Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Gjest Nina1975

durek1.jpgGanske så svevende i svarene sine....

 

vet ikke hvorfor det kom opp sånn, prøvde å lime inn en adresse...

Endret av Nina1975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, NordicViking skrev:

Ifølge VG har han norske aner, ettersom hans mor angivelig er norsk-indisk. 

Jeg så det. Jeg vet ikke om det er den norske sida sjamanevnene kommer fra eller ikke? 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, nettengel skrev:

Syntes denne uttalelsen fra Durek Verrett er noe spesiell

"Mange i Vesten lever som slaver, mener han, de tror de jobbe. "

Hva skulle vi ellers gjøre? Vi kan ikke alle være navere. Og ikke alle kan spille shaman på TV. Noen må jo holde hjulene i gang. :veslejenta:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En shaman er en healer og en seriøs en med virkelige evner hadde ikke villet hadd mye med prinseæssa å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en shaman, eller en person som klarer å cracke ånder, rotere atomkjerner, og å stoppe aldringsprosessen med sine evner, så tviler jeg ikke på hans evner til å sjarmere og overbevise noen om at dem elsker han. Religiøse og sterkt troende, kan få seg til å tro litt av hvert. Deres karisma og skråsikre selvtillit, kan sikkert virke veldig guddommelig.

Jeg synes denne karen minner mer om en storsjarmør, som er god til å prate for seg, vet hvordan en skal prate med kvinner, hvilke knapper han skal trykke på, og hva kvinner liker å høre. Mange kvinner blir sikkert betatt av hans måte å prate på og måten han tilnærmer seg dem. Det kan også se ut som at hans klientell for det meste er kvinner. Jeg har heller aldri hatt sansen for hypnotisører, eller personer med "evner", og som tar betalt for det.

Han kan sikkert være en grei fyr, men jeg ikke sikker på hans motiver. Hollywood er full av personer som utnytter kjendisene i den nærliggende bransjen. Kanskje kommer skandaler i ettertid, som det også bruker å gjøre.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marihønepøne skrev:

Jeg så det. Jeg vet ikke om det er den norske sida sjamanevnene kommer fra eller ikke? 😅

Faren kommer visstnok fra Haiti. Er det ikke voodoo som er det store der? Kanskje han er voodoo-shaman?  😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, O.G. skrev:

En shaman er en healer og en seriøs en med virkelige evner hadde ikke villet hadd mye med prinseæssa å gjøre.

Hvorfor ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vantrù, en islandsk "skeptikernettside", har kikket nærmere på shamanen i artikkelen "the sham of the shaman". ML burde vel egentlig tenke seg om en gang til.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker spradebassetypen, det er det ingen tvil om. Han her får jo Ari til å fremstå som litt grå og kjedelig. Han er milevis fra min type, men sikkert midt i blinken for henne. Hun ser veldig forelsket ut. Jeg så det da hun var på Skavlan. Da strålte hun som hun gjør når hun er forelsket, og da er hun vakker. Jeg får si som en sa tidligere i tråden: enda godt at det ikke er hun som skal arve tronen. Det skulle blitt meg et hippiekongehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke overraskende at hun har funnet seg en fyr fra det alternative miljøet. Prinsessens interesse for disse tingene er jo noe de fleste av oss kjenner til fra før. Men når hun går hen og innleder et forhold med en som fremstår som en slags Guds stedfortreder på jorden, og som også påstår at han kan helbrede alt fra kreft til å vekke opp folk fra koma, da mener jeg at der er noe riv ruskende galt på ferde. Jeg kikket på et klipp der denne fyren drev og "behandlet" en kvinne, som i sin tur skalv og ristet, hylte og skrek, og virket helt psykotisk. Seansen fremsto som den reneste exorsismen. Det var det reneste galematias, og minnet meg mest om et vekkelsesmøte der predikanten forsøker å mane satan ut av deg. Og denne fyren skal nå altså bli en del av kongehuset? Fy faen, sier jeg. Jeg avviser ikke alt alternativt kategorisk, men denne mannen her tror jeg er en dreven manipulator, som i tillegg virker til være rimelig høy på seg selv. 

Endret av kaffekopp
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Sikkert bare meg som er litt fordomsfulle mot slike "unormale folk", type hippier, sjamaner og englehviskere. Men føler nesten at media gjør litt narr av han, kanskje ikke med vilje. "Märthas sjaman-kjæreste sier han kan snu atomer og bokstavelig talt redusere alder". Jeg tenker at her er det ting som burde forbli usagt for å beskytte vedkommende mot seg selv. Fordi det er nesten som å legge opp til at folk skal le av han. 

Jaja, gratulerer til de to da. De er jo på samme bølgelegende så de passer jo fint sammen.  

Hvem er ikke skeptisk til en som kan redusere alder. I morgen er de sikkert 44 begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Nina1975 skrev:

durek1.jpgGanske så svevende i svarene sine....

 

vet ikke hvorfor det kom opp sånn, prøvde å lime inn en adresse...

Interessant. Har du linke til diskusjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nina1975
10 minutter siden, EnKoppTe skrev:

Interessant. Har du linke til diskusjonen? 

Vet ikke hvor diskusjonen er , fant bare dette på sen aftenpostensiden som ble linket herfra, under ‘en teori’ linken der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Macro skrev:

Denne typen kommentarer er det eneste jeg har sett som angår rase. Har ikke sett noen rasister kommentere noe😋

 

Kjekt for ML. Hun har hatt mye motstand angående interessen og levesettet sitt, så fint hun får noen å dele det med😊

Det er flott at det ikke er mange av de i akkurat denne tråden, men det betyr ikke at de ikke fins hvis man kjenner til div. forum og kommentarfelter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Observer skrev:

Vantrù, en islandsk "skeptikernettside", har kikket nærmere på shamanen i artikkelen "the sham of the shaman". ML burde vel egentlig tenke seg om en gang til.. 

Hun er en voksen kvinne, hun skal være istand til å håndtere denne sjamanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, TrekStar skrev:

En kan være imot innvandring, og også være imot blanding av raser, men samtidig ikke være en rasist. Mange blander disse ordene sammen.

Beklager, men nei, det kan man ikke. Det der er vel selve krondefinisjonen på rasisme. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser litt skummel ut og kanskje litt creepy, men fint for de to da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...