Gå til innhold

Termin juli/august 2024


Lillrex

Anbefalte innlegg

sisini skrev (3 timer siden):

I morgen går jeg inn i uke 12 allerede. Tiden fram til nå har gått både fort og sakte på samme tid. Denne uken blir veldig spennende ettersom det er tid for første ultralyd. 

Drømte om det i natt og i drømmen viste det seg at vi ventet en gutt 🙊 Er for tidlig å finne ut av det nå på TUL, så får vente tålmodig til OUL på det.

Så spennende med tul! Håper lille har det helt supert i magehybelen sin ❤️

Blir spennende å høre om du er sanndrømt da, er jo ikke så lenge til oul 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sisini skrev (23 timer siden):

I morgen går jeg inn i uke 12 allerede. Tiden fram til nå har gått både fort og sakte på samme tid. Denne uken blir veldig spennende ettersom det er tid for første ultralyd. 

Drømte om det i natt og i drømmen viste det seg at vi ventet en gutt 🙊 Er for tidlig å finne ut av det nå på TUL, så får vente tålmodig til OUL på det.

De klarte å se riktig kjønn på TUL hos meg i forrige svangerskap, så man skal aldri si aldri 😊 De skal vel egentlig ikke si noe om det på TUL, men jordmor spurte om vi ville vite (presiserte at det fortsatt var tidlig og at det ikke var 100% sikkert).

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg lusket i tråden en stund, men jeg tror jeg kjenner meg trygg nok til å bli med nå - offisielt! Jeg er 8 uker i dag, hadde en privat TUL forrige uke hvor alt så bra ut, så jeg krysser fingrene for at dette er terminspiren vår etter en SA tidligere i år ☺️ Jeg har selvfølgelig pådratt meg vinterforkjølelse oppå kvalme og fatigue, så jeg er ikke så fryktelig høy i hatten for øyeblikket, men satser på at formen bedrer seg kjapt... Håper det går bra med dere alle, gleder meg til å følge med og skravle! ☺️

Spoonful - 31 - B1 - 23.07.23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en skravletråd :) 

Lurvetjofsa - 33 - B2 - 29.07.2024

Er 14 år siden jeg var gravid sist gang. Vi ble enige om å begynne prøvingen i oktober, og spira satt på første eggløsning. Jeg har problemer med å ta det inn, men har tidlig ul neste uke så da håper jeg vi kan se liv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoonful skrev (13 minutter siden):

Hei! Nå har jeg lusket i tråden en stund, men jeg tror jeg kjenner meg trygg nok til å bli med nå - offisielt! Jeg er 8 uker i dag, hadde en privat TUL forrige uke hvor alt så bra ut, så jeg krysser fingrene for at dette er terminspiren vår etter en SA tidligere i år ☺️ Jeg har selvfølgelig pådratt meg vinterforkjølelse oppå kvalme og fatigue, så jeg er ikke så fryktelig høy i hatten for øyeblikket, men satser på at formen bedrer seg kjapt... Håper det går bra med dere alle, gleder meg til å følge med og skravle! ☺️

Spoonful - 31 - B1 - 23.07.23

Så hyggelig å se deg her inne 🥰❤️ Så godt at alt er i orden med spiren så langt, håper det fortsetter! 

Så kjedelig med formen, masse god bedring og håper det blir bedre snart 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurvetjofsa skrev (5 minutter siden):

Så gøy med en skravletråd :) 

Lurvetjofsa - 33 - B2 - 29.07.2024

Er 14 år siden jeg var gravid sist gang. Vi ble enige om å begynne prøvingen i oktober, og spira satt på første eggløsning. Jeg har problemer med å ta det inn, men har tidlig ul neste uke så da håper jeg vi kan se liv :) 

Velkommen! Så morro at spira satt på første forsøk ❤️ Det er virkelig så uvirkelig å bli gravid, og før man kjenner spark er det hvertfall vanskelig å skjønne. Håper alt er i skjønneste orden på ul, gleder meg til oppdatering på det ❤️🥰

Hvordan er formen din? 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillrex skrev (1 minutt siden):

Velkommen! Så morro at spira satt på første forsøk ❤️ Det er virkelig så uvirkelig å bli gravid, og før man kjenner spark er det hvertfall vanskelig å skjønne. Håper alt er i skjønneste orden på ul, gleder meg til oppdatering på det ❤️🥰

Hvordan er formen din? 😊

Formen har vært elendig, er så trøtt og lite energi atte fy 😂 Fått sm til jul så satser jeg på å være tilbake i jobb over nyttår. Blir heldigvis bedre for hver dag.  Kaster heldigvis ikke opp og det er jeg takknemlig for! :) 

Hvordan er formen din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurvetjofsa skrev (13 minutter siden):

Formen har vært elendig, er så trøtt og lite energi atte fy 😂 Fått sm til jul så satser jeg på å være tilbake i jobb over nyttår. Blir heldigvis bedre for hver dag.  Kaster heldigvis ikke opp og det er jeg takknemlig for! :) 

Hvordan er formen din? 

Intenst å være så sliten! Men godt med sykemelding så man går tatt det rolig, forhåpentligvis bedrer det seg snart 🤞😊

Tja, den har ikke vært på topp nei 😅 Går på kvalmestillende nå, og det hjelper heldigvis mye på oppkast og kvalme, men blir så sinnsykt trøtt av det 😬 Men heldigvis er det mange gode øyeblikk om dagen og, så alt I alt går det greit. Håper trøttheten fra kvalmestillende går over bare jeg har gått fast på det en stund og at kroppen venner seg til det 🤞🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lobben123 skrev (14 timer siden):

Åå så gøy med en sånn gruppe! Fant ut for noen timer siden at jeg er 5+1 idag, har hatt symptomer i en uke da. 

Gratulerer! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lobben123 skrev (14 timer siden):

Åå så gøy med en sånn gruppe! Fant ut for noen timer siden at jeg er 5+1 idag, har hatt symptomer i en uke da. 

Gratulerer så mye! 🥳

Si ifra om du vil føres opp på terminlista. Da trenger jeg:

brukernavn - alder - Baby nr (B#) - termin

(eksempel Lillrex - 28 - B2 - 19.07.2023).

Endret av Lillrex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (3 timer siden):

Gratulerer så mye! 🥳

Si ifra om du vil føres opp på terminlista. Da trenger jeg:

brukernavn - alder - Baby nr (B#) - termin

(eksempel Lillrex - 28 - B2 - 19.07.2023).

Tusen takk!☺️❤️ Det vil jeg veldig gjerne.

lobben123 - 21 - B1 - 15.08.2024

Forresten, vil folk ha en Facebook termin gruppe? Er kanskje litt enklere å følge med der inne enn her, bare en tanke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lobben123 skrev (3 timer siden):

Tusen takk!☺️❤️ Det vil jeg veldig gjerne.

lobben123 - 21 - B1 - 15.08.2024

Forresten, vil folk ha en Facebook termin gruppe? Er kanskje litt enklere å følge med der inne enn her, bare en tanke. 

Da er du med i terminlista 🥰❤️

Jeg har ikke Facebook, men skravler gjerne videre her inne jeg 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere som går på kvalmestillende? Jeg prøver nå afipran, og det er jo en helt annen hverdag kvalmemessig. Men så trøtt jeg blir. Noen som har gått på det over tid og vet om trøttheten passerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lobben123 skrev (8 timer siden):

Tusen takk!☺️❤️ Det vil jeg veldig gjerne.

lobben123 - 21 - B1 - 15.08.2024

Forresten, vil folk ha en Facebook termin gruppe? Er kanskje litt enklere å følge med der inne enn her, bare en tanke. 

Det finnes en termingruppe for august på fb, sikkert for juli også :) Den for august heter Termin august 2024. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på første ultralyd og så utrolig deilig å vite at det er liv der 🥰😭🥰 Hun målte babyen til 11+5 så ligger visst litt foran skjema. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sisini skrev (2 timer siden):

Da har jeg vært på første ultralyd og så utrolig deilig å vite at det er liv der 🥰😭🥰 Hun målte babyen til 11+5 så ligger visst litt foran skjema. 

Gratulerer 😍😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sisini skrev (2 timer siden):

Da har jeg vært på første ultralyd og så utrolig deilig å vite at det er liv der 🥰😭🥰 Hun målte babyen til 11+5 så ligger visst litt foran skjema. 

Så herlig! Gratulerer ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? 😊

Her har jeg en god dag fra kvalmen, og det er veldig godt. Håper det fortsetter, men godt forberedt på at det ikke gjør det. Snart jul og ferie, gleder meg veldig til det 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (4 timer siden):

Hvordan går det med dere? 😊

Her har jeg en god dag fra kvalmen, og det er veldig godt. Håper det fortsetter, men godt forberedt på at det ikke gjør det. Snart jul og ferie, gleder meg veldig til det 🥰❤️

Tok UL denne uka og er idag 9+3. Alt var bra med fosteret og er svært liten sjans for at det skal skje noe galt nå. Da var veldig godt å høre med tanke på forrige MA🤞🏼 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...