Gå til innhold

Termin juli/august 2024


Lillrex

Anbefalte innlegg

sjeleglad skrev (3 timer siden):

Har begynt på xonvea mot kvalmen nå slik at jeg skal fungere på jobb og med ettåringen jeg fra før😅 hjelper mye mot kvalmen, men er fortsatt konstant sliten og trøtt.

fikk ikke TUL på sykehuset før i januar, men skal privat nå om 10 dager, så er utrolig spent🙈

Så godt at xonvea har god effekt ❤️ Intenst nok å være trøtt.. Føler du det går greit med jobb når du er mye trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KoopaTroopa skrev (3 timer siden):

Koselig tråd. KoopaTroopa - 34 - B1 - 22.07.2024

Litt uheldig termindato, så får håpe det ikke treffer helt😅 

Er gravid etter ivf, og var nettopp på tidlig ultralyd 7+0. Alt så fint ut, ble veldig glad og letta (så langt).

 

Så hyggelig med flere, velkommen 😊

Vi er flere som risikerer den datoen med termin i midten/slutten av juli. Håper å slippe det, men jeg klarer ikke å stoppe fødselen når den starter, så vil lille komme da så kommer hen da 😬😅

Så stas med ultralyd og sett at alt er fint 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hege25 skrev (1 time siden):

Så hyggelig med en sånn gruppe :) Hege25 - 33 - B1 - 08.08.2024

Velkommen og gratulerer med spiren 🥰❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melus skrev (1 minutt siden):

Har spottet litt i dag. :( Så regner med det ikke går veien..  

Ånei, så leit 🥺❤️ Håper det er uskyldig 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint, 7+2 😊 Kvalm, men kaster ikke opp, sliter bare litt med å spise mat. Har heldigvis litt å ta av, så ingen krise 😂 Typisk at salt lakris er det eneste jeg har lyst på for tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (1 time siden):

Ånei, så leit 🥺❤️ Håper det er uskyldig 🤞🤞

Det håper jeg også, men er veldig bekymret. :( Fikk time til ul på volvat om noen timer, så får se da. Er bare 6+0 da, så vet ikke hvor mye de ser uansett.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 time siden):

Det håper jeg også, men er veldig bekymret. :( Fikk time til ul på volvat om noen timer, så får se da. Er bare 6+0 da, så vet ikke hvor mye de ser uansett.. 

Masse lykke til, krysser fingre og tær 🤞 Kan vell være vanskelig å få sett så mye av fosteret, men de kan kanskje se om det er noe annet som forårsaker blødningen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (3 timer siden):

Her går det fint, 7+2 😊 Kvalm, men kaster ikke opp, sliter bare litt med å spise mat. Har heldigvis litt å ta av, så ingen krise 😂 Typisk at salt lakris er det eneste jeg har lyst på for tida

Får håpe matlysten vender tilbake om ikke altfor lenge 🤞😊 Jeg har og lyst på lakris.. 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (På 2.12.2023 den 21.43):

Så godt at xonvea har god effekt ❤️ Intenst nok å være trøtt.. Føler du det går greit med jobb når du er mye trøtt?

Ja, syns det går overraskende greit på jobb, har skjønt at jeg må legge meg tidlig. Også er jeg selvfølgelig helt slått ut når kvelden kommer😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (3 timer siden):

Masse lykke til, krysser fingre og tær 🤞 Kan vell være vanskelig å få sett så mye av fosteret, men de kan kanskje se om det er noe annet som forårsaker blødningen 🤞

Fikk se hjerteslag ❤️❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Melus said:

Fikk se hjerteslag ❤️❤️

Så godt å høre! Sa de noe på klinikken? Har hørt det er vanlig å spotte litt i første trimester, spesielt når morkaken begynner å "koble seg på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (56 minutter siden):

Fikk se hjerteslag ❤️❤️

Så gode nyheter ❤️ Det var godt å høre ❤️❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (1 time siden):

Ja, syns det går overraskende greit på jobb, har skjønt at jeg må legge meg tidlig. Også er jeg selvfølgelig helt slått ut når kvelden kommer😅

Så godt at du føler det går greit med jobb 😊 Haha, ja, jeg er og så sliten. Men siste uka har jeg slitet med å sovne. Skikkelig upraktisk, er jo trøtt egentlig døgnet rundt men får bare ikke sove 😅😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sisini skrev (42 minutter siden):

Så godt å høre! Sa de noe på klinikken? Har hørt det er vanlig å spotte litt i første trimester, spesielt når morkaken begynner å "koble seg på".

Nei, fikk ikke noe svar på hva det kunne komme av. Har heldigvis ikke blødd mye. 

Lillrex skrev (11 minutter siden):

Så gode nyheter ❤️ Det var godt å høre ❤️❤️

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena12345 skrev (32 minutter siden):

Så gøy med en slik gruppe :) Lena12345- 25-B1 - 19.08.24

Gratulerer så mye med positiv test og velkommen hit 🙌❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen går jeg inn i uke 12 allerede. Tiden fram til nå har gått både fort og sakte på samme tid. Denne uken blir veldig spennende ettersom det er tid for første ultralyd. 

Drømte om det i natt og i drømmen viste det seg at vi ventet en gutt 🙊 Er for tidlig å finne ut av det nå på TUL, så får vente tålmodig til OUL på det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...