Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
25 minutter siden, MiniBaguette skrev:

Men altså... svaret til kongen på spørsmål om han ser fram til å møte denne fyren: "- Ja, det får vi tro. Vi får se." :Knegg:

Kongesvar! 

 

https://www.dagbladet.no/kjendis/har-ikke-mott-mrthas-kjaereste/71078639

Personlig lurer jeg på hvor kommunikasjonsavdelingen til Slottet er. Trenger ikke doktorgrad i kommunikasjon for å forstå at spørsmål omkring dette ville dukke opp. Noen burde har briefet Kongen og kommet opp med et svar som dugde. 

Forøvrig tenker jeg at når mannen skryter av at kongefamilien elsker ham, når sannheten er at de ikke har møttes, vel det et fasit nok for meg om hva vedkommende er ute etter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, MiniBaguette said:

Men altså... svaret til kongen på spørsmål om han ser fram til å møte denne fyren: "- Ja, det får vi tro. Vi får se." :Knegg:

Kongesvar! 

https://www.dagbladet.no/kjendis/har-ikke-mott-mrthas-kjaereste/71078639

Han virker jo ikke så begeistret 😂 
Det er jo litt spesielt når faren din får vite i media at du har fått kjæreste.

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
19 hours ago, TelefonVenn said:

Bifil i det minste. Mange har kommentert dette på Instagram (prinsessen sletter disse kommentarene..😂)

I følge VG's artikkel (hvor denne gale mannen påstår å ha gjenoppstått fra de døde😂) så nevnes en mannlig ekskjæreste ved navn ;  Hank Greenberg... 

Søk på Verrett på Google/YouTube for en god (dog skremmende) latter...for en taper og løgner ! 😂😂

Ari Behn fremstå som en jordnær og perfekt partner i forhold.

 

18 hours ago, moroklompen said:

Eksen hans er en mann så du er spot on der. https://www.indiegogo.com/projects/operation-get-shaman-durek-a-kidney#/

Er interessant når det man synes man observerer blir bekreftet, ihvertfall delvis om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigBear
53 minutter siden, NordicViking skrev:

Kongen sier at han ikke har møtt datterens nye kjæreste, og kan heller ikke bekrefte at de vil møtes under shamanens besøk i Norge.

Shamanen selv derimot hevder at kongefamilien elsker ham, og at de alle har vakre sjeler.  (TV2

 

Jeg skriver ikke at dem har møttes. Vis du trykker på linken stå stat det at kongen syntes dette er hyggelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Märtha får velge hvem hun vil for min del. Vi har jo sett at hun kjører sitt eget løp i forhold til både karrieren og privatlivet . Stiller bare spørsmål ved hvor vanskelig hun gjør det for seg sjøl. Litt kontroversielt å kjøre så hardt ut med det "alternative" yrket. Uten tittelen sin så hadde det vært vrient å lykkes så godt økonomisk  som hun har gjort.  Meeen etter det vi leser så har han jo ufattelige healerevner. Vi får se om de kongelige får en solid opptur når det gjelder helsa og redusert sin alder.  Han kunne jo fikse litt på alderen også..🤓

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, charmisss skrev:

Jeg spør bare fordi jeg ikke vet; mottar ML apanasje? 

Ikke i følge WIkipedia. Da sa hun fra seg apanasjen når hun giftet seg med Ari Behn. Vet ikke om dette er noe hun har fått tilbake siden skilsmissen, eller om det var et permanent opplegg når hun sa det fra seg.

https://no.wikipedia.org/wiki/Apanasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sirkus den dama er. En sjaman faktisk?! Fra A.B gikk hun altså fra vondt til verre... 

Men selvfølgelig hyggelig at hun har funnet kjærligheten igjen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg håper inderlig at det er ekte kjærlighet og at han er en god mann som ikke bruker henne for å tjene penger. Martha har tatt noen merkelige valg og er ikke helt A4, men hun virker som en god person og som alle andre gode personer fortjener hun noen som elsker henne og behandler henne med respekt. Hvis han viser seg å være en lykkejeger håper jeg han blir kjeppjaget ut av landet. 

Nå vet jeg ikke hvor tradisjonelle kongen og dronningen er, men tipper de har hatt noen opphetede diskusjoner rundt denne mannen. Uansett så er "skandalene" i den norske kongefamilien bare blåbær i forhold til svenskene og danskene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hind said:

Jeg tenker det er på høy tid med litt faderlig og moderlig grensesetting for prinsessen. Ja, hun er sjarmerende og søt, men denne sammenblandingen av jalla-business og kongehus er ikke bra.

Jeg tar deg, en vakker dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Dagsrevyen at Shamanen blir intervjuet på Gardermoen. Han blir spurt om det er første gang han er i Norge. Han svarer: Ja, dette er første gang.

Han var på Skavlan sammen med Martha Louise i Mars. Blir ikke Skavlan tatt opp i Norge?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Ser på Dagsrevyen at Shamanen blir intervjuet på Gardermoen. Han blir spurt om det er første gang han er i Norge. Han svarer: Ja, dette er første gang.

Han var på Skavlan sammen med Martha Louise i Mars. Blir ikke Skavlan tatt opp i Norge?

Nei, i Stockholm og London: 

https://skavlan.com/no/om-skavlan

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Diamant said:

Ser på Dagsrevyen at Shamanen blir intervjuet på Gardermoen. Han blir spurt om det er første gang han er i Norge. Han svarer: Ja, dette er første gang.

Han var på Skavlan sammen med Martha Louise i Mars. Blir ikke Skavlan tatt opp i Norge?

Mye av Skavlan filmes i London, jeg har selv vært med der som publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Nei, i Stockholm og London: 

https://skavlan.com/no/om-skavlan

Ok, jeg trodde det bare det var da Skavlan ble sendt på Svensk TV at det ble tatt opp i Sverige :)

2 minutter siden, gakk skrev:

Mye av Skavlan filmes i London, jeg har selv vært med der som publikum.

Ok, det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
31 minutter siden, BabyBlue said:

Nå vet jeg ikke hvor tradisjonelle kongen og dronningen er, men tipper de har hatt noen opphetede diskusjoner rundt denne mannen. Uansett så er "skandalene" i den norske kongefamilien bare blåbær i forhold til svenskene og danskene 😂

For ikke å snakke om den britiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SoWhat? said:

Niesene

Aha...ser ut som det er en niese og en søster på insta, og en av dem er også manageren hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sol70 skrev:

Aha...ser ut som det er en niese og en søster på insta, og en av dem er også manageren hans.

Ok 🙂 leste først at det var niesene, men det stemte ikke det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...