

Har lurt på akkurat det samme! Virkelig vært stille?? WOW! Det har sikkert kostet ham mye... 

Ingen medaljonger som har helbredet kongen?  Men etter Dureks filosofi så har jo kongen ønsket dette selv. Eller er dette kongens måte å si at han ikke tror på hissvasset til Durek. Derfor ble han ikke tilkalt? 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Og hele bygden kommer til åbli stengr ned...

Men tror vi Gwyneth Paltrow gidder å komme? Hvis hun gjør det, er det for kongelig-faktoren, ikke pga Durek selv, tipper jeg…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (3 minutter siden):

Men tror vi Gwyneth Paltrow gidder å komme? Hvis hun gjør det, er det for kongelig-faktoren, ikke pga Durek selv, tipper jeg…

        Hadde en løsning vært i god tid før å sette ut covidrykter i bygda?  :ninja: :sjenert:

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...