Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, frabergen skrev:

Lurer på hva salige kong Olav hadde sagt.

Ser for meg arven etter han går opp i røyk. Egentlig vel noen sørget for at Blokksberg ble i kongehuset. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, frabergen skrev:

Lurer på hva salige kong Olav hadde sagt.

Han roterer i sin grav....eeh.   mener i sin kiste der på Akershus Slott.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjamanen kan snu atomer. Jeg er ikke veldig imponert, for det kan de aller fleste. Det er bare å ta en hvilken som helst gjenstand og snu den, så er en hel mengde atomer snudd.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg er så glad KjempeKongen Olav slapp å oppleve dette.....

Må si meg enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og... HM Kong Harald burde gjennomskue dette. Og ikke minst HM Dronningen som er et par hakk smartere.... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee said:

...og... HM Kong Harald burde gjennomskue dette. Og ikke minst HM Dronningen som er et par hakk smartere.... 

Å, jeg tror ikke kongen er tapt bak en vogn han heller, selv om han velger å fremstå godmodig. Det merker man i en del av resonnementene hans.

Det er vel ikke så mye foreldrene kan gjøre i sakens anledning. Märtha er myndig, og kan gjøre som hun vil.

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, T-Rex skrev:

Å, jeg tror ikke kongen er tapt bak en vogn han heller, selv om han velger å fremstå godmodig. Det merker man i en del av resonnementene hans.

Det er vel ikke så mye foreldrene kan gjøre i sakens anledning. Märtha er myndig, og kan gjøre som hun vil.

Selvsagt er ikke HM Kongen dum.

I forhold til vanlige familier kan faktisk Kongen "tukte" sine barn hele livet. Det har med Monarkiets anseelse å gjøre.  Om Konge"barna" oppfører seg ugreit kan selvsagt HM Kongen gi irettesettelser og sanksjoner. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, T-Rex skrev:

Ikkeeksisterende, faktisk - om det ikke er foreldre/barn.

Antageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, minelly skrev:

Det var ikke det hun sa. Hun sa at for første gang i livet fikk hun se at betingelsesløs kjærlighet faktisk eksisterer.

uansett en utrolig naiv ting å si når man er over 40 år og forelsket. 

Haha. Høres ut som hvilken som helst forelskelse inkl meg og alle mine venninner har opplevd fra 14 år og opp...Finnes vel ikke noe bedre enn å være nyforelska. Og flott at han har forandret livet hennes. Men la det nå bli med det, ikke prakk den sjarlatanen over på oss. Det er DU som er forelska Mærta. Ikke vi. Hold tullballet deres for dere selv.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legge seg opp i hvem hun er sammen med? Skal ikke hun få lov til å ha kjæreste som alle andre? 

Jeg får flashback til Harald og Sonja og deres kjærlighet, - har vi ikke kommet lenger idag og lar de kongelige få velge kjæreste utifra hvem de faktisk elsker?Jeg trodde ikke de på KG var så gammeldagse at det ikke var greit!

Endret av Hanne67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ms. Daisy skrev:

https://www.tv2.no/a/10610159/

Det ble kanskje litt for mye kommersiell fokus her nå.......

Jeg er ikke overrasket over at menighetsrådet i Domkirken og St. Petri kirke i Stavanger har snudd. Det ble kanskje for mye sirkus og for lite brød, for å si det sånn.

Kort tid etter at nyheten om at biskopen snur ble kjent, stilte Durek Verrett til intervju hos TV 2 Nyhetskanalen. Han ga tydlig uttrykk for at han var skuffet over denne avgjørelsen.

- Folk prøver å få oss til å fremstå som et klovnesirkus, prinsesse Märtha og meg, sier 44-åringen. (VG)

Ja, dette er et klovnesirkus, og det er egentlig han selv som legger opp til dette.  🤡

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hanne67 skrev:

Hvorfor legge seg opp i hvem hun er sammen med? Skal ikke hun få lov til å ha kjæreste som alle andre? 

Jeg får flashback til Harald og Sonja og deres kjærlighet, - har vi ikke kommet lenger idag og lar de kongelige få velge kjæreste utifra hvem de faktisk elsker?Jeg trodde ikke de på KG var så gammeldagse at det ikke var greit!

Hun må gjerne bli sammen med Sylvi Listhaug for min del, problemet er at prinsessen og den nye kjæresten misbruker prinsessetittelen og det faktum at Märtha (dessverre) er kongelig i en særdeles tvilsom kommersiell virksomhet.

Märtha Louise har drevet med noget spesiell næringsvirksomhet tidligere også (engleskole, anyone?), men dette her topper jo alt. Dersom Märtha og sjamanen vil ha roadshow og bedrive atomsnuing og whatnot, så værsågod - om noen faktisk vil betale dyrt for å høre de to prate bullshit, så for all del, kjør på (så lenge de to luringene holder seg innenfor lovverket). MEN å kalle showet "the princess and the shaman" og bruke prinsessetittelen for alt den er verd, det er rimelig respektløst og fullstendig uakseptabelt. Jeg skulle likt å være flue på veggen på slottet når kongen og dronningen diskuterer den nye "svigersønnen" sin, altså. 

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hanne67 skrev:

Hvorfor legge seg opp i hvem hun er sammen med? Skal ikke hun få lov til å ha kjæreste som alle andre? 

Jeg får flashback til Harald og Sonja og deres kjærlighet, - har vi ikke kommet lenger idag og lar de kongelige få velge kjæreste utifra hvem de faktisk elsker?Jeg trodde ikke de på KG var så gammeldagse at det ikke var greit!

Det blir ikke helt det samme altså 🙂

jeg følger faktisk en del med på de kongelige i Europa. Vi som ikke er vokst opp med det syns det er litt fascinerende og kult også faktisk. Det har jo blitt store forandringer siden Harald og Sonja, men det startet nok litt der ja. Stakkars dem før da, hvor ekteskap ble arrangert. Sånn vil vi jo ikke ha det!

Det som jeg personlig syns er kult er at det er valg av partner som opprører folk ofte. Det har virkelig vært heavy i engelsk presse fks pga Meghan og prins Harry. Litt (mye) krøll der, litt i likhet med Mette Marit og hennes familieforhold. Hun var enslig mor, Meghan er skilt. Osv osv osv 😄

Har jo vært litt i Danmark og Sverige også, MEN det som jo er spesielt og bra oppi dette er jo at det handler om kjærlighet. En skal gå for den en elsker. Det er jo kjempefint at de går foran som gode eksempler der syns jeg. At de får såå mye skitt og likevel står med rak rygg og er lojal mot den "utkårede". Elsker det! 🙂

Så er det bare å tro på at de utkårede gjengjelder følelsene. Da er alt helt fint. Best faktisk 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for dumt å fokusere på sin egen karriere første gang de reiser sammen til Norge som kjærester offentlig. De burde hvert ydmyke, fokusert på familien og ikke sitt eget ego.  Har ikke Martha sakt fra seg prinsesse tittelen?! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...