Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Unner alle å finne den store kjærligheten, ønsker dem alt godt i så måte. På den annen side synes jeg det er forkastelig at ML bruker prinsessetittelen på å selge inn svada til sårbare sjeler. Greier ikke helt å tro på at det er godhet og kjærlighet til menneskeheten som driver disse to heller, når man ser hva de tar seg betalt i inngangspenger for "forestillingene" sine. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner hele kongefamilien uinspirerende og det innbefatter også denne prinsessen, men jeg er naturligvis glade for at hun fant kjærligheten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Example skrev:

Hyggelig for henne :)

Samtidig kjenner jeg at jeg sjeleglad for at loven om arverekkefølgen til tronen ble endret etter at Märtha og Haakon ble født, og ikke før..

Det tror jeg Märtha også er sjeleglad for 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Diamant skrev:

Veldig hyggelig ❤️ Jeg så dem på Skavlan for en tid tilbake og da fikk jeg en følelse at det var noe mellom dem. Gratulerer til dem begge. Hurra for kjærligheten ❤️

Samme her, så dem på Skavlan og fikk også den følelsen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
26 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg finner hele kongefamilien uinspirerende og det innbefatter også denne prinsessen, men jeg er naturligvis glade for at hun fant kjærligheten igjen.

Jeg er enig med deg. 

Fyren er flott, men sjaman. Hva for noe tull er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, TelefonVenn said:

Ufattelig valg av partner, hun kunne ha valgt på øverste hylle, men velger fra nederste.

Han på sin side har jo skutt gullfuglen.

Jeg vet at man ikke kan velge hvem man forelsker seg i, men... For meg er dette sjokkerende.

Da er du lettsjokkert... Eller egentlig rasist. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, filifjonka said:

Da er du lettsjokkert... Eller egentlig rasist. 

Rasist er et ord som har mistet all verdi de siste årene.

Søk opp mannen på Youtube og se masse videoer om hvordan han utnytter "søkende" kvinner med en sårbar psyke.

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha Louise misbruker prinsessetittelen til å spre overtro, humbug og falske løfter om å kurere sykdom og kreft. Og Den norske kirke lar seg misbruke som vertskap for bullshit.

https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/pLKQ7W/Prinsesse-Mrtha-Louise-ma-selvfolgelig-fa-vare-kjareste-med-hvem-hun-vil-Problemet-er-et-kommersielt-samarbeid-med-en-sjaman--Ingeborg-Senneset

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
16 minutter siden, frabergen said:

Märtha Louise misbruker prinsessetittelen til å spre overtro, humbug og falske løfter om å kurere sykdom og kreft. Og Den norske kirke lar seg misbruke som vertskap for bullshit.

https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/pLKQ7W/Prinsesse-Mrtha-Louise-ma-selvfolgelig-fa-vare-kjareste-med-hvem-hun-vil-Problemet-er-et-kommersielt-samarbeid-med-en-sjaman--Ingeborg-Senneset

Ops

Er det bare meg som får litt homoseksuelle vibber fra han mannen, forresten? Altså, ikke sånn "haha, han er homo". Men at han bokstavlig talt er tiltrukket av menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Catliner said:

Dette må jo rasistene hate, først det engelske kongehuset og nå det norske. Ahhh love is love! 😂

Det handler ikke alltid om rasisme. Det er ikke noe galt i å ville holde på det tradisjonelle bildet av en vestlig kongefamilie, hvor begge er hvite, og alltid hittil har vært hvit. Dagens generasjon synes sikkert dette er fint og flott, da dem er proppet full av globalistisk tankegang, og hvor flott det er med multikultur. Det handler mye om identitet, nasjonalfølelse og følelsen av tilhørighet, for dem som er imot. Kongehuset har sitt å bety for nasjonalfølelsen og vår følelse av tilhørighet.

Dem som er litt eldre og tilhører en annen generasjon, hvor multikultur ikke ble "reklamert for", vil også kunne ønske å "se seg selv" i kongehuset, da de kongelige som kjent har tradisjonellt bestått av vårt eget folk, som ser ut som oss. Mange tenker også slik i dag, og det er helt greit.

At de kongelige ser ut som de etniske innbyggerne, vil også kunne sikre videre støtte til kongehuset, fra den etniske befolkningen. Da vel å merke, spesiellt fra befolkningen tilhørende tidligere generasjoner. Hadde dette skjedd på 60-tallet, så ville monarkiet kanskje blitt avskaffet, da motstanden ville vært større. Ikke grunnet rasisme som mange liker å tro, men på grunn av tradisjon og hva folket forventer historisk sett, fra landets monarker, i valget av en kjæreste.

Europeiske kongehus har vanligvis alltid, funnet seg kjæreste fra de andre europeiske lands kongehus, og gjort slik at kongehusene har vært mer eller mindre i slekt. Kong Harald var den tronarvingen i Norge, som brøt ut av denne tradisjonen, og som hans barn har videreført. Når Martha tar steget enda videre, så er det på nytt brutt en ny barriere, og ikke bare gått ut fra europeisk kongeslekt, men også ved å ta kongeslekten mot en ny uventet vei.

En kan være imot innvandring, og også være imot blanding av raser, men samtidig ikke være en rasist. Mange blander disse ordene sammen.

Endret av TrekStar
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TelefonVenn skrev:

Rasist er et ord som har mistet all verdi de siste årene.

Søk opp mannen på Youtube og se masse videoer om hvordan han utnytter "søkende" kvinner med en sårbar psyke.

ML er temmelig sprø, så de er perfect match. 👍❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlige skills på fyren, han kan hacke ånder, påkalle erkeengler og stamfedre, samt befaler åndene til dyr og urfolk å bistå ham i å behandle.

Dette er heftig kost?

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TelefonVenn said:

Rasist er et ord som har mistet all verdi de siste årene.

Søk opp mannen på Youtube og se masse videoer om hvordan han utnytter "søkende" kvinner med en sårbar psyke.

Vet du, for meg holder det å se bilde av mannen , hva han ellers står for gir jeg blank i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, TelefonVenn said:

Rasist er et ord som har mistet all verdi de siste årene.

Søk opp mannen på Youtube og se masse videoer om hvordan han utnytter "søkende" kvinner med en sårbar psyke.

Ja, det tror jeg på. Forbanna tull det hele.. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marihønepøne skrev:

Han heter ikke Shaman, han heter Durek. Durek Verrett

Ifølge VG har han norske aner, ettersom hans mor angivelig er norsk-indisk. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke at vi skal ha monarki. Men jeg synes at hele kongehuset er så gode forbilder. De er så snille, tolerante og menneskelige. Jeg tror ikke på alt det der spirituelle til prinsessen og sjamanen, men de virker jo som eksentriske mennesker som tør å stå frem med det de tror på. What ever floats their boat.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Egentlig, for min del kan hun tro på og mene hva søren hun vil. Men hun driver kommersielt, med engleskoler og det tøvet der, og det gjør han "sjamanen" også. Det er svindel og å lure folk, og da blir jeg sur. Skulle ønske media bare sluttet å skrive om denne dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...