Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Det er ikke fint, for hun bruker prinsessetittelen til å promotere et kommersielt kvakksalveri. Flaut for kongen og kongehuset.. 

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Frøken fjong skrev:

Det er ikke fint, for hun bruker prinsessetittelen til å promotere et kommersielt kvakksalveri. Flaut for kongen og kongehuset.. 

Jaja, det er nå uansett bedre enn hva broren gjorde, presterte å gifte seg og få barn med datteren til Sven O. Høiby, noe som skapte en periode på 7-8 år med et vanvittig negativt styr rundt kongehuset :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. mai 2019 den 19.19, Hedersbrukeren skrev:

Jaja, det er nå uansett bedre enn hva broren gjorde, presterte å gifte seg og få barn med datteren til Sven O. Høiby, noe som skapte en periode på 7-8 år med et vanvittig negativt styr rundt kongehuset :)

Var det egentlig 7-8 år med legitim negativ omtale? Det var mest tabloidene som var kreative for de vil selge blader. Mette Marit er kjempekul dame og er en skikkelig bra rollemodell og en flott representant for norge.

Men det Martha gjør, får det kronprinsparet gjør til å blekne da altså. Wow.. 

Shall I rest my case...? 

Fjernet innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

'Fjernet innhold med opphavsrett'???? Hva har moderator røyka? Det var jo et skjermbilde fra en artikkel som ligger åpent på nett...

Herregud. Her er en link da.

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/l6pb7/prinsesse-marthas-engler-har-humor-martha-til-vgtv-jeg-tenkte-at-naa-gaar-det-for-langt

" I et kapittel forteller Märtha om da hun skulle lete etter en nøkkel i gresset.

- Jeg hadde lett lenge før jeg fant ut at jeg kunne spørre erkeengelen Chamuel, som kan hjelpe til med å finne ting. Da han foreslo at vi skulle leke tampen brenner, tenkte jeg: Ærlig talt, nå går det for langt. Jeg kan ikke leke tampen brenner med en engel! Selv jeg tenkte at det var litt mye, forklarer prinsessen til VGTV.   "

Endret av Gent82
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Catliner skrev:

Det er flott at det ikke er mange av de i akkurat denne tråden, men det betyr ikke at de ikke fins hvis man kjenner til div. forum og kommentarfelter.

Tja. Har enda ikke sett noe i avisene på facebook. Ser derimot mange som prøver å provosere frem de som evt er rasister. Men men, det er vel en lek mellom folk som ikke har så mye å gjøre på. Har sett mer kommentarer som er personlig rettet mot de to for det de tror på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Aragorn ll Elessar said:

Har viktigere ting å bry meg om.

Ser det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot sjamaner, men på meg virker det som han har et temmelig stort ego så han blir litt usmakelig for meg. Noen sa tidligere i tråden at han ligner på Ari Behn i så måte, og noen nevnte også sektfølelse. Jeg er enig i begge deler. Jeg vet at sjamanisme eksisterer, men det går også an å bruke det at man har slike evner for å få makt over folk som blir imponerte av dette, noe mange dessverre gjør i alternativbevegelsen. La oss håpe at han ikke er en av dem.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at prinsessen er lykkelig, hun kan bli sammen med akkurat hvem hun vil for min del - MEN når prinsessetittelen (mis)brukes for å reklamere for et (særdeles tvilsomt) kommersielt prosjekt sammen med herr sjaman, da syns jeg pappa kongen må gripe inn og sørge for at Märtha ikke lenger har en prinsessetittel å misbruke. 

  • Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Parkeringsvakt said:

Er det bare meg som får litt homoseksuelle vibber fra han mannen, forresten? Altså, ikke sånn "haha, han er homo". Men at han bokstavlig talt er tiltrukket av menn?

Bifil i det minste. Mange har kommentert dette på Instagram (prinsessen sletter disse kommentarene..😂)

I følge VG's artikkel (hvor denne gale mannen påstår å ha gjenoppstått fra de døde😂) så nevnes en mannlig ekskjæreste ved navn ;  Hank Greenberg... 

Søk på Verrett på Google/YouTube for en god (dog skremmende) latter...for en taper og løgner ! 😂😂

Ari Behn fremstå som en jordnær og perfekt partner i forhold.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Parkeringsvakt skrev:

Ops

Er det bare meg som får litt homoseksuelle vibber fra han mannen, forresten? Altså, ikke sånn "haha, han er homo". Men at han bokstavlig talt er tiltrukket av menn?

Eksen hans er en mann så du er spot on der. https://www.indiegogo.com/projects/operation-get-shaman-durek-a-kidney#/

Endret av moroklompen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, NordicViking skrev:

Faren kommer visstnok fra Haiti. Er det ikke voodoo som er det store der? Kanskje han er voodoo-shaman?  😁

"Ifølge Verrett er hans mor altseende og kunne derfor bekrefte for flere tiår siden at en norsk prinsesse lå i sønnens fremtid. Det er også her Verrett hevder hans sjamanske evner stammer fra. Prinsessens nye kjæreste er nemlig sjette generasjons sjaman, skriver han på sin egen nettside."

Dette ifølge Aftenposten.

Sjamanevnene kommer altså fra moren Veruschka Urquhart som er delvis norsk, delvis Østindisk (jeg trodde det var et begrep vi ikke lenger brukte...?). Dureks oldemor som også var sjaman het Mamal og beskrives slik på Dureks egen facebookside:

"I remember one of the women was dressed in white and had dark skin and she spoke to me very clearly, she called herself ‘mamal.’ I later learned that she was my great-grandmother who had also been a shaman, visiting me from the spiritual realm."

Skal vi dømme etter det unorske navnet og Dureks beskrivelser av utseendet hennes kan det se ut til at sjamanevnene kommer fra den Østindiske siden av familien, ikke den norske. 

 

Det er forøvrig verdt å sjekke ut morens facebookside ;)

Endret av Marihønepøne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mulig å følge så lite med? Hvordan kan man ikke vite hvem som er først i arverekken? 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettet sammen med tråden Norges nye Konge. 

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...