Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Parkeringsvakt said:

Usj, jeg håper han/ de møter mye motstand i Norge. Det burde være ulovlig å lure mennesker på den måten. Det er provoserende at mennesker som utnytter sine titiler tjener på det, mens syke og svake donerer fordi de er desperate etter å bli bedre. Det er en frastøtende praksis

Minner litt som f.eks praksisen til Visjon Norge.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, T-Rex said:

Det er riktig at legemiddelindustrien drives for profitt, og ikke av veldedighet. Samtidig består helsevesenet av mer enn legemiddelindustrien. Billig behandling vil naturligvis bli foretrukket fremfor dyrere.

Dessverre finnes det absolutt ingen holdepunkter for atomøopati, akupunktur og healing fungerer mer enn placebo. Jeg kan garantere deg at det ikke finnes sjamaner eller andre religiøse som kan helberede ved håndspåleggelse, bønn og denslags. Durek kan komme til å rammes av kvakksalverloven om han ikke passer seg, og jeg håper virkelig ikke vi havner i en situasjon der Märtha Louise blir tiltalt for svindel eller kvakksalvervirksomhet. Desperate mennesker som er rammet av alvorlig sykdom, er ofte lette å lure for penger, siden de er villige til å prøve alt. Derfor har vi kvakksalverloven, for å beskytte disse mot mer og mindre kyniske svindlere.

Du kan ikke garantere meg noe som helst, og jeg syns legemiddelindustrien er like kynisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Parkeringsvakt said:

Usj, jeg håper han/ de møter mye motstand i Norge. Det burde være ulovlig å lure mennesker på den måten. Det er provoserende at mennesker som utnytter sine titiler tjener på det, mens syke og svake donerer fordi de er desperate etter å bli bedre. Det er en frastøtende praksis

Donerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Parkeringsvakt said:

Ja?

Hvem er det som donerer til hvem? Jeg må ha gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sol70 said:

Du kan ikke garantere meg noe som helst, og jeg syns legemiddelindustrien er like kynisk.

Jeg modererer meg: Durek kan sikkert kurere forkjølelse. Men det tar nok en uke eller to før den positive energien virker.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
2 minutter siden, Sol70 said:

Hvem er det som donerer til hvem? Jeg må ha gått glipp av noe.

Du ser kanskje ikke på det som donasjon at mennesker betaler for å se og lytte til disse to. At menneskene som betaler i tusener bare gjør det for moro? de har ingen egne ønsker om å bli bedre

Se for deg at du er syk og ingen leger kan hjelpe deg. Men så kan du bli med en prinsesse og en sjaman som kan hjelpe deg. Du betaler selvsagt hva som helst for at de påvirker helsen din positivt

Det er noe av det verste, mennesker som er døende og desperate gjør hva som helst. De betaler hva som helst. The princess and the shaman, ja selvsagt, gi dem penger om de kan hjelpe helsen. Jeg skal dø snart, hjelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og innlegg som bryter med Kvinneguidens retningslinjer om opphavsrett.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Parkeringsvakt said:

Du ser kanskje ikke på det som donasjon at mennesker betaler for å se og lytte til disse to. At menneskene som betaler i tusener bare gjør det for moro? de har ingen egne ønsker om å bli bedre

Se for deg at du er syk og ingen leger kan hjelpe deg. Men så kan du bli med en prinsesse og en sjaman som kan hjelpe deg. Du betaler selvsagt hva som helst for at de påvirker helsen din positivt

Det er noe av det verste, mennesker som er døende og desperate gjør hva som helst. De betaler hva som helst. The princess and the shaman, ja selvsagt, gi dem penger om de kan hjelpe helsen. Jeg skal dø snart, hjelp meg

Nei jeg ser ikke på det som donasjon. Men kanskje det er det i dette tilfellet, jeg vet ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om Han er legit shaman eller ikke.jeg kjenner flere med evner har noen selv og. Må se litt videre om jeg tror Han er legit eller ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 16.59, NordicViking skrev:

Faren kommer visstnok fra Haiti. Er det ikke voodoo som er det store der? Kanskje han er voodoo-shaman?  😁

Det tror jeg of min far var healer Han sa man aldri skal ta seg betalt for evnene sine og hjelpe Andre....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.5.2019 den 13.08, Manolo skrev:

Jeg kan ikke se hvordan det Durek og ML tror på, skiller seg nevneverdig fra andre åndelige retninger. Det eneste er måten de tar seg betalt, gjennom penger, mens andre religioner tar seg betalt gjennom handlinger. 

Hva man ender opp med å velge, kan være basert på så mangt. Den største grunnen er selvfølgelig arvelig, det er vanlig å ende opp med den religionen foreldrene har, men andre sterke personligheter man treffer gjennom livet, kan også ha mye å si. 

Kan ikke helt se at den ene typen vås man ender opp med å tro på, er noe bedre enn den andre.

Helt enig en med ekte evner som min far sa man skal ikke ta seg betalt for og hjelpe Andre med evnene sine. Jeg gjør husrens for folk gratis. Koster meg mye energi.så jeg kan ikke hjelpe alle desverre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.medier24.no/artikler/god-morgen-falske-presse-norge-hilsen-martha-louise/465547

Har prinsessen samme forhold til pressen og sannheten som Donald Trump? Alle kan si hva de mener, framholdt hun. Alle har sine standpunkter. Men: «It’s not necessarily my truth». Altså har vi ikke bare ulike meninger, ifølge prinsessen, men også ulike sannheter. 

TV2-vertene hadde faktisk vett til å spørre om Durek virkelig kunne helbrede leukemi, og hva det var dette med å snu atomene. Verrett svarte at han aldri har påstått å kunne kurere kreft.  Er det tilfelle? Nei, han sagt til et tyrkisk magasin at han har reddet folk fra kreft. Og i en e-post-utveksling med det islandske skeptiker-selskapet Vantrú viste han til sin lange erfaring med å assistere leger under behandling av blodkreft. I samme diskusjon påsto han også å ha medisinsk utdannelse, ha studert «fysiologi patologi» (sic) og i tillegg arbeidet med menneskelige kadavre i tre år (!). Papirene på denne bakgrunnen har ingen sett.

Endret av frabergen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

https://shamandurek.com

Nederst på siden om du går inn på fanen services:

IMPORTANT INFORMATION

If you are ill or in a wheal chair, paralyzed or in a coma you will need more than a one hour session and you will need to book two hours. We do not guarantee any healing for illness. Healing from illness depends on the willingness from the patient. All international bookings and payments are done through the agent of that country

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 11.20, Mrs. Random Nick skrev:

Jeg må si at han virker mye sterkere, personlighetsmessig sett, enn henne. Hun er mye mer sensitiv.

Hun er vel «høy sensitiv» 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ikke amerikaner? Han har elendig skriftlig engelsk, det ser ut som sånne svindel-mailer man får innimellom

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...