Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Umiddelbart skeptisk når noen kaller seg "shaman". Skjønner ikke den der alternative verdenen i det hele tatt. Men leste et intervju der hun sier: "Han har fått meg til å innse at ubetinget kjærlighet faktisk eksisterer har på planeten. Han omfavner meg uten å stille spørsmålstegn eller frykt." Og da kan man jo ikke annet enn å heie på kjærligheten. 

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er flott jeg :)  Tenk at hun har funnet sin twin flame - det er stort! :) 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjaman? Det må jo være en stor oppgradering fra Aris lysfontene. 

Fint for Märtha. Hun holder seg godt forresten. Et funn for sjamanen. 

Endret av altius
Skriveleif
  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er høy på seg selv, som de som har "evner" på området kan bli. Han snakket om at han fikk evnene og skjønte at han var sjaman da han var 5 år. Bestemoren hans var medisinkvinne, og faren til sjaman Burek ville at han skulle skjule "evnene" sine og leve et "normalt liv". Han var mye deprimert fordi han fikk denne beskjeden av faren, før han altså "studerte" dette og ble "praktiserende" sjaman. Alt dette er jo ok, men han forteller gjerne at andre som påstår de er sjamaner, ikke er det. HAN derimot er en av de som er "ekte". Turneen deres går ut på at de samtaler, og at Martha intervjuer ham. Han er veldig glad i fokus og i å snakke om alt han vet og kan. Joda, han er "full av kjærlighet", og vil sikkert det beste. Sympatisk og grei nok ellers da. 

Ikke minst tror jeg Martha har funnet sin tvillingsjel som hun selv sier. Så som par er det bare å gratulere og ønske dem en fin fremtid sammen! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, katrinesem skrev:

Sa ikke Martha fra seg prinsessetittelen?

Nei, bare hennes kongelige høyhet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Sier bare at dette er jo en veldig hyggelig sak da. Det er to godt voksne mennesker som har funnet hverandre. Bør være glade på deres vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De åndelige greiene hennes har jeg absolutt ingenting til overs for, men ML er bare  nydelig. 

Endret av filifjonka
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo en svart utgave av Ari Behn...

Basert på det "svulstige" Instagram-innlegget hans, der de "kommer ut" 🤣

Får litt sånn "bilselger"-vibber fra han..

Men ønsker Märtha og han alt godt!! ❤️

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
2 timer siden, FruRosa skrev:

Hurra for vårt åpensinnede og tolerante kongehus!

Er ikke enkleste løsning å åpne dørene og si ja til alt? Et kongehus skal holde på tradisjoner og verdigheten, hvis ikke blir det som et hvilket som helst annet hus. Men for all del, kjærligheten lenge leve. Fint at hun har funnet noen å være glad i, selv om hun virker bare mer og mer forskrudd, og det tror jeg er et frø Ari har sådd. Men hun gjør ingen ting galt, så alt er bare bra. Lykke til ML!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av videoene hans på insta er film av en gruppe kvinner som «chanter» «I am....who I want to be» ørten ganger i økende styrke, med ham som sier det først. Selvsagt er det bare kvinner som «følger» ham. Får en sekt-følelse av hele greia, jeg 🙈 Svake kvinner i utfordrende faser i livet som hekter seg på en fyr som «viser de sitt eget potensial» og så videre.. De to der er så motsatt av meg at jeg ikke engang orker å forholde meg til det engang. Det blir aaaaaltfor alternativt og svevende. Heldigvis for henne slipper hun å forholde seg til livets realiteter og ha en «ordentlig» jobb for å ha tak over hodet og brød på bordet. Kan vi please avskaffe monarkiet snart? Hva er poenget? 

Ryddet for spekulasjoner. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne uttalelsen fra Durek Verrett er noe spesiell

"Mange i Vesten lever som slaver, mener han, de tror de jobbe. "

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyggelig for henne det. Gratulerer så mye! 

Vi trenger ikke å like det hun er opptatt av, men respektere det syns jeg vi skal. Hun virker som en flott dame - og han er helt sikkert en flott mann :) Og de skader ingen med det de tror på. 

 

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
10 timer siden, Catliner skrev:

Dette må jo rasistene hate, først det engelske kongehuset og nå det norske. Ahhh love is love! 😂

Kjedelig for de som ønsker mangfold da, i et langt perspektiv fører dette til at to raser blir til en. Men det bekymrer ikke meg, bare så jeg slipper alle slags beskyldninger. Sier dette bare for å informere dere som tror at dere heier fram mangfold. Toleranse synes jeg er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessen blir bare vakrere for hvert år som går! ❤

Selv kunne jeg aldri vært sammen med en sjaman 😂😂 men om hun er lykkelig så er det jo veldig fint for henne. Alt det opplegget hun holder på med blir litt for crazy for meg da...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig valg av partner, hun kunne ha valgt på øverste hylle, men velger fra nederste.

Han på sin side har jo skutt gullfuglen.

Jeg vet at man ikke kan velge hvem man forelsker seg i, men... For meg er dette sjokkerende.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...