Gå til innhold

Termin juli/august 2024


Lillrex

Anbefalte innlegg

Ser det ikke er opprettet en skravletråd for oss med termin i juli/august 2024.

Kan oppdatere listen med 🩷 eller 🩵 etterhvert som vi får vite kjønn, og oppdaterer termin etter oul. Håper flere vil være med å skravle fram mot termin ❤️

Eks oppføring i lista: Lillrex - 28 - B2 - 19.07.2024

 

Terminliste

Juli

🩷 Sisini - 28 - B1 - 05.07.2024

❤️ Gramma - 36 - B2 - 06.07.2024

🩵 sjeleglad - 26 - B2 - 18.07.2024

❤️ Lillrex - 28 - B2 - 19.07.2024

❤️ KoopaTroopa - 34 - B1 - 22.07.2024

🩵 Spoonful - 31 - B1 - 23.07.2024

🩵 perRO88 - 35 - B1 - 23.07.2024

🩵 Tøysekopp - 36 - B2 - 26.07.2024

❤️ Lurvetjofsa - 33 - B2 - 29.07.2024

August

❤️ Melus - 37 - 04.08.2024

❤️ Hege25 - 33 - B1 - 08.08.2024

❤️ lobben123 - 21 - B1 - 15.08.2024

❤️ Lena12345 - 25 - B1 - 19.08.2024

❤️ Tingeling97 - 26 - B1 - 27.08.24

❤️ Beautyblender - 29 - B2 - 28.08.2024

September

🩷 månki - 31 - b3

 

Oppdaterer lista fortløpende 🥰❤️

Endret av Lillrex
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ventet på denne 🥰  Er bra ensomt i starten når man ikke har fortalt det til andre.

Sisini - 28 - B1 - 05.07.2024

Endret av sisini
endret ca termin
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sisini skrev (26 minutter siden):

Har ventet på denne 🥰  Er bra ensomt i starten når man ikke har fortalt det til andre.

Sisini - 28 - B1 - ca 03.07.2024

Så hyggelig at vi er flere ❤️ Er veldig hyggelig å ha andre å prate litt med som er i samme situasjon 🥰❤️

Når planlegger dere å fortelle familie og venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt å si noe rundt nå, men jeg synes det er så skummelt så utsetter det hele tiden. Føler meg ikke trygg på at det faktisk er noe liv der, så vurderer å vente til etter ultralyd før vi sier noe. 

Hva med dere ? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sisini skrev (18 minutter siden):

Vi hadde egentlig tenkt å si noe rundt nå, men jeg synes det er så skummelt så utsetter det hele tiden. Føler meg ikke trygg på at det faktisk er noe liv der, så vurderer å vente til etter ultralyd før vi sier noe. 

Hva med dere ?

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg vil helst vente til etter den ordinære tidlige ultralyden selv, men det blir etter juleferien, og med tanke på at jeg ikke kommer til å drikke og gjøre visse tilpasninger i jula hadde det vært litt kjekt å fortelle det i ferien. Så spørs om vi ikke bestiller oss en tidlig ultralyd før julen så vi kan fortelle det da 😊

Endret av Lillrex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lillrex said:

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg vil helst vente til etter den ordinære tidlige ultralyden selv, men det blir etter juleferien, og med tanke på at jeg ikke kommer til å drikke og gjøre visse tilpasninger i jula hadde det vært litt kjekt å fortelle det i ferien. Så spørs om vi ikke bestiller oss en tidlig ultralyd før julen så vi kan fortelle det da 😊

Jaa, det gir mening! Hyggelig å ta med ultralyd-bilde til julefeiring også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sisini skrev (2 timer siden):

Jaa, det gir mening! Hyggelig å ta med ultralyd-bilde til julefeiring også!

Ja, ikke sant ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (56 minutter siden):

Tøysekopp - 36 - B2 - 24.07.2024 😍

Så hyggelig at vi er flere 🥰❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig det er litt for tidlig for å si det høyt enda, men man må jo ha trua :)  5+1 i dag, formen er bra og jeg venter på å få første time hos jordmor :) Tror ikke vi kommer til å ta ultralyd før den i uke 12 pga. langt å reise og den gode, gamle tidsklemma med en ett-åring fra før, men kommer trolig til å annonsere til familie i jula. De fleste kommer til å reagere på at jeg ikke tar meg et glass vin til maten uansett :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (9 timer siden):

Føler egentlig det er litt for tidlig for å si det høyt enda, men man må jo ha trua :)  5+1 i dag, formen er bra og jeg venter på å få første time hos jordmor :) Tror ikke vi kommer til å ta ultralyd før den i uke 12 pga. langt å reise og den gode, gamle tidsklemma med en ett-åring fra før, men kommer trolig til å annonsere til familie i jula. De fleste kommer til å reagere på at jeg ikke tar meg et glass vin til maten uansett :D 

Ja, veldig greit å ha trua! Blir fint med time hos jordmor 🥰❤️

Jeg og vurderer å droppe ultralyd før jula og bare fortelle om det da uansett, sjansen for at noe ikke skal være i orden innen det er jo uansett minimal, og ultralyd koster så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har egentlig formen vært veldig fin fram til nå, men nå tror jeg kvalmen begynner å komme på ordentlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen kommet og gått i et par uker. Hadde 4-5 dager med fin form, og da fikk jeg litt panikk for at vi hadde mistet. Så nå setter jeg litt mer pris på kvalmen, som hvertfall får det til å føles ekte. Har heldigvis veldig mild kvalme så klarer gjøre det meste som jeg pleier så lenge jeg spiser ofte nok. 

Første svangerskapskontroll i morgen (ca 8+4) 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sisini skrev (19 minutter siden):

Her har kvalmen kommet og gått i et par uker. Hadde 4-5 dager med fin form, og da fikk jeg litt panikk for at vi hadde mistet. Så nå setter jeg litt mer pris på kvalmen, som hvertfall får det til å føles ekte. Har heldigvis veldig mild kvalme så klarer gjøre det meste som jeg pleier så lenge jeg spiser ofte nok. 

Første svangerskapskontroll i morgen (ca 8+4) 😊

Så godt at kvalmen er mild ❤️ 

Masse lykke til på første svangerskapskontroll! Gleder meg til å høre oppdatering etterpå 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første svangerskapskontroll overstått og det gikk veldig fint. Var hos jordmor og hun tok seg god tid, noe som er deilig når jeg er førstegangs. Hun regnet seg fram til termin 5/7. Hadde håpet hun kunne lytte etter hjertelyd, men det var visst for tidlig ennå. Får vente til ultralyd 😊 Krysser fingrene for at TUL blir før jul.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sisini skrev (46 minutter siden):

Da var første svangerskapskontroll overstått og det gikk veldig fint. Var hos jordmor og hun tok seg god tid, noe som er deilig når jeg er førstegangs. Hun regnet seg fram til termin 5/7. Hadde håpet hun kunne lytte etter hjertelyd, men det var visst for tidlig ennå. Får vente til ultralyd 😊 Krysser fingrene for at TUL blir før jul.

Så kjekt med overstått kontroll. Så hyggelig at hun tok seg god tid. Så kjekt om du får OTUL før jul! Få sett lille krabaten 🥹❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fått resept på vitamin B6 mot kvalmen nå, spent på om det har effekt dette svangerskapet 😊

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint, hadde første time med jordmor i dag 😊 ingen kvalme eller andre plager, nå er jeg spent på når jeg får TUL, gleder meg allerede 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøysekopp skrev (2 minutter siden):

Her går det fint, hadde første time med jordmor i dag 😊 ingen kvalme eller andre plager, nå er jeg spent på når jeg får TUL, gleder meg allerede 😊

Så fint med time hos jordmor. Så deilig å ikke ha plager enda, håper det fortsetter for deg 🤞❤️

Gleder meg skikkelig til OTUL selv, blir så hyggelig å se den lille 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...