Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Frøken888 skrev:

Har ikke Martha sakt fra seg prinsesse tittelen?! 

Nei, hun har sagt fra seg tiltaleformen "kongelig høyhet", hun er fremdeles prinsesse. Og prinsessetittelen bruker hun for alt den er verd, inkludert i navnet på roadshowet hun og sjamanen selger billetter til. (The princess and the shaman)

Lurer på hvem sin idé det var - og ikke minst, hvilken luring som kom på å offentliggjøre forholdet akkurat nå som billettsalget til showene gikk litt tregt. 🙄

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Selvsagt er ikke HM Kongen dum.

I forhold til vanlige familier kan faktisk Kongen "tukte" sine barn hele livet. Det har med Monarkiets anseelse å gjøre.  Om Konge"barna" oppfører seg ugreit kan selvsagt HM Kongen gi irettesettelser og sanksjoner. 

Hva mener du her egentlig? Skulle kongen nekte datteren å være sammen med den hun vil? Hm. Har du aldri vært forelsket og følt du har møtt din "sjelsfrende"? 

En irettesetter jo ikke voksne mennesker. Det syns jeg ville blitt den største skandalen, om hun fikk "sanksjoner" osv i en alder av noen og førti. Det ville jo vært hårreisende. Eller hva mener du her? Hva tenker du kongen burde gjort ? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, "eirikejensen" har sendt han mld på insta. Vet ikke om han forstår det er kødd 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Synes dette er pinlig.  Greit at de er kjærester, men ikke resten.  Skulle ønske de kunne holdt seg i utlandet.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha Louise sa at Sjamanen er hennes tvillingsjel! Kjærligheten mellom «twin flames» er betingelsesløst og evig. 

Jeg har selv synske evner, men jeg er ganske ung og ikke så flink enda. En venninne av bestemoren min er medium. Jeg VET at mye av det «alternative» er sant. Jeg kjenner ikke til sjamanen, men jeg har absolutt tro på at det er mulig. Jeg har også tro på hva Martha Louise sier iforhold til Engleskolen

Jeg har vært så heldig og møtt min sjelevenn. Utrolige tilfeldigheter som gjorde at vi møttes, ekstremt intens kjemi og var som å bli slått ned av et lynnedslag når vi møttes. Det er kjennetegn for at man har vært sammen i et tidligere liv! Jeg tror ikke at jeg og han er tvillingsjeler, men heller karmiske sjelevenner. 

Hvis Martha har møtt tvillingsjelen sin så er det FANTASTISK!😍 Det er det IKKE alle som opplever! 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hva mener du her egentlig? Skulle kongen nekte datteren å være sammen med den hun vil? Hm. Har du aldri vært forelsket og følt du har møtt din "sjelsfrende"? 

En irettesetter jo ikke voksne mennesker. Det syns jeg ville blitt den største skandalen, om hun fikk "sanksjoner" osv i en alder av noen og førti. Det ville jo vært hårreisende. Eller hva mener du her? Hva tenker du kongen burde gjort ? 

Jeg har i hvert fall aldri dratt hjem en sånn kvakksalver. Tror det er noe lureri med han. Kongen og dronninga er neppe glad for dette her. De kan jo holde tilbake noen økonomiske midler? Kanskje foreslå de skal slå seg ned og holde på i USA istedet. Tror ikke Norge er klar for noe sånt tullball. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, T-Rex said:

Jeg tar deg, en vakker dag.

Å ja? Ikke Bundy-wise ambush-tar, håper jeg. Jeg kan godt la deg vinne en gang hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha Louise må få være kjæreste med hvem hun vil.

Det jeg reagerer på, er at hun rått bruker prinsesserittelen sin i forretningsøyemed. Og så grøsser jeg når jeg hører og ser intervjuet med sjamanen på TV. 

Joda, man skal være åpen og inkluderende. Men dette er jo rein business, der prinsessen er døråpner. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joni123 skrev:

Jeg har i hvert fall aldri dratt hjem en sånn kvakksalver. Tror det er noe lureri med han. Kongen og dronninga er neppe glad for dette her. De kan jo holde tilbake noen økonomiske midler? Kanskje foreslå de skal slå seg ned og holde på i USA istedet. Tror ikke Norge er klar for noe sånt tullball. 

Du. En straffer ingen fordi de finner seg en kjæreste uansett hvordan vedkommende er. Jeg tenker mitt jeg også, fordi han minner meg så sjukt mye om en venn av meg som har en alvorlig diagnose. Jeg sier IKKE at sjamanen her har det, men likhetstrekkene er stoore.

Med spesielle klær, smykker og hvor store evner han har. Uansett om folk er "friske" eller "psyke" så må de jammen få finne kjærlighet uten å bli straffet altså. 

Vet du egentlig hva Norge er kjent for i utlandet? De ser oss utenfra og er dermed mer objektive. Vi er kjent for å være rike og litt sprø 😄

ikke lenge siden en viss minister måtte gå av fordi han tok med arbeidstelefonen sin et sted han ikke skulle hatt den med. Pga kjærlighet...

Vi er litt småkoko i andres øyne uansett. Jeg ler og ser humor i det  🙂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, MiniBaguette skrev:

Nei, hun har sagt fra seg tiltaleformen "kongelig høyhet", hun er fremdeles prinsesse. Og prinsessetittelen bruker hun for alt den er verd, inkludert i navnet på roadshowet hun og sjamanen selger billetter til. (The princess and the shaman)

Lurer på hvem sin idé det var - og ikke minst, hvilken luring som kom på å offentliggjøre forholdet akkurat nå som billettsalget til showene gikk litt tregt. 🙄

Hadde jeg misforstått den prinsesse tittelen, men alikvel blir den veldig misbrukt. Må si meg enig i det.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig velartikulert! Gjorde en meget god profil på tv2 nyhetene:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er noen nyheter som er så WTF at man bare må le. Wara, sjamaner... Også er jeg takknemlig for at de ikke er MIN familie 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
13 minutter siden, Horsegirl said:

De som ikke tror det finnes noe mellom himmel og jord er vanligvis veldig fordomsfulle mot «alternative» og religiøse mennesker

 

Eller kanskje de bare vet mer enn det du gjør?

 

Når du sier himmel og jord, hva mener du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerangrep, personangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Det blir ikke helt det samme altså 🙂

jeg følger faktisk en del med på de kongelige i Europa. Vi som ikke er vokst opp med det syns det er litt fascinerende og kult også faktisk. Det har jo blitt store forandringer siden Harald og Sonja, men det startet nok litt der ja. Stakkars dem før da, hvor ekteskap ble arrangert. Sånn vil vi jo ikke ha det!

Det som jeg personlig syns er kult er at det er valg av partner som opprører folk ofte. Det har virkelig vært heavy i engelsk presse fks pga Meghan og prins Harry. Litt (mye) krøll der, litt i likhet med Mette Marit og hennes familieforhold. Hun var enslig mor, Meghan er skilt. Osv osv osv 😄

Har jo vært litt i Danmark og Sverige også, MEN det som jo er spesielt og bra oppi dette er jo at det handler om kjærlighet. En skal gå for den en elsker. Det er jo kjempefint at de går foran som gode eksempler der syns jeg. At de får såå mye skitt og likevel står med rak rygg og er lojal mot den "utkårede". Elsker det! 🙂

Så er det bare å tro på at de utkårede gjengjelder følelsene. Da er alt helt fint. Best faktisk 🙂

Dette er ikke problemstillingen.  Den er at sjamanen tar 3000 kr PR time og påstår han kan helbrede.  Blir helt feil å predike slikt overfor mennesker i en meget sårbar og vond tid (sykdom).  Og hvorfor bruke prinsessetittelen?  For å oppnå fortrinn?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint at hun har funnet kjærligheten. Jeg forstår ikke hvorfor alle skal henge seg opp i dette her. Og hva med alt alle i media skriver. Det er direkte mobbing. Jeg er like skeptisk til engleskolen som til sjamanen. Men jeg godtar at alle er forskjellige og har forskjellige behov for å finne tilhørighet til en gruppe som passer dem best. De er jo litt like. Og nettopp derfor er det kjempefint. Jeg heier på Märtha fordi hun tør å være seg selv, hun tør å stå i det og likevel være stolt. Og valget av mann er riktig fordi han er lik. Kan ikke media slutte å hause opp denne saken. Det er vel ingen big deal? 

 

Ryddet for persondebatt.

 

Endret av Papirfly
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Trua skrev:

Dette er ikke problemstillingen.  Den er at sjamanen tar 3000 kr PR time og påstår han kan helbrede.  Blir helt feil å predike slikt overfor mennesker i en meget sårbar og vond tid (sykdom).  Og hvorfor bruke prinsessetittelen?  For å oppnå fortrinn?

Ok. Jeg ser den alvorlige siden ved det. Men jeg tenker at nordmenn som i det store og hele er jordnære og nøkterne ikke lar seg lure. Men klart..Det fine sårbare mennesker. Jeg må bare si mitt fra den humoristiske siden...se det positive. Men klart, jeg tar det du skriver til etterretning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Leonaen skrev:

Jeg syns det er fint at hun har funnet kjærligheten. Jeg forstår ikke hvorfor alle skal henge seg opp i dette her. Og hva med alt alle i media skriver. Det er direkte mobbing. Jeg er like skeptisk til engleskolen som til sjamanen. Men jeg godtar at alle er forskjellige og har forskjellige behov for å finne tilhørighet til en gruppe som passer dem best. De er jo litt like. Og nettopp derfor er det kjempefint. Jeg heier på Märtha fordi hun tør å være seg selv, hun tør å stå i det og likevel være stolt. Og valget av mann er riktig fordi han er lik. Kan ikke media slutte å hause opp denne saken. Det er vel ingen big deal? 

 

 

Hva er det egentlig som er mobbing? At offentlige personer omtales, kritiseres, diskuteres, gjennomskues? 

At kongefamilien blir omtalt er intet nytt. Når en del av denne familien oppfører seg så kontroversielt er det ikke unaturlig at det blir oppstandelse. Det var ikke rolig den gang det ble offentlig at Mette Marit var kronprinsens utkårede heller. Eller Sonja for den saks skyld. For å ikke snakke om våre naboland, eller Storbritannia. 

Märtha går på tvers av tradisjonene, dette var hun klar over kom til å føre til omtale. Man kan ikke være så naiv at man ikke forstår hvorfor dette kom ut akkurat nå? Ved siden av å være prinsesse er også Märtha karrierekvinne. Aldri glem det. 

 

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lenge det der varer for snart er han min. 🕶️ Første gang jeg så han syns jeg ikke han var noen ting men nå syns jeg han er innmari kjekk altså. :hjerte:

Det var ikke vondt for øynene å kikke på han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, T-Rex skrev:

Sjamanen kan snu atomer. Jeg er ikke veldig imponert, for det kan de aller fleste. Det er bare å ta en hvilken som helst gjenstand og snu den, så er en hel mengde atomer snudd.

Kan være jeg misforstår deg veldig nå. Men du er ikke imponert av en selvutnevnt Shaman som påstår han fjerner nyresteiner? Når Behandlingen hans ikke funker så sier han det er fordi pasienten ikke TROR nok på ham. Damn for en genial ansvarsavskrivelse! Det er din egen feil hvis han ikke healer deg, for det er DIN TRO på ham som stopper deg i å bli helbredet. Herregud 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...